تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همدان دبيرخانه پارك هاي علم و فناوري غرب كشور مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همدان دبيرخانه پارك هاي علم و فناوري غرب كشور مي شود
همدان-مشاور معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم ،تحقيقات و فناوري گفت: پارك علم و فناوري استان همدان دبيرخانه پارك هاي علم و فناوري شش استان غربي كشور مي شود.


به گزارش ايرنا "جبار رشيدي" روز يكشنبه در آيين افتتاحيه برگزاري دوره آموزشي شبكه سازي پارك هاي علمي و فناوري در همدان افزود: سرمايه گذاري در راستاي شبكه سازي پارك هاي علم و فناوري يك سرمايه گذاري خوب و مطمئن است.

وي اظهار داشت: پارك هاي علم و فناوري تاكنون به دو منطقه تقسيم مي شدند و هم اكنون اين پارك ها در پنج منطقه تقسيم بندي و هر شش استان در يك منطقه جاي مي گيرند.

وي ادامه داد: قرار گيري استان ها در يك گروه به منظور همگون سازي صورت مي گيرد تا پارك هاي تازه تاسيس از تجربيات پارك هاي با سابقه استفاده كنند.

رييس پارك علم و فناوري استان همدان نيز در اين آيين گفت: اين سلسله نشست هاي علمي در سه دوره آموزشي با هدف شبكه سازي در پارك هاي علم و فناوري، ايده و فرصت آشنايي با سرمايه گذاري مخاطره پذير در حوزه فناوري در طول سه روز برگزار مي شود.

"خسرو پيري" افزود: شناخت جايگاه پارك هاي علم و فناوري و لزوم شبكه سازي و اطلاع رساني سريع و به موقع امور علمي و فناوري به خصوص با گسترش و توسعه مباحث فناوري ارتباطات و اطلاعات برگزاري اين دوره هاي آموزشي و آشنايي با شبكه سازي در پارك هاي علم و فناوري مي تواند نقش بسزايي در آشنايي با اين امور داشته باشد.

7530/576/ 640

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30765098

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن