تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816897037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرويز مظلومي:قول‌هاي مربيان تيم‌ملي عملي نشدآقاي كي‌روش! تيم‌هاي ديگر هم اين‌گونه اردو مي‌روند؟


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: پرويز مظلومي:قول‌هاي مربيان تيم‌ملي عملي نشدآقاي كي‌روش! تيم‌هاي ديگر هم اين‌گونه اردو مي‌روند؟
سرمربي استقلال گفت: مربيان تيم ملي در جلسه با مربيان تيم‌هاي باشگاه‌هاي قول‌هايي دادند اما عملي نشد.
آفتاب: سرمربي استقلال گفت: مربيان تيم ملي در جلسه با مربيان تيم‌هاي باشگاه‌هاي قول‌هايي دادند اما عملي نشد.

پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار فردا با مس كرمان گفت: خاطرات خوبي از مس و مردم خوب كرمان دارم و مجموعه مس و بازيكنان و هواداران اين تيم مورد احترام من هستند. با اين حال فردا ميزبان هستيم و مي‌خواهيم از ميزباني خود استفاده كنيم. اين تيم در انتهاي جدول حضور دارد ولي جايگاهش آنجا نيست.

وي افزود: مس از مربي خوبي برخوردار است ولي ما با تلاش بازيكنان در پي كسب ۳ امتياز هستيم. كاملا آنها را مي‌شناسيم. در اين هفته تنها يك جلسه تمرين تاكتيكي كرديم و بازي در چمن مصنوعي فشار زيادي به بازيكنان ما وارد كرد. امروز تمرين سبكي انجام مي‌دهيم تا ۳ امتياز بازي را بگيريم.

مظلومي با اشاره به مصدومان و محرومان استقلال گفت: شريفات و تيموريان در جمع ما نيستند اما خوشبختانه بقيه مصدومان ما رسيده‌اند و اميدوار هستيم براي اين بازي دقايقي از آنها استفاده كنيم. ميداودي و حيدري بهبود پيدا كردند و عزيززاده نيز به شرايط بازي رسيده است. جا دارد از كادر پزشكي تشكر كنم كه با اين فشردگي بازيكنان را به جمع ما رسانده‌اند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه تا چه اندازه خلأ فرهاد مجيدي را پر كرده‌ايد، اظهار داشت: بارها در مورد اين بازيكن صحبت كرده‌ام. مجيدي بازيكن بزرگي است و كمك زيادي به ما كرد ولي ما تيم را با شرايط نبودن او عادت داده‌ايم و به مرزي رسيده‌ايم كه نبود چند مهره تأثير آنچناني در تيم ما نخواهد داشت. براي تقويت خط حمله يركوويچ را اضافه كرده‌ايم كه البته دوستان مي‌نويسند جركوويچ. او از اين بابت ناراحت است و دوست دارد نامش يركوويچ خطاب شود. از وقتي مجيدي رفته ميداودي مصدوم شده و خوشحالم كه او حالا بهبود پيدا كرد و مي‌تواند به ما كمك كند.

سرمربي استقلال خاطرنشان كرد: در صحبت‌هايي كه كرده‌ايم يك مهاجم آسيايي ديگر به جمع ما اضافه مي‌شود چون ما در ۳ جام درگير هستيم.

مظلومي در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه با توجه به حضور رحمتي در تيم ملي به عنوان گلر اول بهتر نبود يك دروازه‌بان ديگر جذب مي‌كرديد، گفت: رحمتي را آورديم كه از دروازه ما حفاظت كند. او سال گذشته همين كار را براي تيمش انجام داد و به جز ۱۵ دقيقه اول بازي با داماش موقعيتي به حريف نداديم. رحمتي نيز مثل همه در كار دفاعي خوب كار كرد و روز خوبي داشت و در ۸۰ دقيقه يك موقعيت گل هم به حريف نداديم. نيم فصل يك گلر به جمع ما اضافه شده و او سابقه حضور در پاس همدان را در ليگ برتر دارد و دروازه‌بان ديگري داريم كه در جام ولايت خودش را نشان داده است.
سرمربي استقلال در خصوص فشردگي مسابقات ليگ برتر گفت: ما نگران هستيم اما چاره‌اي نداريم و بايد طبق برنامه‌ريزي ليگ عمل كنيم. حتي نشستي برگزار كرديم كه فاصله بازي‌ها را بيشتر كنيم و شايد يكي از دلايل آسيب‌ديدگي بازيكنان همين باشد.

وي تاكيد كرد: بين استقلال و ذوب‌آهن هر تيمي بالا بيايد بايد به مصاف تيم الاتفاق عربستان برود اما ۴ روز بعد بايد بازي كنيم. خواهش من اين است كه بازي قبل از با ديدار الاتفاق عربستان حذف شود چون يك بازي ملي در پيش داريم و بازيكنان‌مان بسيار خسته هستند. بايد برنامه‌ريزي خود را با AFC هماهنگ كنيم چون ما وقتي در اواخر ليگ هستيم تيم‌هاي شرق آسيا ليگ‌هايشان به پايان رسيده است. طبق محاسبه‌اي كه مسئول رسانه‌اي ما انجام داده ۵۴ هفته در سال وجود دارد كه ما بايد ۵۴ هفته بازي كنيم. اين برنامه‌ريزي در فوتبال ما حرفه‌اي نيست.

مظلومي گفت: براي يك بازي معمولي تيم ملي، سرمربي اردوي ۱۲ روزه را تقاضا مي‌كند و دست سازمان ليگ را مي‌بندد كه بازي‌ها را فشرده برگزار كند. همين طور ساعت بازي‌ها باعث شده تماشاگران كمتري به ورزشگاه بيايند. در تمام شهرها نيز استقبال تماشاگران كم شده و هرچه بيشتر بازي برگزار كنيم مردم از فوتبال دلزده مي‌شوند. ما همگام با سازمان ليگ قدم برمي‌داريم و مشكلات را درك مي‌كنيم اما اينگونه برگزاري مسابقات به صورت فشرده باعث فرسودگي و آسيب‌ديدگي بازيكنان مي‌شود.

مظلومي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه كي‌روش معتقد است براي تيم ملي با برنامه‌ريزي قبلي كار مي‌كند و به قول‌هايي كه به مربيان باشگاه‌ها داده عمل كرده، گفت: او خودش مي‌داند كه اگر بازيكنان آسيب ببيند تيم ملي هم ضرر مي‌كند. درست است كه ايشان با تيم ملي قرارداد دارد ولي اين باشگاه‌ها هستند كه سازندگي مي‌كنند و بازيكنان تاپ خود را در اختيار تيم ملي مي‌گذارند. سؤال من از كي‌روش اين است كه آيا تيم‌هاي ديگر جهان به همين شكل بازيكنان را به اردو مي‌برند؟

مجدداً پرسيد كه كي‌روش تيم ملي برزيل را مثال زده كه از سال ۲۰۱۱ براي جام جهاني ۲۰۱۴ برنامه‌ريزي كرده و مظلومي در اين خصوص گفت: هدف ما هم موفقيت تيم ملي است. اگر حرفي مي‌زنم نگرانم كه بازيكنان مصدوم شوند. همه تلاشمان موفقيت تيم ملي است. ما سد راه كي‌روش نيستيم و كمك حال او بوده‌ايم. هنگامي كه ۷ بازيكن ما را گرفتند و ۲ روز بعد به ما تحويل دادند تمام لطمه‌اش را ما ديديم. هوادار نمي‌گويد كه چرا استقلال قهرمان نشد و فقط برايش اين مهم است كه مظلومي تيم را قهرمان نكرد. آنها نمي‌دانند كه ما چه مشكلاتي داريم.

وي تاكيد كرد: كي‌روش كيفش را مي‌كند و پاداشش را مي‌گيرد اما مردم نمي‌دانند كه ما چه كشيده‌ايم و مي‌گويند مظلومي بهانه آورده است. اصول اين نيست كه بازيكن ۱۵ روز در اختيار تيم ملي باشد و باشگاه‌ها متضرر شوند. ما همه نوع همكاري را با تيم ملي انجام داده‌ايم و من مي‌دانم وقتي كي‌روش بازيكنان را به اردو ببرد مسلم بدانيد كه مي‌خواهد براي آنها صبح و بعداظهر تمرين بگذارد و اين درحالي است كه بازيكنان ما بدنسازي خود را انجام داده‌اند.

به گزارش فارس،مظلومي ادامه داد: درست است كه كي‌روش در خرداد ماه گرفتار تيم ملي است اما ما مي‌گوئيم كه تعامل برقرار باشد. چه اشكالي دارد كه بازي‌ها يك ماه ديرتر تمام شود؟ حتي جلسه خوبي را با مربيان تيم ملي گذاشتيم اما قول‌هايي دادند كه عملي نشد. متاسف هستم كه عده‌اي از مربيان به جلسه نيامدند ولي ما خواستار اين هستيم كه جلسات بيشتر شود تا تعامل بيشتري ميان باشگاه‌ها و تيم ملي باشد. براي موفقيت تيم ملي هر كمكي كه بخواهند انجام مي‌دهيم.

كد مطلب : 142956

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن