تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816787787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهم‌ترين اتفاقهاي اين هفته «90» از انتخاب كريمي به عنوان تكنيكي‌ترين بازيكن تا انتقادهاي سرخابي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مهم‌ترين اتفاقهاي اين هفته «90» از انتخاب كريمي به عنوان تكنيكي‌ترين بازيكن تا انتقادهاي سرخابي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

برنامه «90» اين هفته‌ در حالي روي آنتن رفت كه بحث اصلي‌اش «بررسي هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال» و جالب‌ترين بخش آن انتخاب «علي كريمي» از سوي بينندگان برنامه به عنوان تكنيكي‌ترين بازيكن سه دهه اخير فوتبال ايران بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برنامه «90» اين هفته‌ با موضوع بررسي هفته‌ هجدهم ليگ برتر فوتبال پخش شد. اين برنامه با پخش بخش‌هايي از ديدارهاي هفته‌ هجدهم ليگ برتر آغاز شد و در ادامه «محسن مسلمان» بازيكن تيم فوتبال ملوان به عنوان ميهمان ويژه‌ وارد استوديو برنامه شد. اين بازيكن كه با ذوب آهن اصفهان قرارداد دارد و براي گذراندن دوران سربازي به ملوان رفته است، در بخشي از سخنانش گفت كه پس از اتمام دوران خدمت سربازي‌اش دوست دارد در تيمي به جز ذوب آهن بازي كند.

در اين هفته‌ خبري هم از جام حذفي منتشر شد، مبني بر اين كه تاريخ فينال اين جام به اسفند ماه موكول شده است. اين در حالي بود كه مسئولان باشگاه پرسپوليس پيش از ديدار اين تيم برابر استقلال در يك چهارم نهايي جام حذفي درخواست زيادي براي تغيير زمان آن بازي داشتند، ولي با مخالفت مسئولان سازمان ليگ روبرو شدند. بر همين اساس مدير عامل باشگاه پرسپوليس روي خط تلفني برنامه آمد تا درباره تغيير تاريخ فينال جام حذفي صحبت كند.

رويانيان در اين باره گفت: ما دوست داشتيم با تغييراتي كه قصد داشتيم در تيم انجام دهيم، با آمادگي بيشتري با استقلال بزرگ بازي كنيم و به همين دليل از سازمان ليگ تقاضا كرديم كه تاريخ ديدار ما با استقلال در جام حذفي را جابه جا كند، ولي اكنون فقط مي‌توانيم افسوس‌مان را از اين كه اين اتفاق نيفتاد تكرار كنيم. البته از سازمان ليگ تشكر مي‌كنم كه عدالت را رعايت كرد و ديدار استقلال و تراكتورسازي را به سر جاي خودش بازگرداند تا ما و استقلال در شرايطي مساوي داربي برگشت را انجام دهيم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: جفايي كه به ما شد، فراموش شدني نيست. ما پيش از بازي جام حذفي با استقلال تصور مي‌كرديم كه اين بازي در تعطيلات نيم فصل برگزار مي‌شود، ولي ناگهان متوجه شديم كه زمان نزديكتري براي آن در نظر گرفته شده و ما مجبور شديم تلاش بسياري انجام دهيم، زمانش را تغيير دهيم. در ادامه نيز سرمربي تيم ملي مي خواهد دو بازي تداركاتي برگزار كند و اين به برنامه بازي‌ها لطمه مي‌زند. سوال من اين است كه اگر مي‌خواهيم با فوتبال جو جامعه را با نشاط كنيم، پس چرا با وارد كردن اين همه فشار به باشگاه‌ها آن‌ها را نابود مي‌كنيم.

در اين لحظه عزيز الله محمدي براي دفاع از عملكرد سازمان ليگ با برنامه روي خط تلفني آمد و گفت: ما به خاطر احترام به هواداران پرسپوليس ديدار فينال جام حذفي را اسفند ماه موكول كرديم و قرار را بر اين گذاشتيم كه استقلال پيش از داربي دور برگشت طبق برنامه قبلي با تراكتورسازي بازي كند. درباره تيم ملي نيز بايد بگويم كه اين تيم فرصت چنداني در خرداد ماه براي برگزاري اردو ندارد و براي آماده سازي ناچار است، پيش از پايان سال اين اردو را برگزار كند.

رييس سازمان ليگ همچنين در پاسخ به سوال مجري برنامه كه پرسيده بود، «چرا با وجود تسويه حساب نكردن باشگاه فجر سپاسي با سرمربي پيشينش محمود ياوري مي‌تواند روي نيمكت اين تيم بنشيند؟ » اظهار كرد: مدير عامل باشگاه فجر در تماسي با من گفته است كه در هفته‌ جاري با علي اصغر كلانتري جلسه‌اي داشته است كه در آن جلسه مسايل طرفين حل شده و شكايتي نيز از سوي كلانتري به كميته‌ انضباطي ارجاع نشده است.

مجري برنامه «90» همچنين از رويانيان پرسيد كه پول جذب مصطفي دنيزلي را از كجا آورده است؟ مدير عامل پرسپوليس در پاسخ به اين سوال گفت: مطمئن باشيد كه من براي استخدام دنيزلي ريالي از دولت نگرفته‌ام، بلكه اين پول از ناحيه اسپانسر جديد باشگاه تامين شده است، ضمن اين كه از طريق فروش عليرضا حقيقي يك و نيم ميليارد تومان كسب كرده‌ايم.

در ادامه برنامه مدير عامل باشگاه استقلال نيز ميهمان تلفني برنامه شد تا در گفت‌وگويي دو طرفه با احمد گزي عضو هيات مديره باشگاه شاهين بوشهر درباره فينال جام حذفي صحبت كند. فتح‌الله‌زاده گفت: عزيز محمدي گفته است به خاطر حرف پرسپوليس تاريخ فينال جام حذفي را تغيير داده است. ما هم مانند قضيه انتخاب ميزبان فينال اين مساله را پذيرفتيم. اينها بزرگواري استقلال را نشان مي‌دهد، اما اين را بايد بگويم كه آيا منصفانه است كه ما در 24 روز مجبور باشيم هفت بازي انجام دهيم؟

مدير عامل باشگاه استقلال همچنين در توضيح نحوه به خدمت گرفتن حسين علوي ـ بازيكن جواني كه گفته مي‌شود سه سال است فوتبال بازي نكرده ـ گفت: اين بازيكن زير 23 سال است و ما او را جذب كرديم كه با ما كار كند و در آينده براي ما مفيد باشد. اين بازيكن پيش از اين شاگرد پرويز مظلومي بوده و سرمربي ما گفته است كه مي‌تواند براي ما مفيد باشد.

در ادامه اما فردوسي‌پور گفت كه گويا پرويز مظلومي و منصور پورحيدري با جذب اين بازيكن مخالف بوده‌اند و مخالفت خودشان را نيز اعلام كرده‌اند. فتح‌الله‌زاده، در واكنش به اين صحبت مجري برنامه به شوخي گفت: اصلا شما فرض كنيد كه من از قيافه اين بازيكن خوشم آمده و او را جذب كردم!

در ادامه صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده، احمد گزي اظهار كرد: صحبت‌هاي مدير عامل استقلال خلاف منطق است. آقاي فتح‌الله‌زاده در برنامه قبلي «90» كرار را بازيكن آزاد اعلام كرده بود، ما هم روي او سرمايه‌گذاري كرديم و با او قرارداد بستيم، اما پس از عقد قرارداد و پيش از ارائه رضايتنامه اين بازيكن استقلالي‌ها شرط و شروطي را پيش كشيدند. اين شروط را آقاي افراشته پذيرفت، ولي نحوه و زمان پذيرفتن اين شرط صحيح نبود. ضمن اين كه از سرمربي استقلال هم گله دارم كه چرا گفته است ما از صبح تا شب براي جذب كرار التماس كرديم. وقتي آقاي مظلومي حرف از مسلماني مي‌زند، اين را نيز بايد بگويد كه چرا خودش سال گذشته در حالي كه با ما قرارداد داخلي بسته بود، ناگهان سر از استقلال در آورد؟

در ادامه برنامه گزارشي از مصدوميت يك بازيكن نوجوان كه بر اثر برخورد شديد توپ به سينه‌اش مصدوم شده بود پخش شد كه نشان مي‌داد خانواده‌ اين بازيكن شرايط بسيار بدي دارند. در ادامه امير قلعه نويي نيز روي خط برنامه آمد و درباره اين گزارش گفت: به نظر من بهتر است برنامه «90» صندوقي تاسيس كند كه مربيان و بازيكنان بتوانند هر ماه مبلغي را در آن واريز كنند كه به اين گونه افراد كمك مالي شود.

برنامه «90» در اين هفته‌ نيز بينندگانش را به شركت در مسابقه پيامكي دعوت كرد. سوال برنامه اين هفته‌ اين بود كه به نظر مخاطبان از بين خداداد عزيزي، علي كريمي، ناصر محمدخاني و مجيد نامجو مطلق كداميك تكنيكي‌ترين بازيكن سه دهه اخير فوتبال ايران بوده‌اند. در پايان برنامه كمتر از دو ميليون نفر در مسابقه پيامكي شركت كردند كه 65 درصد آن‌ها معتقد بودند علي كريمي تكنيكي‌ترين بازيكن سه دهه اخير فوتبال ايران است.

به دليل فشردگي مسابقات ليگ برتر برنامه بعدي «90» پنجشنبه همين هفته پخش خواهد شد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن