تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816792096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كريمي در نظرسنجي 90 تكنيكي‌ترين بازيكن شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كريمي در نظرسنجي 90 تكنيكي‌ترين بازيكن شد
خبرگزاري فارس: در برنامه شب گذشته 90 كريمي مديرعامل پرسپوليس مبلغ قرارداد سرمربي اين تيم را اعلام كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در سوال برنامه 90 شب گذشته از بينندگان تلويزيوني خواسته شد تكنيكي‌ترين بازيكن سه دهه اخير فوتبال ايران را انتخاب كنند. براي اين منظور 4 گزينه خداداد عزيزي، علي كريمي، ناصر محمدخاني و مجيد نامجو مطلق معرفي شدند كه 65 درصد شركت كنندگان(بيش از يك ميليون نفر) در اين نظر سنجي كريمي را انتخاب كردند بعد از او خداداد عزيزي با 25 درصد، مجيد نامجو مطلق با 6 درصد و ناصر محمدخاني با 4 درصد در رده هاي بعدي قرار گرفتند.

عادل فردوسي پور براي اينكه ساير بازيكنان و مربيان دلخور نشوند گفت كه امير قلعه نويي، فرهاد مجيدي، سيروس قايقران، مسعود شجاعي، خلعتبري، منصوريان، درخشان و...مي توانستند جزء بازيكنان تكنيكي و فانتزي باز باشند اما كارشناسان برنامه اين 4 نفر را انتخاب كردند.

فردوسي پور در بخش 90 درجه كه به تيم ها كنايه مي زند سعي كرد با نشان دادن فيروز كريمي بحث را به انحلال خانه سينما هم بكشاند و كنايه اي به اين مسئله زد.

*ملي پوشان پيشنهاد 750 ميليون توماني ملوان را رد كردند!

در گزارشي كه از انزلي تهيه شده بود طرفداران جوان ملوان صالح نيا را عامل ناكامي اين تيم مي دانستند و اينكه او نتوانسته بازيكنان ملوان را در تيم حفظ كند اما طرفداران قديمي از او حمايت كردند. صالح نيا نيز به طور شفاف صحبت كرد و گفت: به همراه فرهاد پورغلامي به اردوي تيم ملي رفتيم و به سيدجلال حسيني و مازيار زارع پيشنهاد داديم كه طبق قانون سقف قرارداد و با توجه به ملي پوش بودن مي توانيم 525 ميليون تومان به شما بدهيم و از هواداران هم پول مي‌گيريم و مي‌توانيم مازاد پول تان را تا 750 ميليون بدهيم كه آنها اين پيشنهاد را رد كردند و پژمان نوري هم يك ميليارد و 250 ميليون تومان با الامارات قرارداد بست.

*گلزني به پرسپوليس در 16 سالگي و قرارداد زير 100 ميليون تومان

محسن مسلمان بازيكن ملي پوش ملوان ميهمان حضوري برنامه بود. او گفت فوتبال را از مدارس فوتبال تهران شروع كرد و بعد از 5 بار تست دادن به تيم ملي زير 13 سال دعوت شد. مسلمان فوتبالش را مديون سعيد آذري مديرعامل پيشين ذوب آهن دانست كه به جورجويچ - سرمربي وقت ذوب آهن- فرصت داد و اين مربي هم جوانان زيادي به فوتبال ذوب آهن معرفي كرد. جورجويچ شماره 10 ذوب اهن را به مسلمان داد.
مسلمان در اولين بازي اش در ورزشگاه آزادي و در سن 16 سالگي به پرسپوليس گل زد.
اين بازيكن هم در مورد نظر سنجي 90 گفت: علي كريمي تكنيكي ترين بازيكن سه دهه اخير فوتبال ايران است.

مسلمان در مورد مبلغ قراردادش با ملوان گفت: من به اندازه يك سرباز يعني زير 100 ميليون تومان پول گرفتم. در پايان اين فصل سربازي ام تمام مي شود و يك فصل ديگر با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارم ولي دوست دارم از اين تيم جدا شوم و به تيمي بروم كه بتوانم بازي كنم چون مي خواهم در تيم ملي ايران حضور داشته باشم.

بازيكن تيم اميد ايران گفت: حيف شد كه تيم ايران با ندانم كاري حذف شد و تيم خوبي داشتيم. اگر اين اتفاق پيش نمي آمد مي توانستيم به المپيك صعود كنيم. اما بعيد است بتوانيم ديگر چنين بازيكنان خوبي در تيم اميد در كنار هم جمع شوند.

*جدل رويانيان، محمدي و فردوسي پور

عادل فردوسي پور همزمان عزيز محمدي و محمد رويانيان را به طور تلفني روي خط برنامه 90 آورد كه بين رئيس سازمان ليگ، مجري برنامه 90 و مديرعامل پرسپوليس جدل لفظي درگرفت. عزيز محمدي كه عصبي به نظر مي‌رسيد خطاب به فردوسي پور گفت چرا عليه من كه زحمت مي كشم جوسازي مي كني؟!

رويانيان هم به عزيز محمدي گفت در حق پرسپوليس جفا شد زيرا در زمان سرمربيگري استيلي درخواست كرديم ديدار با استقلال به تعويق بيفتد اما قبول نكرديد. مي خواهيم با اين فوتبال چه كنيم؟ مگر هدف نشاط جوانان نيست چرا باشگاه ها را داغون مي كنيم؟!

محمدي هم در مورد علت تغيير زمان فينال جام حذفي گفت: درخواست هواداران پرسپوليس منطقي بود. آنها مي گفتند چرا استقلال قبل از دربي نبايد با تراكتورسازي بازي كند ولي ما با ذوب آهن بازي كنيم؟ به احترام تماشاگران پرسپوليس فينال جام حذفي را تغيير داديم. رويانيان هم درمورد مصاحبه اش عليه سازمان ليگ گفت كه بيشتر منظورش مسايل گذشته بوده و عزيز محمدي هم از رويانيان عذرخواهي كرد. البته بعد دوباره به مديرعامل پرسپوليس گفت اگر مي خواستيم صبر كنيم تا شما دنيزلي را بياوريد و 5 هفته هم زمان بدهيم تا جا بيفتد ديگر نمي توانستيم ليگ را برگزار كنيم. رويانيان هم در جواب گفت: يا فيفا است يا اي اف سي يا تيم ملي، ما بيچاره ها چه كنيم. شما بايد از حقوق كشور در فيفا دفاع كنيد!

* دستمزد دنيزلي زير 2 ميليارد براي 1،5 فصل

مديرعامل پرسپوليس گفت: دوست داشتيم براي ديدار با استقلال در جام حذفي به ما فرصت داده شود تا با آمادگي كامل برابر استقلال بزرگ بازي كنيم. با اين حال از سازمان ليگ تشكر مي كنيم كه بازي استقلال و تراكتورسازي را به سرجايش برگرداند ولي افسوس گذشته را مي خوريم.

روياينان همچنين گفت كه چرا كي‌روش به يكباره پيش از بازي با قطر دو ديدار تداركاتي درخواست كرده است.

مديرعامل پرسپوليس در مورد اينكه پول قرارداد دنيزلي را از كجا آورده است گفت كه از دولت پول نگرفته و از محل اسپانسر اين پول را تامين كرده است و دستمزد دنيزلي بيش زير دو ميليارد تومان براي يك و نيم فصل است.

* انتقال يك ميليارد و نيمي حقيقي به روبين كازان

رويانيان همچنين خبر داد كه از بابت انتقال عليرضا حقيقي به روبين كازان روسيه يك و نيم ميليارد تومان پول نصيب باشگاه پرسپوليس شده است. مهدوي كيا هم با پرسپوليس قرارداد سفيد امضا كرده در حالي كه برخي باشگاه ها در نيم فصل بازيكنان خارجي گرانقيمت خريدند.

* محمدي: كلانتري شكايتش را از فجر پس گرفت

محمدي رئيس سازمان ليگ در پخش ديگري از صحبت‌هايش در مورد اينكه چرا باشگاه فجر بدون تسويه حساب با علي كلانتري سرمربي جديد جذب كرده گفت: آن زمان باشگاه فجر با كلانتري توافق كرده بود ضمن اينكه مديرعامل فجرسپاسي به من خبر داد كه با كلانتري توافق جديد انجام داده و اين مربي هم شكايتش را از فجر پس گرفته است.

فردوسي پور هم سر به سر عزيز محمدي گذاشت و گفت در برنامه سازمان ليگ كه دو هفته اضافه براي ليگ در نظر نگرفته ايد؟! مجري برنامه اين موضوع را به اين دليل مطرح كرد كه در تقويم ابتدايي ليگ 7 مرحله براي جام حذفي در نظر گرفته شده ولي اين مسابقات در 5 مرحله انجام شده است. فردوسي‌پور با استناد به اين تقويم گفت كه دربي در جام حذفي بايد در بهمن ماه برگزار مي‌شد اما عزير محمدي اعلام كرد ما آن زمان نمي‌دانستيم بازي‌ها را به صورت رفت و برگشت و يا تك مسابقه و به همين دليل
اين موضوع پيش آمده است! محمدي همچنين گفت دست بردار آقاي فردوسي پور!

* ملي پوش استقلال بدون بازي باشگاهي!

حسين علوي بازيكني كه بدون بازي در هيچ باشگاهي در ليگ برتر به تيم استقلال پيوست يكي از موضوع هاي برنامه بود. جالب است كه اين بازيكن عضو تيم ملي جوانان ايران هم در زمان نناد نيكوليچ هم بوده اما در دو سال گذشته تنها 13 دقيقه بازي كرده است.

فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال اعلام كرد كه هيچ فشار و توصيه اي براي جذب اين بازيكن نداشته و به خاطر درخواست سرمربي تيم استقلال اين بازيكن زير 23 سال را جذب كرده است.
مديرعامل استقلال در مورد اصرار مجري برنامه 90 گفت اصلا من از قيافه اين بازيكن خوشم آمد و او را جذب كردم.

* ترانسفر پسرفتح الله زاده!

فتح الله زاده در ادامه همين بحث گفت: پسر من مهاجم است و قلعه نويي در زمان حضورش در استقلال گفت بگذار او در تيم جوانان استقلال بازي كند مظلومي و پورحيدري هم چنين حرفي زدند اما من اجازه ندادم و بعد از اينكه از استقلال رفتم او را ترانسفر مي كنم.

*فرموژه و عكس فتح الله زاده!

بحث در مورد عكس فتح الله زاده در برنامه 90 هم در گفت و گو بين مجري برنامه 90 فتح الله زاده درگرفت و فردوسي پور گفت در اين عكس تان هم از فر موژه استفاده كرديد كه فتح الله زاده گفت در اين مورد هم من و هم شما بي سواديم زيرا فر موژه مربوط به موژه است! ضمن اينكه عكس خوبي هم برايم انتخاب نكرديد.

*انتقال كرار با قرارداد تركمنچاي

فتح الله زاده در مورد انتقال كرار به شاهين بوشهر گفت: قراردادي حرفه اي امضا كرديم و در اين معامله شرط و شروط گذاشته ايم و ضمن اينكه بحث اخلاقيات هم مهم است. فردوسي پور گفت اين قرارداد تركمنچاي نبوده؟ كه مديرعامل استقلال گفت: اگر برفرض انتقال كرار قرارداد تركمنچاي هم بوده طرف مقابل مي توانست آن را امضا نكند.

گزي رئيس هيئت موسسين باشگاه شاهين بوشهر هم انتقال كرار به شرط بازي نكردن در فينال جام حذفي را شرطي مخالف اقتضاي عقل دانست. اين شرط در دقيقه 90 و هنگام صدور رضايت نامه براي باشگاه شاهين گذاشته شده است. در نهايت اعلام شد كه تا زمان بازي در اين باره تصميم گيري مي شود.

* حادثه تلخ براي نوآموز فوتبال در مدرسه فوتبال ملارد

گزارشي از يك نوآموز فوتبال هم پخش شد. در اين گزارش يك دانش آموز دبستاني در مدرسه فوتبال با شوت مربي اش دچار خونريزي قلبي شده و سه بار عمل قلب باز مي شود اما مسئولان تربيت بدني پاسخگوي اين خانواده و والدين اين نوآموز نبودند و فقط سه ميليون تومان كمك به اين خانواده كردند. در حالي كه از اين نوآموز فوتبال پول بيمه هم گرفته شده بود اما كارت بيمه را به او و خانواده اش تحويل ندادند. اين اتفاق نشان دهنده آن است كه بايد به وضعيت مدارس فوتبال رسيدگي جدي تري شود تا خانواده ها با اطمينان بيشتري فرزندانشان را به مدرسه فوتبال بفرستند.

*پيشنهاد قلعه نويي براي تاسيس صندوق حمايت از آسيب ديدگان ورزشي

امير قلعه نويي روي خط آمد و پيشنهاد تاسيس صندوقي كرد كه مديران عامل، بازيكنان و مربيان در آن پول بگذارند تا به خانواده هايي كه مثل اين نوآموز دچار آسيب مي شوند كمك شود. قلعه نويي همچنين از برنامه 90 خواست بحث دلالي و ناپاكي را تا رسيدن به نتيجه پيگيري كند.

* بحث قلعه نويي و ويسي

ويسي و قلعه نويي همزمان روي خط برنامه آمدند و هر دو نسبت به عملكرد داور مسابقه معترض بودند. ويسي هم خطاب به قلعه نويي گفت من مقابل شما در مربيگري عددي نيستم! شما خيلي بزرگ هستيد و قلعه نويي هم ويسي را نصيحت كرد كه فقط به مسايل فني بپردازد.

* راي قلعه نويي علي كريمي

سرمربي تيم تراكتورسازي گفت كه اگر بخواهد در نظرسنجي شركت كند، به كريمي راي مي‌دهد. قلعه نويي، كريمي را تكنيكي ترين بازيكن سه دهه فوتبال ايران دانست. او البته تاكيد كرد كه هم‌نسلي‌هاي وي در فوتبال نسل سوخته بود زيرا در آن زمان اين همه امكانات و پوشش تصويري نبود وگرنه او و هم نسلانش در اروپا 40 يا 50 بازي داشتند.

*كلاهبرداري يك دلال فوتبال

در پرونده ويژه دلالي شاكيان از فردي اسم بردند كه از هر بازيكن چند ده ميليون تومان پول مي گرفته تا آنها را به تيم هاي دسته يك ليگ دو و حتي تيم هاي اماراتي بفرستد. يكي از بازيكنان كه به اين فرد پول داده بود گفت يكي از دوستانش با يك دلال كار كرده و قرارداد 300 ميليون توماني امضا كرده اما به خودش 90 ميليون تومان بيشتر نرسيده است.

*اتفاق تلخ در فوتبال قم
درگذشت نيكو بيان پيشكسوت فوتبال قم به دليل نبود آمبولانس نيز يك گزارش ويژه بود كه اتفاق تلخ و ناگواري بود و موجب تاثر شد.

* پژمان نوري: صالح نيا هيچ پيشنهادي به من زارع و حسيني نداد

پژمان نوري هم در تماس تلفني گفت: دوست دارم از الامارات جدا شوم و به ملوان برگردم اول فصل هم دوست نداشتم از ملوان جدا شوم. صالح نيا نيز هيچ حرفي درمورد پول به من و زارع و حسيني نزد. او در روز آخر فصل نقل و انتقالات به تهران آمد و در حالي كه من و سيد جلال حسيني و زارع با باشگاه هاي خود قرارداد امضا كرده بوديم از ما خواست قرارداد سفيد امضا كنيم. چنين كاري شدني است؟
انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن