تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804731435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اسبق گردشگري: افرادي كه به تايلند سفر مي كنند به دنبال تفريحات كاذب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: معاون اسبق گردشگري: افرادي كه به تايلند سفر مي كنند به دنبال تفريحات كاذب هستند
وي با اشاره به افزايش قيمت دلار گفت: اگر برنامه‌ريزي درستي در كشور انجام نشود بايد منتظر بمانيم و ببينيم كه نوروز امسال چه ارز عظيمي از كشور خارج خواهد شد.
فارس: معاون اسبق گردشگري كشور بيشترين متقاضيان سفر به تايلند را بر اساس آمارها افراد بين 22 تا 40 سال اعلام كرد و گفت كه عمده كسانيكه به تايلند سفر مي‌كنند به دنبال تفريحات كاذب هستند.

سيدرضا موسوي اظهار داشت: محدوده سني كه متقاضي سفر به تايلند هستند عمدتاً مردهاي بين 22 تا 40 سال هستند كه به محض توانايي دريافت پاسپورت به اين كشور سفر مي‌كنند.

وي در ادامه افزود: عمده كسانيكه به تايلند سفر مي‌كنند به دنبال تفريحات كاذب هستند.

معاون اسبق گردشگري كشور تصريح كرد: قريب به اتفاق خانواده‌هاي ايراني كه به خارج از كشور سفر مي‌كنند كشور تايلند را به عنوان كشور مقصد گردشگري انتخاب نمي‌كنند و بيشتر گردشگران ايراني طالب تايلند افرادي هستند كه مجردي به سفر مي‌روند.

موسوي با بيان اينكه ايراني‌ها جزء بهترين توريست‌هاي دنيا هستند اينچنين استدلال كرد كه ايراني‌ها به خوبي در سفر پول خرج مي‌كنند و در دنيا به عنوان توريست‌هاي شاپينگ شهرت دارند.

وي ادامه داد: توريست‌هاي ساير كشورها بيشتر به دنبال آثار فرهنگي و تاريخي هستند اما ايراني‌ها بيشتر تمايل دارند وقتشان را در بازارها بگذارنند به همين دليل مسئولان بايد براي نگه‌داشتن اين توريست‌ها در داخل كشور با تعريف بازارهاي ارزان براي خريد تلاش كنند.

موسوي افزود: ما نتوانستيم به خوبي برنامه‌ريزي كنيم تا توريست‌ها در داخل كشور بتوانند از فضاهاي تفريحي لذت ببرند عمده سفرهايي كه در داخل كشور صورت مي‌گيرد مربوط به كيش و مشهد است و مابقي شهرها مورد غفلت قرار مي‌گيرند.

مدير سابق منطقه آزاد قشم با بيان اينكه سالانه ميليون‌ها دلار به خاطر سفرهاي خارجي مردم از كشور خارج مي‌شود، گفت: بازار قشم در ايران ارزانترين بازار خاورميانه است و مسئولان با برنامه‌ريزي مي‌توانند عطش بازار ايراني‌ها را در داخل خود كشور تحت كنترل داشته باشند.

موسوي گفت: يك ايراني كه از كشور خارج مي‌شود علاوه بر ارزي كه بابت خريد و سوغات به كشور مقصد پرداخت مي‌كند مبلغ اقامت، بليت هواپيما، خوراك و اياب و ذهاب و ساير جاذبه‌هايي كه كشور مقصد براي درآمد‌زايي بيشتر از توريست‌ها تعريف كرده است بايد بپردازد كه به طور ميانگين اگر يك خانواده 4 نفره 4 ميليون تومان صرف خريد تور خارج از كشور مي‌كند حداقل 4 ميليون تومان هم در كشور مقصد هزينه مي‌كند.

معاون اسبق گردشگري كشور با اشاره به افزايش قيمت دلار گفت: اگر برنامه‌ريزي درستي در كشور انجام نشود بايد منتظر بمانيم و ببينيم كه نوروز امسال چه ارز عظيمي از كشور خارج خواهد شد.

موسوي درباره راهكاري براي كاهش هزينه‌هاي سفر در داخل كشور براي باقي ماندن توريست‌هاي ايراني گفت: هتل‌ها بايد 2 نرخ اقامت را براي خودشان تعريف كنند به طوريكه اگر قيمت هتل 5 ستاره در ايام پيك، رقم بالايي است مردمي كه مي‌خواهند از اين هتل در ايام غير پيك استفاده كنند بايد بتوانند با هزينه كمي براي سفر و اقامت در اين هتل‌ها برنامه‌ريزي كنند چون يك هتل با يك مسافر بايد تمام خدمات يك هتل با ظرفيت پر مسافر را ارائه دهد چون چراغ هتل با يك مسافر خاموش نمي‌شود.

وي ادامه داد: بايد سوبسيدهاي قابل توجهي به هتل‌ها داده شود تا بتوانند خدمات خوب به گردشگران ارائه دهند و قدرت رقابت با هتل‌هاي خارجي را داشته باشند. در اكثر كشورها هم دولتشان براي گردشگري سوبسيد مي‌دهند و پس از ورود گردشگر، پول آن را از طرق ديگر از گردشگر در مي‌آورند.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن