تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812126696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاركنان دستگاه‌هاي ادغام شده، در دلهره ماندن يا رفتن


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: كاركنان دستگاه‌هاي ادغام شده، در دلهره ماندن يا رفتن
نامه‌نگاري‌هاي با امور پشتيباني و اداري و مالي اين روزها به يك اپيدمي ميان مديران زيرمجموعه وزارتخانه‌هاي ادغامي بدل شده است تا شايد تكليف نيروهايي كه اين روزها در سردرگمي بودن يا نبودن در پست سازماني قبلي خود به سر مي‌برند، مشخص شود.
به گزارش مهر، اين روزها سيل درخواست‌هاي كارمندان بخش‌هاي مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت به سوي مديران خود روانه است و هراس و وحشتي ميان كارمندان به خصوص پيماني و آنهايي كه قرارداد رسمي با سازمان مربوطه ندارند، به وجود آمده است، هرچند ممكن است در اين ميان با برخي قضاياي كاري و پيمان‌هاي استخدامي از سوي كارمندان به صورت عجولانه برخورد شود.
در مقابل، مديران نيز ترجيح مي‌دهند كه مراتب دغدغه‌اي كارمندان را با معاونت پشتيباني و امور اداري و مالي در ميان بگذارند، بنابراين اين روزها كارتابل نامه‌هاي مربوط به فريدون احمدي، قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت و معاون توسعه مديريت و منابع اين وزارتخانه، پر است از درخواست مديراني كه تقاضا دارند كه تكليف كارمندانشان مشخص شود.
بنابراين، نامه‌نگاري‌هاي مديران مياني وزارت صنعت، معدن و تجارت براي تعيين تكليف نيروهاي تحت پوشش به دومينويي تبديل شده است كه يكي پس از ديگري همه را مجبور به اقدام مي‌كند و بايد براي تعيين تكليف كارمندان، چاره‌اي انديشيده شود.
اين بار هم نوبت به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران رسيده است كه نسبت به تعيين تكليف كارمندان خود، چاره‌اي بينديشد و دست به دامان معاونت توسعه مديريت و منابع شود.
يدالله صادقي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت در نامه‌اي به فريدون احمدي، قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت در مورد تعيين تكليف 102 نفر از پرسنلي كه از كارخانجات و شركتهاي توليدي و صنعتي مامور شده‌اند، مباحثي را مطرح كرده و البته پاسخي هم دريافت داشته است.
وي در اين نامه آورده است: سازمان صنايع و معادن سابق از سال 1384 تا كنون براي نظارت و ارايه خدمات به بيش از 1500 واحد صنعتي، توليدي و معدني در سطح استان علاوه بر پرسنل رسمي، پيماني و قراردادي اقدام به بكارگيري تعداد 102 نفر پرسنل به صورت مامور از كارخانجات، شركت‌هاي توليدي و صنعتي كرده و از آنجا كه بكارگيري افراد مذكور مطابق ضوابط قانوني نبوده و از طرفي با توجه به عدم پرداخت چند ماهه حقوق و مزاياي برخي از آنان توسط شركتهاي مربوطه، اين سازمان ضمن چاره‌جويي و طرح موضوع، طري نشست‌هاي حضوري در نظر دارد ضمن التزام به رعايت ضوابط قانوني و به منظور پيشگيري از تبعات احتمالي و طرح ادعاهاي نيروهاي موجود در مراجع قضايي اداري در جهت تعيين تكليف نيروهاي ياد شده تصميماتي را اتخاذ كند.
در اين نامه آورده شده است كه در مرحله اول، آن دسته از افرادي كه در حال حاضر فاقد قرارداد و منبع پرداخت حقوق هستند، ضمن اعلام پايان ماموريت جهت تسويه حساب و پرداخت معوقات به شركت‌هايي كه قبلا مسئول پرداخت حقوق آنان بوده‌اند، معرفي نمايد.
در مرحله دوم نسبت به اعلام پايان ماموريت افرادي كه عليرغم دريافت حقوق و مزايا فاقد بيمه تامين اجتماعي هستند به شركتهاي مربوطه اقدام نمايد. در مرحله سوم نيز پرسنلي كه در حال حاضر مشكل پرداخت حقوق و مزاياي نداشته، حفظ و تا پايان سال جاري نسبت به اعلام پايان ماموريت آنان به شركتهاي طرف قرارداد اقدام كنند. در صورت امكان تعداد محدودي از پرسنل طرف قرارداد با شركتها و كارخانجات توليدي را كه ماهيت عمومي داشته و بخشي از سهام آنها دولتي است، به صورت مامور خدمتي حفظ كند.
همچنين در اين نامه اعلام شده است كه در حال حاضر 44 درصد از پستهاي سازمان صنايع و معادن سابق بلاتصدي بوده و تعدادي پرسنل قديمي نيز در شرف بازنشستگي هستند، از طرفي بنا بر سياستهاي وزارت متبوع و پيگيري‌هاي فرمانداران محترم شهرستانهاي تابعه استان، راه اندازي بخش صنعت و معدن در قالب ادارات موجود بازرگاني سابق در 8 شهرستان كه فاقد اداره صنايع و معادن بوده‌اند ضرورت داشته و اين امر نيز مستلزم بكارگيري نيروهاي متخصص در اين ادارات است.
علاوه بر اين، حذف و تعديل نيروهاي شركتي از بدنه سازمان و عدم جايگزيني آنان موجب ايجاد خلا در انجام وظايف محوله خواهد بود، لذا پيشنهاد مي‌شود پيرو مصوبات دور سوم سفرهاي استاني رياست جمهوري، مجوز بكارگيري تعدادي از نيروهاي مزبور كه واجد شرايط تخصصي و عمومي لازم هستند، به صورت قرارداد كار معين از طريق معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رياست جمهور اخذ و جهت طي مراحل بعدي به اين سازمان ابلاغ شود.
ضمن اينكه تعدادي از پرسنل رسمي و پيماني مازاد وزارت متبوع و موسسات و شركتهاي تابعه در حوزه صنايع و معادن سابق به اين سازمان مامور يا انتقال يابند.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن