تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملاقات سفير ايران در بيروت با ميشل عون، سليمان فرنجيه و وليد بركات


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ملاقات سفير ايران در بيروت با ميشل عون، سليمان فرنجيه و وليد بركات
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران

سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان با ژنرال ميشل عون ـ رييس جريان آزاد ملي لبنان ـ ملاقات كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ملاقات درباره آخرين تحولات منطقه و هم‌چنين موضوع ترور مهندس مصطفي احمدي روشن توسط عوامل رژيم صهيونيستي گفت‌وگو و اين اقدام آنان نشانه عجز و ناتواني آن‌ها در نيل به اهداف‌شان ارزيابي شد.

غضنفر ركن‌آبادي در اين ديدار ضمن تبريك سال جديد ميلادي اظهار كرد: ترور مهندس مصطفي احمدي روشن اقدامي كاملاً غيرانساني است و بيانگر ضعف و زبوني دشمنان در مواجهه با پيشرفت‌هاي علمي جمهوري اسلامي ايران است.

سفير جمهوري اسلامي ايران هم‌چنين تحولات كشورهاي منطقه را در راستاي بيداري ملت‌ها بر اساس اصول اسلامي و انساني و در مواجهه با رژيم غاصب اسراييل دانست و اظهار كرد: آمريكا و رژيم صهيونيستي اكنون تلاش دارند تا از اين حركت ملت‌ها، به نفع خود بهره‌برداري كند.

ژنرال ميشل عون ـ رييس جريان آزاد ملي لبنان ـ نيز با اشاره به پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف تكنولوژيكي و نظامي گفت: ترور مهندس احمدي روشن نشانه ناتواني آنان در رويارويي با پيشرفت‌هاي علمي و تكنولوژيكي جمهوري اسلامي ايران است.

ميشل عون هم‌چنين با اشاره به موفقيت‌هاي دولت سوريه در كنترل بحران تاكيد كرد: آمريكا و رژيم صهيونيستي خواستار تشديد بحران در سوريه هستند تا بدين وسيله بتوانند به ايران و به مقاومت و حماس ضربه وارد كرده و وضعيت روند صلح با اسراييل را بهبود ببخشند.

هم‌چنين سفير جمهوري اسلامي ايران درلبنان با سليمان فرنجبه ـ رييس حزب مسيحي المرده لبنان ـ ملاقات كرد.

به گزارش ايسنا، در اين ملاقات درباره آخرين تحولات منطقه و هم‌چنين موضوع ترور مهندس مصطفي احمدي روشن توسط عوامل رژيم صهيونيستي گفت‌وگو و اين اقدام آنان نشانه عجز و ناتواني آن‌ها در نيل به اهداف‌شان ارزيابي شد و سليمان فرنجيه اين اقدام آن‌ها را نشانه ضعف و زبوني رژيم صهيونيستي در رويارويي با واقعيت‌هاي منطقه قلمداد كرد.

رييس حزب مسيحي المرده لبنان با اشاره به لزوم تقويت محور مقاومت در برابر رژيم غاصب اسراييل، بر ايستادگي در محور مقاومت تاكيد ورزيد و اظهار كرد: تمام تلاش آمريكا و اسراييل در اين جهت است كه با ايجاد فتنه‌هاي ديني خطر رژيم صهيونيستي را كم اهميت جلوه دهند و همه تلاش‌ها مصروف اين‌گونه فتنه‌ها شود.

سليمان فرنجيه دروغ‌پردازي‌هاي برخي شبكه‌ها از جمله شبكه الجزيره درباره تحولات سوريه را امري قبيح دانست و اظهار كرد: سياست اين گونه شبكه‌ها بر اين اصل استوار است كه آن قدر بايد دروغ گفت تا در نهايت ديگران آن را باور كنند.

سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان نيز با اشاره به ترور مهندس مصطفي احمدي روشن اظهار كرد: موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف از جمله تسلط ايران بر هواپيماي فوق مدرن جاسوسي آمريكا، تمامي اميد دشمنان را در مواجهه با انقلاب اسلامي ايران به ياس تبديل كرد و و ارتكاب اين قبيل اقدامات غيرانساني مهم‌ترين دليل ضعف و ناتواني آن‌ها در رويارويي با پيشرفت‌هاي روزافزون جمهوري اسلامي ايران در زمينه‌هاي مختلف است.

ركن‌آبادي روند كلي تحولات كشورهاي منطقه را در راستاي تقويت محور مقاومت و مقابله با رژيم غاصب صهيونيستي ارزيابي كرد و افزود: انقلاب مردم مصر حقيقتا صهيونيست‌ها را نگران كرده و از اين رو درصدد هستند با تضعيف سوريه، نوعي توازن در معادلات منطقه به نفع خود ايجاد كنند.

وليد بركات ـ دبيركل حزب دموكراتيك لبنان ـ نيز با حضور در سفارت‌خانه ايران با غضنفر ركن‌آبادي ـ سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان ـ ملاقات و درباره تحولات منطقه گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دبيركل حزب دموكراتيك لبنان با اشاره به سفر طلال ارسلان ـ رييس حزب دموكراتيك لبنان ـ به اتفاق جمع كثيري از مشايخ دروزي لبنان به سوريه و ملاقات با بشار اسد اظهار كرد: ما در كنار دولت و ملت هوشيار سوريه در مواجهه با توطئه دشمنان ايستاده‌ايم و بر موفقيت سوريه جهت عبور از اين بحران مطمئن هستيم.

وليد بركات هم‌چنين ترور مصطفي احمدي روشن ـ دانش‌آموخته دانشگاه صنعتي شريف ـ را محكوم كرد و گفت: اين گونه اقدامات هيچ‌گونه دستاوردي براي دشمنان نخواهد داشت و در مقابل باعث استوار تر شدن ملت غيور ايران خواهد شد.

انتهاي پيام

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن