تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816567526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش‌بيني‌ اكران 88 به روايت تهيه‌كنندگانسال خوب


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: پيش‌بيني‌ اكران 88 به روايت تهيه‌كنندگانسال خوب
با پايان جشنواره فيلم فجر، برخي از پخش‌كنندگان و تهيه‌كنندگان سينما اكران سال 88 را در گفت و گو با ايسنا پيش‌بيني كردند.


منوچهر محمدي كه در جشنواره امسال تنها دو فيلم «درباره الي» و «بي‌پولي» را ديده است، با بيان اين‌كه با اضافه‌شدن حدود 10 فيلم ديگر اكران موفقي را خواهيم داشت، گفت: نيازمند فيلم‌هايي هستيم كه مخاطب عام قوي‌تري داشته باشند تا به جهت شرايط سخت اقتصادي سينما، بهتر ادامه حيات دهند كه با ساخته‌شدن آنها و با مجموع آثار موفق جشنواره آرايش اكران قابل قبولي خواهيم داشت.
داريوش بابائيان، مدير «شكوفا فيلم» هم با محمدي هم‌عقيده است و عنوان كرد: در جشنواره حدود 6 فيلم مخاطب‌پسند وجود داشت، اما در خارج از جشنواره فيلم‌هاي عامه‌پسندي داريم كه قطعا فروش خوبي خواهند داشت كه آن‌ها هم مي‌توانند به رونق اكران 88 كمك كنند.
مصطفي شايسته كه مديريت پخش «هدايت فيلم» را برعهده دارد و با «بي‌پولي» در جشنواره حاضر بود، معتقد است: سينما در حوزه اكران سال آينده وضعيت نسبتا مطلوب‌تري را نسبت به سال 87 خواهد داشت كه البته خيلي هم محسوس و چشمگير نخواهد بود، به هرحال مسوولين چهارمين سال مسووليت‌شان را سپري كردند و شرايط مورد نظرشان براي خود و سينماگران استقرار پيدا كرده و بايد نتايج مشخص شود.
او اظهار اميدواري كرد: اكران 88 رشد طبيعي و قابل قبولي را داشته باشد.
اما ايرج تقي‌پور وضعيت اكران سال آينده را مثبت ارزيابي نكرد و گفت: سينما در سال 55 با آن جمعيت و با حضور فيلم‌هاي آمريكايي و فيلم‌فارسي‌هاي مبتذل 80 ميليون مخاطب داشت و در سال جاري 13 ميليون كه با اين جمعيت، خجالت‌آور است و با اين مضامين فيلم‌ها سال آينده بدتر هم خواهد شد.
وي افزود: متاسفانه هرم مضموني و محتوايي سينما را بدجوري به هم زديم و دو فيلم خوب داريم و بقيه فيلم‌ها بسيار معمولي هستند كه جواب مخاطب را نمي‌دهند.
اميرعباس گردان، مدير پخش «باران» با بيان اين‌كه سال آينده اتفاق خوبي در جريان اقتصادي سينما رخ نخواهد داد، گفت: فيلم‌هاي جشنواره در جذب مخاطب مثبت نخواهند بود، مگر آن‌كه فيلم‌هايي كه در جشنواره نبودند يا ساخته مي‌شوند به كمك آيند و به اكران كمك كنند. اما سعيد سعدي پركارترين تهيه‌كننده جشنواره امسال اكران خوبي را براي سال 88 پيش‌بيني كرد و بيان كرد: آثار خوبي در جشنواره به نمايش درآمد و از لحاظ كيفي بسيار بهتر از سال قبل بود و در اكثر آثار نوآوري و تنوع موضوعي ديده مي‌شد و فروش خوبي براي آن‌ها پيش‌بيني مي‌شود.
علي سرتيبي، مدير «فيلميران» كه پخش تعدادي از فيلم‌هاي جشنواره را برعهده دارد، بيان كرد: اگر حمايت‌هايي كه امسال از تبليغات فيلم‌ها در شهرها، كپي همزمان و پخش تيزر از تلويزيون شد، صورت بگيرد به لحاظ فروش وضعيت خيلي خوبي را خواهيم داشت.
وي افزود: فيلم‌هايي مانند «درباره الي»، «وقتي همه خوابيم»، «بي‌پولي»، «ترديد»، «پستچي سه بار درنمي‌زند» و «بيست» آثاري هستند كه طيف‌هاي مختلف مردم را كه سال‌ها به سينما نمي‌آمدند را به سينما خواهند آورد.
شرح عكس‌ها
1- «درباره الي» اگر با مشكل اكران مواجه نشود، قابليت اين را دارد كه ركوردهاي فروش را جا به جا كند.پس از مدتها اكران فيلمي خوش ساخت كه مي‌تواند مخاطب عام را به سينما بكشاند جاي خوشحالي دارد.
2- دومين ساخته نعمت الله «بي پولي» با بهره گيري از زوج رادان و حاتمي در جشنواره محبوب تماشاگران بود.
3- سيمرغ بهترين فيلم دليل خوبي براي پرفروش بودن است به اضافه حضور چند نام معروف و محبوب در «ترديد»

يکشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن