تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817221366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگسراها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه فرهنگسراها
دومين جشنواره سفره قلمكار به منظور ترويج طبخ غذاهاي سنتي جمعه نهم اسفندماه در فرهنگسراي سالمند برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، روابط عمومي فرهنگسرا اعلام كرد اين دوره از جشنواره ويژه آش‌هاي محلي است و بانوان حداكثر تا پنجم اسفند فرصت دارند با تكميل فرم مسابقه و ارائه آن به دبيرخانه جشنواره با يكديگر رقابت كنند. ارائه طرز تهيه و طبخ آش‌هاي محلي فراموش‌شده از اولويت‌هاي داوري است و به 20 برگزيده جوايزي ارزنده تعلق مي‌گيرد.

درآمد حاصل از فروش غذاها نيز صرف حمايت از كودكان بي‌سرپرست مي‌شود. اجراي نمايش و موسيقي از برنامه‌هاي جنبي اين جشنواره است كه در مجتمع شهيد باهنر واقع در ياخچي‌آباد، خيابان بهمن‌يار برگزار مي‌شود. علاقمندان براي نام‌نويسي به ميدان امام حسين (ع)، خيابان 17 شهريور، خيابان خشكبارچي، بوستان خيام، فرهنگسراي سالمند مراجعه كنند.

ـ پيش‌كنگره دومين كنگره شعر زنان تهران با حضور بانوان شاعر سوم اسفند ساعت 16 تا 18 در سالن شماره يك فرهنگسراي خانواده با هدف ايجاد فرصت براي مرور دوباره شعر زنان و كارنامه 30 ساله اشعار، تقدير از پيشكسوتان زن و تشويق شاعران جوان با حضور سودابه اميني، عرفان نظرآهاري، مهري ماهوتي و رودابه حمزه‌اي برپا مي‌شود.

دومين كنگره شعر زنان تهران به همت اداره كل امور بانوان شهرداري تهران با همكاري موسسه رسانه اريبهشت يازدهم اسفند در خانه شهرياران جوان برگزار مي‌شود. آثار ارسالي به دبيرخانه كنگره تا سي‌ام بهمن به لحاظ كيفيت و محتوا در سه سطح داوري و در هر سطح به 10 برگزيده جوايزي اهدا مي‌شود.

ـ دومين دوره آموزش قرآن به روش نقاشي با عنوان "باغ آيه‌ها" در فرهنگسراي سلامت برگزار مي‌شود. در اين دوره كودكان توسط نقاشي آنچه را مي‌شنوند، مي‌بينند و سپس با تمريناتي كه در كلاس انجام مي‌شود در ذهن خود ثبت مي‌كنند. همچنين كودكان كل سوره‌هاي جزء سي‌ام را در چند جلد كتاب همراه با ترجمه فارسي، انگليسي و فرانسوي مي‌آموزند.

ـ مسابقه خاطره‌نويسي "پرواز در حرم" براي ترويج فرهنگ مذهبي در بين شهروندان از سوي كتابخانه قائم برگزار مي‌شود. روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 اعلام كرد شهروندان مي‌توانند بهترين خاطره با موضوع سفر به مشهد مقدس و زيارت امام هشتم را تا پنجم اسفند به چهارراه يافت‌آباد، بلوار معلم، بوستان قائم (عج)، كتابخانه قائم (عج) ارسال كنند.

ـ فرهنگسراي كودك با مشاركت گروه موسيقي كودك و نوجوان ايران زمين مراسم اختتاميه بازي‌هاي آوازي و تقدير از گروه و مربيان را برگزار مي‌كند. روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه سه اعلام كرد بازي‌هاي آوازي اجرايي ميان‌رشته‌اي از موسيقي، حركات موزون و تئاتر است كه با هدف معرفي و احياي داستان‌هاي كهن ايراني توسط كودكان اجرا مي‌شود.

گروه بازي‌هاي آوازي 98 نفر است كه در رشته نوازندگي، حركات موزون و تئاتر به سرپرستي سودابه سالم و سوسن شريعتي تشكيل شده و آذرماه امسال شش اجرا داشت. اختتاميه بازي‌هاي آوازي روز جمعه از ساعت 11 تا 13 در فرهنگسراي هنر واقع در خيابان جلفا برگزار مي‌شود.

ـ نگارخانه آبي فرهنگسراي سالمند نمايشگاه نقاشي رنگ روغن "رنگ‌ها با تو حرف مي‌زنند" را تا هفتم اسفندماه برگزار مي‌كند. 35 تابلو نقاشي از بهارك شمس هنرمند جوان اصفهاني در اين نمايشگاه به نمايش عمومي درآمده كه روزهاي غير تعطيل از ساعت 9 تا 18 آماده بازديد هنردوستان است. نگارخانه آبي در فرهنگسراي سالمند واقع شده است.

ـ نمايشگاه آثار عكاسي عليرضا آزادكيا تا 15 اسفند در نگارخانه فرهنگسراي خانواده برپاست و در آن 30 اثر براي بهره‌مندي از فوايد فروش آثار براي تاسيس كتابخانه تخصصي كودك و نوجوان در روستاي زيارت به نمايش درآمده است. علاقمندان براي بازديد هر روز از 9 تا 19 به نگار‌خانه فرهنگسراي خانواده در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند.

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن