تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816507732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده ناجا: بانك مركزي براي برخورد با دلالان دلار كمك نخواسته است


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: فرمانده ناجا: بانك مركزي براي برخورد با دلالان دلار كمك نخواسته است
سردار احمدي مقدم افزود: اين حرف ها قهقرايي است و حفظ اموال مردم ديگر نگهباني پشت ديوار نيست و بايد از سرورها و سيستم ها حفاظت كنيم.
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه بانك مركزي براي برخورد پليس با دلالان دلار ، كمكي نخواسته است، گفت: پليس آماده همكاري با بانك مركزي، براي پيشگيري از جرائم اقتصادي است.

سردار سرتيپ احمدي مقدم در مراسم اختتاميه همايش روساي ادارات مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي، گفت: چندين بار به بانك مركزي گفتيم كه براي برخورد با دلالي ها در بازار ارز وارد عمل شويم، اما هيچگاه نخواستند كه پليس وارد عمل شود.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه با راه اندازي پليس بانكي و جرايم اقتصادي، درصدد سرك كشيدن در حساب شخصي مردم نيستيم، افزود: راه اندازي اين پليس باعث مي شود تا امنيت اقتصادي، بعد نظارت و برخورد با فساد بانكي افزايش يابد و از اموال مردم محافظت كنيم.

سردار احمدي مقدم حرفه گرايي، امين و سالم بودن، علمي و فني بودن و استفاده از ابزار نوين را از ويژگي هاي ضروري ماموران نيروي انتظامي برشمرد و گفت: درصدد راه اندازي كارآگاه هاي خصوصي با عنوان مُعين هستيم.

فرمانده ناجا افزود: ظرفيت پليس، پاسخگوي همه نيازها نيست و درپي رايزني با قوه قضائيه براي بكارگيري بازنشستگان حرفه اي در امر مشاوره پليسي به متقاضيان هستيم.

وي گفت: مردم هنگام خريد يا استفاده از ليزينگ مي توانند از كارآگاههاي خصوصي مشاوره بگيرند تا از وقوع جرم پيشگيري كنند، به همين علت قصد داريم دفاتر خدمات و مشاوره پليسي را راه اندازي كنيم.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه گفت: از مقاله برخي رسانه ‌ها ، درباره كنترل كافي نت ها و ورود پليس به حريم خصوصي افراد نمي ترسيم و اقدامات خود را براي افزايش امنيت هموطنان و بازدارندگي از جرايم الكترونيكي انجام مي دهيم.

سردار سرتيپ احمدي مقدم با اشاره به ضرورت نوسازي ساختارها و فني شدن زيرساخت هاي پليس افزود: وقتي كنترل كافي نت ها را مطرح كرديم، مقاله هايي نوشتند كه حريم خصوصي برباد رفته است.

وي گفت: اين افراد با صاحبان كافي نت ها و افرادي كه منافعشان در معرض خطر است، هم صدا هستند.

سردار احمدي مقدم با اشاره به چند پرونده كه صاحب كافي نت با ابزارهاي خاصي، رمز حساب بانكي مشتريانشان را به صورت غير قانوني برداشت و پس از گذشت مدتي از صدها نفر كلاهبرداري مي كردند، افزود: در گذشته پليس با جيب برهاي خياباني كه يك نفر را طعمه قرار مي دادند برخورد داشت، اما امروز جيب برهاي الكتريكي كه از صدها نفر كلاهبرداري مي كنند در جامعه وجود دارند.

وي گفت: برخي مدعيان مسائل حقوقي و اقتصادي كه حتي زحمت جستجوي ساده اينترنتي را به خود نداده اند به غلط عنوان مي كنند كه مانند كشورهاي ديگر ما نيز نيازي به پليس جرايم اقتصادي نداريم، در حالي كه در بيشتر كشورها مسائل اقتصادي را رصد و با متخلفان برخورد مي كنند.

سردار احمدي مقدم افزود: اين حرف ها قهقرايي است و حفظ اموال مردم ديگر نگهباني پشت ديوار نيست و بايد از سرورها و سيستم ها حفاظت كنيم.

وي گفت: آمريكا مهمترين مركز رصد اطلاعات شخصي افراد است و پليس مبارزه با جرائم اقتصادي سوئيس حسابهاي بانكي را كنترل مي كند.

فرمانده نيروي انتظامي همچنين با استقبال از طرح اينترنت ملي افزود: وقتي اين طرح مطرح شد باز هم عده اي سر و صدا كردند، در حالي كه استفاده از اينترنت ملي به معني قطع ارتباط با جهان نيست و ما تعاملات خود را ادامه مي دهيم با اين تفاوت كه مركز اطلاعات رايانه اي در خارج از كشور نيست.
نظر شما:
------------

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن