تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815235114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با شكست ميلان در دربى ايتاليا رقم خوردپيروزى اينتر با گل تاريخى آدريانو


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: با شكست ميلان در دربى ايتاليا رقم خوردپيروزى اينتر با گل تاريخى آدريانو
تيم فوتبال اينتر با برتري در دربي شهر ميلان جايگاه خود را در صدر جدول رده بندي مسابقات فوتبال سري آ باشگاه هاي ايتاليا استحكام بخشيد و يك گام ديگر به قهرماني اين رقابت ها نزديكتر شد.

اين بازي كه يكشنبه شب در ورزشگاه سن سيرو شهر ميلان برگزار شد در پايان به برتري 2 بر يك تيم اينتر انجاميد تا اين تيم ضمن جبران شكست بازي رفت مقابل رقيب سنتي و همشهري خود، همچنان صدرنشين مطلق مسابقات سري آ باشگاه هاي ايتاليا باشد.

براي اينتر در اين بازي خانگي آدريانو (29) و دژان استانكوويچ (43) گلزني كردند و تك گل تيم ميلان نيز در دقيقه 71 توسط الكساندر پاتو به ثمر رسيد.

ديويد بكهام كه يكي از مهره هاي تعيين كننده ميلان در اين بازي به شمار مي آمد در دقيقه 57 مسابقه به علت آسيب ديدگي از زمين خارج شد و جاي خود را به اينتزاگي داد تا ناكام بزرگ دربي ميلان لقب گيرد.

قضاوت دربي ميلان با روبرتو روزتي بود. او در اين بازي پربرخورد به شش بازيكن از دو تيم كارت زرد نشان داد و گل اول اينتر را كه با خطاي هند آدريانو به ثمر رسيد پذيرفت.

آدريانو عليرغم اينكه طي چند هفته اخير روابطش با مورينيو تيره و تار شده بود با گلزني در اين ديدار به سمت سرمربي خود رفت و اين گل را به پسر مورينيو كه علاقه فراواني به او دارد تقديم كرد .

در ديگر ديدارهاي هفته بيست و چهارم مسابقات فوتبال سري آ باشگاه هاي ايتاليا تيم يوونتوس در خانه مقابل سامپدوريا با نتيجه تساوي يك بر يك متوقف شد و فاصله امتيازاتش با اينتر صدرنشين مجددا به 9 امتياز رسيد . در اين بازي ابتدا تيم سامپدوريا در دقيقه 10 توسط جيان پائولو پازيني به گل برتري رسيد و با گل دقيقه 62 آمائوري كار به تساوي كشيده شد. نتايج ساير ديدارهاي هفته بيست و چهارم مسابقات فوتبال سري آ باشگاههاي ايتاليا به شرح زير است:

¤ آتلانتا 3- رم صفر

¤ كالياري 2- لچه صفر

¤ جنوا 3- فيورنتينا 3

¤ رجينا صفر- پالرمو صفر

¤ سيه نا يك- اودينزه يك

¤ كيه وو يك- كاتانيا يك

جدول رده بندي مسابقات فوتبال سري آ:

1. اينتر 56 امتياز، 2- يوونتوس 47 امتياز، 3- ميلان 45 امتياز، 4- فيورنتينا 42 امتياز و...

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن