تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816815482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استراحت كريمي براي بازي با سپاهان وينگادا: بازي با برق ساده نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: استراحت كريمي براي بازي با سپاهان وينگادا: بازي با برق ساده نيست
جام جم آنلاين: همين چند روز پيش و حوالي دقيقه 90 بازي پرسپوليس و استقلال، هواداران قرمزپوش با توجه به فاصله 12 امتيازي رقيب از آنها، هيچ اميدي به قهرماني در ليگ برتر نداشتند، اما آن پنالتي و البته اتفاقاتي كه در هفته بيست و هفتم رخ داد، شرايط را به‌گونه‌اي رقم زد كه حالا پرسپوليس با پيروزي بر برق شيراز مي‌تواند براي 24 ساعت هم كه شده خودش را در 3 امتيازي استقلال ببيند.


حريف امروز پرسپوليس هر چند در ورزشگاه خانگي‌اش بازي مي‌كند، اما به شكل بي‌سابقه اي ‌ هر 10 بازي قبلي‌اش را واگذار كرده و همين موضوع هواداران قرمزپوش را به كسب 3 امتياز اين بازي اميدوار كرده است. البته اين فقط تصور طرفداران پرسپوليس است و نگاه وينگادا به بازي امروز نگاه متفاوتي است.

او مي‌گويد: براي من هميشه تمام بازي‌ها به يك اندازه اهميت دارد و سخت است. اين يك اصل است كه ما در پرسپوليس به آن اعتقاد داريم. براي من حضور حريفان در صدر جدول، وسط يا انتهاي آن فرقي نمي‌كند، چرا كه از وقتي بازي‌هاي تيم‌هاي مختلف در ليگ را ديدم، متوجه شدم تمام اين تيم‌ها حريفان بسيار سرسختي هستند و هيچ‌كدام راحت نبودند.

فكر مي‌كنم در فوتبال ايران اكنون فاصله‌ بين باشگاه‌هاي بزرگ و باشگاه‌هاي كوچك بسيار كم شده و بازي تيم‌هاي آنها بسيار به هم نزديك شده است بنا‌براين، ديدار با تيم برق هم براي ما سختي‌هاي خاص خود را دارد. اين تيم بازيكنان خوبي دارد كه روحيه‌ جنگندگي آنها بسيار بالاست، ضمن اين‌كه پس از تماشاي ديدار استقلال تهران مقابل مقاومت نيز متوجه شدم زمين مسابقه در شيراز كيفيت مطلوبي ندارد و ابعاد آن نيز به نظرم كوچك آمد. بنابراين تمام اين شرايط مشخص مي‌كند كه ما تا چه اندازه بازي سختي در پيش داريم.

اين‌كه وينگادا در بازي امروز تيمش را با چه تركيبي روانه ميدان مي‌كند براي هواداران پرسپوليس هم جالب خواهد بود. آخرين تمرين قرمزها قبل از سفر به شيراز بدون حضور علي كريمي، ايوان پتروويچ، نبي‌الله باقري‌ها و سپهر حيدري برگزار شد كه البته چهارمي مشكلي براي حضور در بازي امروز ندارد اما 3 نفر اول قطعا نظاره‌گر بازي خواهند بود.

وينگادا كه حساب ويژه‌اي روي علي كريمي باز كرده، به اين بازيكن كليدي براي بازي امروز استراحت داده تا او پس از گذراندن جلسات فيزيوتراپي، از دوشنبه در تمرينات پرسپوليس شركت كند. اما در مورد ايوان پتروويچ كه دچار كشيدگي عضله شده، هنوز نمي‌توان با اطمينان گفت كه به بازي با سپاهان مي‌رسد يا خير.

اين اظهار نظر دكتر زرينه است. پزشك پرسپوليسي‌ها يك خبر خوب هم براي هواداران سرخپوش دارد و آن پايان قطعي مصدوميت محسن خليلي است. خليلي با توجه به اين‌كه 2 هفته از پايان مصدوميتش مي‌گذرد، امروز هم مي‌تواند با تشخيص كادر فني براي پرسپوليس بازي كند؛ اما خودش مي‌گويد: «از بازي با سپاهان به ميادين برمي‌گردم.»

مازيار زارع هم كه گفته مي‌شد رباط صليبي پاره كرده، امروز بازي مي‌كند كه اين مي‌تواند ضريب اطمينان سرخ‌ها را در مركز ميدان افزايش دهد. از طرفي حضور توامان ابراهيم توره و نيكبخت واحدي كه در اين 2 هفته به نوبت محروم بودند، براي وينگادا خبر خوبي است.

در مقابل، برق شيراز همچنان مجبور است با لشكر مصدومانش به مصاف حريفان برود. مصدوماني كه هر روز تعداد آنها بيشترمي‌شود. تيم بحران‌زده برق در بازي امروز فرهاد محمدي، مهرداد علمداري، مهدي شيري و نناد مورنو را به دليل آسيب‌ديدگي در اختيار ندارد، اما چيزي كه باعث افزايش نگراني‌هاي كادر فني برق شده، آسيب‌ديدگي هافبك ملي‌پوش اين تيم، ستار زارع است.البته پرسپوليس هم براي اين بازي دغدغه‌هاي كمي ندارد و نگراني بزرگشان در آستانه بازي با سپاهان، 3 اخطاره شدن بازيكنانش است.

عليرضا حقيقي، كريم باقري، محمد منصوري، رحمان رضايي، پژمان نوري، علي كريمي و ايوان پتروويچ، 7 بازيكن 2 اخطاره قرمزها هستند.بازي امروز برق شيراز و پرسپوليس از ساعت 14 و با سوت البرز حاجي‌پور آغاز مي‌شود. ديگر بازي‌هاي هفته بيست و هشتم نيز فردا برگزار خواهد شد.

پيوس : پرسپوليس را مي‌بريم، اما دوست دارم آنها قهرمان شوند!

برق شيراز كه از زمان حضور فرشاد پيوس در اين تيم هر 4 بازي‌اش را واگذار كرده، الان 17 هفته، يعني يك نيم فصل كامل است كه رنگ پيروزي را به خود نديده است. اين ناكامي‌ها سرانجام به استعفاي دسته‌جمعي اعضاي هيات مديره برق انجاميد تا به اصطلاح در آستانه بازي با پرسپوليس، شوك ديگري به پيكره اين تيم وارد شود. البته از 5 نفري كه چهارشنبه گذشته استعفا كردند، فقط استعفاي 2 نفر پذيرفته شد و از طرف مشفقيان، رئيس مجمع عمومي باشگاه برق، 2 حكم جديد به نام‌هاي اردكاني و يوسف پور براي عضويت در هيات مديره اين تيم شيرازي صادر شد.

با اين حال، ديروز اين شايعه وجود داشت كه اگر برق شيراز مقابل پرسپوليس هم ببازد، نه تنها استعفاي 3 عضو ديگر هيات مديره پذيرفته مي‌شود كه خود فرشاد پيوس هم از سمت سرمربيگري برق كنار گذاشته خواهد شد.
البته فرشاد پيوس چنين نظري ندارد و بازي با پرسپوليس را آخرين فرصت براي خود نمي‌داند: «مسوولان باشگاه هيچ اولتيماتومي به من ندادند و به هيچ وجه ديدار با پرسپوليس آخرين فرصت مربيگري من نيست. خاطرات خوبي از حضور در پرسپوليس دارم، اما در ديدار با اين تيم فقط به شكست پرسپوليس فكر مي‌كنم. تمام تلاشم را به كار مي‌بندم تا پرسپوليس را ببريم اما دوست دارم پرسپوليس در ديگر بازي‌هايش ببرد و در نهايت قهرمان شود.»!

رضا پورعالي

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن