تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816430215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرگوسن هنوز چلسي را خطرناك مي داند فرار منچستر به سوي قهرماني


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فرگوسن هنوز چلسي را خطرناك مي داند فرار منچستر به سوي قهرماني
سرالكس فرگوسن سرمربي شياطين با پيروزي چهارشنبه شب تيمش مقابل فولام صدرنشيني تيمش را بيش از پيش مستحكم كرد.

اما با اين حال سرالكس معتقد است كورس قهرماني حالا ميان منچستر و ليورپول در جريان است. گل هاي پل اسكولز، ديميتار برباتوف و وين روني باعث شد چهارشنبه شب منچستري ها اختلاف امتياز را با سرخپوشان آنفيلدي به عدد پنج برسانند و اين هيجان هواداران متعصب من يو را دوچندان مي كند. ليورپول رقيب خطرناك مردان سرالكس است. به همين دليل سرمربي منچستري ها مي گويد نبايد با قاطعيت درباره قهرماني فصلي قضاوت كرد؛ «بهتر است پيشداوري نكنيم. نگاه كردن به وضعيت تيم ها و اتفاقات غيرمنتظره يي كه مي افتد اين نكته را به ما گوشزد مي كند كه هوشيار باشيم. اگرچه ليورپول نزديك ترين رقيب ماست، اما چلسي هنوز هم مي تواند خطرساز باشد. هر اتفاقي ممكن است بيفتد. فصل 1998-1997 را به خاطر بياوريد؛ ما 12 امتياز از تيم دوم جدول - آرسنال- جلو بوديم اما قهرماني ليگ را از دست داديم. به همين سادگي. البته آن سال ما مصدومان زيادي داشتيم اما حالا خوشبختانه با تيمي كه داريم مي توانيم حتي جاي خالي مصدومان را هم پر كنيم. اتفاقات زيادي در طول اين چند فصل در ساختار دروني تيم رخ داده و باعث قدرتمندي بيشتري شده. منچستر تيم بزرگ و منسجمي است.»

فرگوسن از شاگردانش بابت عملكرد خوب و شايسته شان در بازي چهارشنبه شب تشكر كرد و در راستاي تحليل بازي با فولام گفت؛ «بازي در دست ما بود. كنترل خوبي روي توپ و ميدان داشتيم. اين مساله مهمي است و به همين دليل من در مجموع از عملكرد بازيكنان تيم راضي ام. آنها با همه توانايي و قدرت شان هم در تمرينات و هم مسابقات شركت مي كنند و براي به دست آوردن هر سه امتياز مسابقه مي جنگند. از همه شاگردانم سپاسگزارم. پل اسكولز واقعاً فوتباليست باهوشي است. برخي اوقات تغييراتي كه در سبك بازي اش مي دهد باعث مي شود نتيجه حاصل شده به نفع تيم باشد. او و رايان گيگز الگوي خوبي براي بازيكنان جوان تر هستند. فوتباليست هاي جوان تر با استفاده از تجربيات بازيكناني مثل اين دو خواهند توانست فوتبال خود را بهبود بخشند. بازيكنان باتجربه يي مانند گيگز و اسكولز هنوز جاه طلب و باانگيزه هستند و ما به داشتن آنها در منچستر واقعاً افتخار مي كنيم.»

فرگي پير معتقد است هرگز نبايد فرصت ها و شانس ها را از يك فوتباليست گرفت، حتي اگر آن بازيكن تازه از بند مصدوميت رهايي پيدا كرده باشد، چه برسد به اينكه در ليست ستاره هاي تيم باشد. او مي گويد تمامي شاگردانش تا جايي كه بتوانند ارزش فرصت ها را در بازي ها مي دانند؛ «وين روني در اولين ثانيه هايي كه توپ به پايش رسيد ،گلزني كرد. توپ خوبي هم به او رسيد و موقعيت بهتري را از آن توپ فراهم ساخت. او بازيكن بسيار خوبي است. توانايي هاي زيادي دارد و حالا كه دوباره به زمين مسابقه بازگشته نشان داده هنوز هم بازيكن بزرگي است. اميدوارانه به اين قضيه نگاه مي كنيم كه او تا آخر فصل دچار مصدوميت نشود. در حال حاضر صد درصد آمادگي جسماني دارد، در اين باره هيچ بحثي نيست. ما الان در شرايطي هستيم كه نبايد روي هيچ بازيكني ريسك بكنيم. حتي اگر بعضي از بازيكنان مصدوميت جزيي هم داشته باشند. نبايد در مسابقه حاضر باشند و بهتر است با بهبودي كامل به ميدان بيايند.»

سرالكس فرگوسن در ادامه صحبت هايش با خبرنگار بي بي سي درباره اتفاقات اخير باشگاه چلسي نيز اظهار داشت؛ «اتفاق عجيب و دور از انتظاري بود. هيچ كس تصور نمي كرد مالك روسي باشگاه در برهه حساس فصل ناگهان سرمربي تيم را عوض كند. اسكولاري سرمربي باتجربه و بزرگي است. او بارها قدرت مربيگري اش را اثبات كرده اما گاس هيدينك هم گزينه خوبي براي مربيگري اين تيم است و من مطمئنم او مي تواند تاثير زيادي روي عملكرد تيم داشته باشد.»

منبع؛ بي بي سي

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن