تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ورزش ايران
تيم ملي شنا در انتخابي المپيك لندن شركت مي‌كند
تيم ملي شنا با موافقت شوراي برون مرزي وزارت ورزش و جوانان بهمن ماه در مسابقات انتخابي المپيك در امارات شركت خواهد كرد. اين رقابت‌ها ۸ تا ۱۰ بهمن ماه در امارات برگزار خواهد شد.پس از موافقت شوراي برون مرزي وزارت ورزش و امور جوانان، تيم ملي ايران قصد دارد در اين دوره از رقابت‌ها براي كسب سهميه المپيك لندن به مصاف رقيبان خود برود.اين مسابقات به شكل جايزه بزرگ و در ردهاي سني نوجوان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

حضور تيم فوتبال 7 نفره در تورنمنت بين‌المللي روسيه
تيم فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولين كشورمان در تورنمنت بين‌المللي فوتبال 7 نفره روسيه شركت مي‌كند. اين رقابت‌ها اسفند ماه سال‌جاري به ميزباني كشور روسيه كه صاحب عنوان قهرماني جهان اين رشته نيز هست، برگزار مي‌شود كه 6 كشور در قالب دو گروه 3 تيمي، با هم رقابت خواهند داشت.امين الله‌ ماني، رئيس انجمن فوتبال جانبازان و معلولين با اعلام اين خبر افزود: اين رقابت‌ها فرصت خوبي است تا كلاس‌بندي پزشكي نفرات جديد را قطعي كنيم. ضمن اين‌كه زمان برگزاري آن براي ما از نظر محك زدن نفرات و تشخيص تركيب نهايي، بسيار مناسب است و با بازيكنان بيشتري به منظور بررسي توانايي‌هاي آنها شركت مي‌كنيم.

محصص: نشست مربيان زيرنظر AFC برگزار مي‌شود
مرتضي محصص مي‌گويد نشست آموزشي مربيان مستقيماً زير نظر AFC انجام مي‌شود نه فدراسيون فوتبال. رئيس كميته‌ آموزش فدراسيون فوتبال روز گذشته درباره سمينار آموزشي كه قرار است در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه براي مربيان در فدراسيون فوتبال برگزار شود، گفت: اين سمينار يك نشست بازآموزي براي كساني است كه قبلاً مدرك A را دريافت كرده‌اند و حال بايد پس از گذشت چهار سال از دريافت مدرك‌شان اعتبار آن را تمديد كنند چرا كه اين مدرك تنها تا چهار سال معتبر است. اين سمينار از سوي AFC برگزار مي‌شود و در همه جاي دنيا هم چه از طريق فيفا و چه از طريق كنفدراسيون فوتبال آسيا در كشورهاي مختلف در حال برگزاري است. البته در چند روز گذشته عنوان شده كه اين سمينار به وسيله فدراسيون برگزار مي‌شود، اما اين نشست مستقيماً زير نظر AFC است.

برگزاري هفته چهارم ليگ كاراته در روز پنجشنبه
هفته چهارم ليگ كاراته سبك‌هاي آزاد پنجشنبه هفته جاري در سالن شهيد كبكانيان تهران برگزار مي‌شود. 8 تيم ملي حفاري، مؤسسه مهر، كانون بسيج، باشگاه دانيال اهواز، شهيد زارع فارس، عدالت يزد، هيأت كاراته كردستان و كارجويان امين در اين رقابت‌ها شركت دارند كه طي دو مرحله به رقابت با هم مي‌پردازند.در جدول رده بندي تا پايان هفته سوم تيم ملي حفاري با 37 امتياز در صدر جدول ايستاده، مؤسسه مهر با 25 امتياز دوم است و تيم كارجويان امين با 19 امتياز مكان سوم را در اختيار دارد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن