تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پوتين توضيح داد چرا نامزد پست رياست‌جمهوري روسيه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پوتين توضيح داد چرا نامزد پست رياست‌جمهوري روسيه شده است
خبرگزاري فارس: نخست وزير روسيه در مقاله‌اي تاكيد كرد كه كشورش در مقابل تهديدات جديد با انسجام و با تمام توان ايستاده و هرگز عقب نشيني نخواهد كرد و هدف وي نيز نقش داشتن در شكل‌گيري روسيه‌اي مدرن و قدرتمند است.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه «ايزوستيا»، "ولاديمير پوتين" نخست وزير روسيه در مقاله‌اي كه بطور اختصاصي براي اين روزنامه نوشته، توضيح داده است كه چرا موافقت نموده تا نامزد پست رياست‌جمهوري روسيه شود.

پوتين در اين مقاله مي‌نويسد: هدف من همواره اين بوده كه جزو آن دسته افرادي باشم كه در شكل‌گيري كشوري جديد نقش دارند و چنين هم خواهد بود. اين يك واقعيت است كه در سال 1999 زماني كه من رياست دولت و بعد از آن در دوره نخست رياست جمهوري را برعهده گرفتم، روسيه در شرايط يك بحران عميق سيستماتيك بود و دقيقا ما گروهي بوديم كه تنها هدفشان ايجاد و برعهده داشتن مسئوليت چنين خط مشي بود كه بر حمايت از اكثريت مردم، وحدت ملي پيرامون يك وظيفه همگاني و خارج كردن روسيه از جنگ داخلي و فايق آمدن بر حملات تروريستي، برقراري تماميت ارضي كشور و احياي اقتصاد آن و دستيابي به اين هدف كه ظرف 10 سال روسيه در بالاترين سطح در عرصه رشد اقتصادي قرار بگيرد، تكيه داشتند.

نخست وزير روسيه يادآور شد كه وظيفه اصلي طي سال‌هاي آتي را در اين مي‌بيند: زدودن تمامي موانع بر سر راه توسعه ملي، تكميل ايجاد يك سيستم سياسي كارآمد در روسيه، ايجاد ساختار تضمين‌هاي اجتماعي و حقوق شهروندان، ايجاد الگوي اقتصادي كه زنده و متحد كننده، دائما در حال توسعه بوده و در عين حال داراي ثبات باشد و ايجاد ساختار دولتي سالم كه تضمين كننده استقلال روسيه و شكوفا كننده شهروندان بود. در عين حال عدالت اجتماعي، احترام به انسان‌ها، تكيه بر واقعيت و اعتماد در روابط بين دولت و جامعه، مسائلي بسيار مهم است.

پوتين در ادامه مي‌افزايد: روسيه كشوري نيست كه در مقابل تهديدات عقب نشيني كند. روسيه در چنين شرايطي همواره منسجم و متحد شده و با تمام توان خود به هر نوع تهديدي پاسخ خواهد داد. تاريخ نشان داده كه روسيه در چنين شرايطي همواره پيروز بوده است.

ما داراي نسل جديد بسيار خلاق و مسئوليت پذيري هستيم كه چشم به آينده دارند. وي تاكيد كرد: اينكه ما چگونه به تهديدات امروزي پاسخ دهيم و چگونه از امكانات خود براي تقويت كشور در جهاني كه بسرعت در حال رشد است استفاده كنيم، بستگي به خود ما دارد.

لازم به ذكر است كه پوتين بعنوان نامزد پست رياست‌جمهوري روسيه در تاريخ 12 ژانويه سال 2012 برنامه انتخاباتي خود را در پايگاه اينترنتي خويش منتشر كرد. برنامه وي شامل 6 سرفصل است كه در واقع نتيجه عملكرد ده ساله فعاليت سياسي وي، اهداف آتي و وظايف پيش روي دولت روسيه طي شش سال آينده است.

انتخابات رياست‌جمهوري در روسيه در تاريخ 4 ماه مارس سال 2012 برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/آ.ص

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن