تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816822330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پرسپوليس
دنيزلي حاضر به مصاحبه نشد

ايران ورزشي- با وجود صدور مجوز ورود به محل تمرين پرسپوليس، مصطفي دنيزلي هيچ پاسخي براي خبرنگاران نداشت. تمرين ديروز كه به آخر رسيد خبرنگاران زيادي براي شنيدن صحبت‌هاي سرمربي پرسپوليس او را دوره كردند اما دنيزلي حاضر به هم صحبتي با آنها نشد. او گفت كه فعلاً تصميم ندارد حرف بزند و خبرنگاران اگر مي‌خواهند سوالي بپرسند بهتر است عصر سه‌شنبه به سالن كنفرانس سازمان ليگ بروند.

حقيقي امروز خداحافظي مي‌كند

ايران ورزشي- بعد از گذشت 11 سال، پرسپوليس و عليرضا حقيقي امروز با هم خداحافظي مي‌كنند.
حقيقي كه قصد رفتن به ليگ روسيه را دارد و در تمرين‌هاي اخير پرسپوليس هم جايي نداشته امروز به ورزشگاه درفشي‌فر مي‌رود تا با هم‌تيمي‌هايش ديدار و خداحافظي كند.

حضور داود فنايي منتفي شد
مربي يوگسلاو در راه پرسپوليس

ايران ورزشي- برخلاف خواسته علي پروين و آنچه او پيشنهاد كرده بود، مربي جديد دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس قرار است از تركيه بيايد. حضور داود فنايي در كادر فني پرسپوليس هم مثل بهروز سلطاني و نيما نيك منتفي شد و حالا قرار است عضو جديد كادر فني را خود دنيزلي انتخاب كند. او هم يك مربي يوگسلاو را كه در ليگ‌هاي سوييس و يونان كار كرده و سابقه فعاليت 5 ساله در فوتبال تركيه را دارد به باشگاه معرفي كرده و قرار است اين مربي تا چند روز ديگر به تهران بيايد و مربيگري دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس را به عهده بگيرد.

خوردبين خودش را به بازي مي‌رساند

ايران ورزشي- سفر محمود خوردبين به مالزي اين شايعه را بر سر زبان‌ها انداخت كه در بازي روز چهارشنبه برابر شاهين او را روي نيمكت سرخ‌ها نخواهيم ديد. با اين وجود خوردبين گفته كه يك روز زودتر از ديگر نماينده‌هاي باشگاه يعني بامداد چهارشنبه خودش را به تهران مي‌رساند تا بتواند در بازي همان روز روي نيمكت بنشيند تا پرسپوليسي‌ها در نبود او دچار مشكل نشوند.

زايد و جوان‌ها در سعادت‌آباد ناهار خوردند

ايران ورزشي- با وجود منتفي شدن برنامه صرف دسته جمعي ناهار، تعدادي از سرخ‌ها ناهار را كنار هم در سعادت‌آباد خوردند. ايمون زايد، الهايي، قدمي و كنعاني بازيكناني بودند كه با همراهي مدير رسانه‌اي باشگاه بعد از تمرين راهي رستوران نايب در سعادت آباد شدند و ناهار را آنجا صرف كردند.

عذرخواهي كريمي، نصرتي و محمد از خبرنگاران
فعلا مصاحبه نمي‌كنيم

ايران ورزشي- خبرنگاران حتي در روزي كه براي حضور در درفشي‌فر از سرمربي مجوز گرفته بودند هم نتوانستند صحبت‌هاي پرسپوليسي‌ها را بشنوند. آنها وقتي بعد از تمرين ديروز با سوال‌هايي تازه به استقبال بازيكنان پرسپوليس رفتند از علي كريمي، محمد نصرتي و عليرضا محمد پاسخ منفي شنيدند و اين 3 سرخپوش با عذرخواهي گفتند كه تصميم گرفته‌اند فعلاً حرف نزنند: «شرمنده، فعلاً بهتر است مصاحبه نكنيم. حرفي هم نمانده براي گفتن.»

كاپيتان در مراسم سالگرد سجاد عظيمي

ايران ورزشي- علي كريمي امروز يك برنامه ويژه دارد و آن، حضور در مراسم مرحوم سجاد عظيمي است. او ديروز گفت كه تصميم دارد امروز به نمايندگي از پرسپوليسي‌ها در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سجاد عظيمي بازيكن تيم احسان ري شركت كند و بعد از تمرين امروز راهي اين مراسم خواهد شد. البته ظاهرا تصميم كريمي دوباره تغيير كرد و امروز او يك دسته گل براي مراسم فوق مي فرستد.

پرسپوليس ديگر مصدوم ندارد
نوروزي با گل برگشت

ايران ورزشي- يكي از چشمگيرترين تفاوت‌هاي پرسپوليس با تيمي كه در نيم فصل اول در اختيار حميد استيلي بود به مصدوميت بازيكنان برمي‌گردد. تنها مصدومي كه از نيم فصل اول براي پرسپوليس مانده بود كسي نبود جز هادي نوروزي كه حالا با بازگشت او به تمرين‌هاي تيمي، پرسپوليس ديگر هيچ بازيكن آسيب ديده‌اي ندارد. نوروزي در تمرين ديروز هم سپك‌تاكرا باز مي‌كرد و هم در فوتبال درون‌تيمي به ميدان رفت و جالب تر اينكه گل برتري تيم سفيد را هم خودش زد تا بازگشت دوباره خود به پرسپوليس و فوتبال را با اين گل جشن بگيرد.

مخالفت با درخواست آقازماني و علي عسگري
دنيزلي: استخر فقط روز قبل و بعد از بازي!

وقتي تمرين تمام شد سامان آقازماني و حميد علي عسگري قصد رفتن به استخر را داشتند كه دنيزلي مانع از اين كار شد. دنيزلي از سامان پرسيد چرا آن طرف براي دوش گرفتن مي‌روي كه آقازماني گفت آن‌طرف شامپو و امكانات بيشتر است ضمن اينكه مي‌خواهم به استخر بروم اما دنيزلي گفت فقط در روزهاي قبل و بعد از بازي مي‌توانيد دوش بگيريد تا آقازماني و علي عسگري سر به زير دوباره راهي رختكن شوند و همانجا دوش بگيرند.

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن