تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816685881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست تيم فوتبال برق شيراز: بازيكن ملي پوش برق شيراز مصدوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرپرست تيم فوتبال برق شيراز: بازيكن ملي پوش برق شيراز مصدوم شد
سرپرست تيم فوتبال برق شيراز با اشاره به ديدار حساس اين تيم برابر تيم پيروزي تهران گفت: متاسفانه ستار زارع بازيكن ملي پوش ما نيز در تمرينات امروز مصدوم شد و به بازي فردا نمي رسد.


"عباس زارع" جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مصدوميت بدنبال مصدوميت مهدي شيري و مهدي كريميان رخ داد.
وي اضافه كرد: اين بازيكن نتوانست تمرينات خود را ادامه دهد و براي مداوا در اختيار پزشك تيم قرار گرفت و بعيد است به بازي فردا برسد كه اين اوج بدشانسي براي تيم است.
زارع با اين حال گفت: در برابر تيم پيروزي تلاش خواهيم كرد كه آنها را متوقف كنيم و در اين راستا با بازيكنان تيم برق صحبت كرديم و آنها اگرچه جوان و كم تجربه هستند اما انگيزه زيادي دارند تا حريف مطرح خود را متوقف و به ناكامي هاي تيم پايان دهند.
وي افزود: با يك برد تيم ما از بحران خارج خواهد شد و اميدواريم اين امر در برابر تيم پيروزي رخ دهد و بتوانيم در ديدارهاي آينده امتيازهاي لازم را كسب و از خطر سقوط نجات يابيم.
"فرشاد پيوس" سرمربي تيم برق نيز گفت: اگر چه تيم برق جوان است اما به اين تيم بسيار اميدوار هستم و به طور قطع اين تيم در ليگ برتر خواهد ماند.
وي افزود: اگر چه چند مصدوم داريم و ستار زارع هم به آنها اضافه شد اما طي هفته با بازيكنان از نظر روحي رواني كار كرديم چون اطمينان داريم آنها از نظر فني كم ندارند و در سه ديدار گذشته كه باختيم در لحظات پاياني بوده است.
پيوس ادامه داد: نوار بدشانسي هاي تيم برق با شكست تيم پيروزي پاره خواهد شد اگر چه تيم پيروزي را دوست دارم اما به امتياز اين بازي نياز داريم و اميدوارم اين تيم را شكست دهيم اما در نهايت قهرمان شود.
سرمربي تيم برق شيراز گفت: بازيكنان ما باور كرده اند كه مي توانند از اين جايگاهي كه دارند جدا شوند و اين امر از ديدار برابر تيم پيروزي شروع خواهد شد و به كسب سه امتياز اين بازي حساس بسيار خوش بين هستم.
مدير عامل مستعفي باشگاه برق شيراز كه هنوز استعفاش مورد موافقت قرار نگرفته گفت: همانطور كه در دور رفت برابر پيروزي شكست خورديم و ناكامي ما شروع شد اين بار در اين بازي اين تيم را شكست مي دهيم و در اين راه بازيكنان ما انگيزه زيادي بدست آوردند.
"رسول فلاح" ادامه داد : بازيكنان ما به خود باوري رسيده اند و براي شكست تيم حريف كه بازي بسيار سختي داريم پاداش ويژه اي در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار ايرنا در تمرينات امروز تيم برق تعداد زيادي از هواداران اين تيم حضور داشتند و ضمن تشويق بازيكنان با دادن شعارهايي از پيوس سرمربي تيم خواستند تيم پيروزي را شكست دهند.
در تمرينات امروز تيم برق تمام بازيكنان بجز مصدومان اين تيم حضور داشتند و زماني كه ستار زارع آسيب ديد و لنگ لنگان زمين را ترك كرد با تشويق شديد هواداران روبرو شد و آنها ابراز اميدواري كردند اين بازيكن ملي پوش بتواند فردا برابر تيم پيروزي بازي كند.
بدنبال استعفاي دسته جمعي هيات مديره باشگاه برق از سوي رييس مجمع اين باشگاه استعفاي دوتن بنام هاي شايسته نيا و گزين مورد موافقت قرار گرفت و گفته مي شود در صورت شكست برابر تيم پيروزي ديگر اعضاي هيات مديره و مدير عامل و همچنين فرشاد پيوس نيز از كار بر كنار خواهند شد.
تيم فوتبال برق شيراز فردا شنبه در چارچوب هفته بيست و هشتم مسابقات فوتبال برتر باشگاه هاي ايران در ساعت 14 در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف تيم پيروزي تهران خواهد رفت.
ك/2 7368/640 شماره 388 ساعت 19:02 تمام

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن