تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گراوند اعلام كرد:بانك سپه در مازندران بدهكار دانه درشت ندارد/ ايجاد 14 هزار فرصت شغلي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گراوند اعلام كرد:بانك سپه در مازندران بدهكار دانه درشت ندارد/ ايجاد 14 هزار فرصت شغلي
بانك سپه در مازندران بدهكار دانه درشت ندارد/ ايجاد 14 هزار فرصت شغلي
ساري - خبرگزاري مهر: مدير امور شعب بانك سپه مازندران گفت: هيچيك از شعب اين بانك در استان بدهكار دانه درشت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفنديار گراوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استراتژي اصلي اين بانك مبني بر حمايت از بخشهاي مولد و كمك به دولت در جهت تحقق اهداف كلان اقتصادي اظهار داشت: بر مبناي استراتژي بيان شده نقش آفريني بانك در عرصه كلان اقتصادي در سالهاي گذشته و در سال اخير پررنگ تر از گذشته شده و اقتصاد كشور بيش از گذشته حضور اثرگذار بانك سپه را حس كرده است.

وي با اشاره به نقش آفريني بانك سپه در پروژه هاي بزرگ و استراتژيكي همچون برداشت و استخراج نفت از مخازن دار خوين، پل خليج فارسبراي مهيا شدن شرايط لازم بمنظور اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها گفت: اين استراتژي قويتر و با صلابت تر در مازندران به اجرا در آمده و پيگيري مي شود.

پرداخت 2218 ميليارد ريال تسهيلات

مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران با اشاره به نقش آفريني اين بانك در سطح استان مازندران اظهار داشت: اين بانك با توجه به درك شرايط خاص استان و به منظور كمك به اشتغال، فعاليتهاي مولد و رفع نيازهاي ضروري مردم در سال جاري بالغ بر دو هزار و 218 ميليارد ريال به بخشهاي مختلف تسهيلات پرداخت كرد.

گراوند، رشد منابع بانك سپه مازندران در سالجاري نسبت به سال قبل را 14 درصد عنوان كرد و افزود: از دو هزار و 218 ميليارد ريال تسهيلات اعطايي توسط اين بانك در سال جاري بالغ بر 879 ميليارد ريال به بخش صنعت، 259 ميليارد ريال به بخش مسكن، 345 ميليارد ريال به بخش كشاورزي و هفت ميليارد ريال به بخش صادرات توسط بانك سپه تسهيلات پرداخت شده است.

مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران، ميزان تسهيلات پرداختي اين بانك به بخش خدمات را 341 ميليارد ريال عنوان كرد و افزود: بخش بازرگاني استان نيز در سال جاري بيش 265 ميليارد ريال از بانك سپه تسهيلات دريافت كرده است.

گراوند، توجه بانك سپه به نيازهاي ضروري مردم استان را نيز از ديگر اولويت هاي تعريف شده در اين بانك عنوان كرد و گفت: به منظور رفع نيازهاي ضروري مردم، طي سال جاري بالغ بر 122 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

ايجاد 4 هزار و 154 فرصت شغلي جديد با كمك بانك سپه استان

مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران با بيان اينكه اگر متوسط سرمايه گذاري براي ايجاد يك فرصت شغلي جديد را 18 ميليون تومان در نظر بگيريم، با توجه به تسهيلات پرداختي توسط بانك سپه و طبق بررسيهاي صورت گرفت بر روي طرحهايي مولدي كه تسهيلات دريافت كرده اند تاكنون با كمك اين بانك در سطح استان بالغ بر 4 هزار و 154 شغل جديد ايجاد شده است.

گراوند با اشاره به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها و نقش آفريني بانك سپه در اجراي اين قانون گفت: با كمك بانك سپه و واردات 900 هزار تن كالاهاي اساسي خيال دولت براي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها راحت شد و زمينه اجراي عملي اين قانون فراهم شد.

وي با بيان اينكه بانك سپه مازندران در اين راستا تمام سعي خود را بكار گرفته تا به بهترين شكل قانون فوق به اجرا در آيد، گفت: تاكنون بيش از 70 ميليارد ريال تسهيلات كارت سوخت توسط بانك سپه استان مازندران به متقاضيان واجد شرايط پرداخت شده است.

مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران با اشاره به اهميت توجه به بافت هاي فرسوده استان گفت: طبق توافقات صورت گرفته با مسئولين استان تعداد 2200 واحد مسكوني فرسوده به اين بانك سپرده شد تا تسهيلات بازسازي بافت هاي فرسوده به آنها پرداخت شود.

وي افزود: با برنامه ريزي مدون صورت گرفته و با بسيج تمام امكانات تاكنون بالغ بر 2 هزار واحد مسكوني فرسوده استان از بانك سپه تسهيلات دريافت كردند.

گراوند با بيان اينكه مبلغ كل تسهيلات پرداخت شده به اين دو هزار واحد بالغ بر 401 ميليارد ريال بوده است افزود: مابقي 200 واحد فرسوده كه به بانك سپه سپرده شده اند به مجرد تكميل كردن پرونده هاي خود از اين بانك تسهيلات دريافت خواهند كرد.

مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران با بيان اينكه علاوه بر توجه به بخشهاي مولد و اشتغال زا همچنين و پروژه هاي استراتژيك، توجه بانك سپه به رفع نيازهاي ضروري مردم نيز بوده و هست افزود: با توجه به اين نكته، بانك سپه استان مازندران بالغ بر هشت ميليارد و 275 ميليون ريال به بخش مشاغل خانگي معرفي شده توسط كميته امداد امام خميني (ره) تسهيلات پرداخت كرده است.

گراوند گفت: علاوه بر موارد ياد شده بانك سپه استان مازندران در سال جاري تاكنون بالغ بر 13 ميليارد ريال تسهيلات جعاله تعميرات مسكن، 5 ميليارد و 300 ميليون ريال تسهيلات خريد لوازم خانگي، 2 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه با عنواين مختلف همچون درمان، تسهيلات دانشجويي و معيشتي و 63 ميليارد و 500 ميليون ريال نيز به ايثارگران عزيز در جهت رفع نيازهاي ضروري تسهيلات پرداخت كرده است.

تقسيط بدهي توليدكنندگان با بدهي معوق

مدير شعب بانك سپه مازندران با بيان اينكه تاكنون توانستيم 102 ميليارد و 618 ميليون ريال از مطالبات معوق خود را وصول كنيم گفت: بانك سپه استان آمادگي دارد تا در جهت كمك به واحدهاي توليدي و مولدي كه قبلاً از اين بانك تسهيلات دريافت كرده اند و پرداخت تسهيلات آنها معوق شده بدهي آنها را مجدداً تقسيط كند.

گراوند با بيان اينكه بدهكاراني كه اقدام به تعيين تكليف بدهي خود كرده يا نسبت به تسويه آن اقدام كنند شامل بخشودگي 6 درصدي جريمه ديركرد خواهند شد، اظهار داشت: پيشنهاد مي كنم بدهكاراني كه بدهي آنها معوق شده با مراجعه خود به بانك از فرصت خوب پيش آمده استفاده كرده و بانك را در كمك به واحدهاي توليدي و مولد استان ياري كنند.

مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران با بيان اينكه اين بانك در سطح استان بالغ بر 234 هزار و 759 عابر بانك صادر كرده است گفت: اين نسبت در مقايسه با سال گذشته هفت درصد رشد نشان مي دهد.

وي، رشد دستگاههاي كارت خوان بانك سپه در سطح استان را نسبت به سال قبل 300 درصد عنوان كرد و افزود: تعداد دستگاهها كارت خوان بانك سپه از 358 دستگاه در سال گذشته به هزار و 592 دستگاه در سال جاري رسيده است.

پرداخت 209 ميليارد و 856 ميليون ريال طلب گندم كاران

گراوند با اشاره به عامليت بانك سپه در خريد تضميني گندم و محصولات كشاورزي به عنوان طرح عظيم و ملي دولت گفت: به منظور اجراي هر چه بهتر اين طرح عظيم و خدمت رساني شايسته به كشاورزان بانك سپه تمام امكانات و منابع خود را بسيج كرده است.

وي گفت: در سال جاري بالغ بر 58 هزار تن گندم از كشاورزان استان به مبلغ 209 ميليارد و 856 ميليون ريال خريداري شد كه بانك سپه عامليت پرداخت وجوه آنها را به عهده گرفته است.

مدير شعب بانك سپه مازندران افزود: براي اجراي هر چه بهتر اين طرح بانك سپه استان بالغ بر سه هزار فقره حساب عابر بانك افتتاح و در كوتاه ترين زمان ممكن به كشاورزان تحويل داد.

وي برنج خريداري شده از شالي كاران را 42 هزار تن عنوان كرد و اظهار داشت: وجه مربوط به خريد اين ميزان برنج كه بالغ بر 621 ميليارد ريال بود از طريق بانك سپه پرداخت شد.

گراوند، ميزان چاي خريداري شده از كشاورزان استان را پنج هزار تن عنوان كرد و گفت: 13 ميليارد و 545 ميليون ريال وجه چاي فوق نيز از طريق بانك سپه استان به كشاورزان پرداخت شده است.

وي در ادامه از نبود بدهكار دانه درشت در استان خبر داد و افزود: ميزان مطالبات بانك سپه از دريافت كنندگان تسهيلات در استان رقمي بالغ بر 100 ميليارد ريال تومان است.

گراوند گفت: مردم مازندران بانك سپه را به خوشنامي مي شناسند بنابراين مشتريان بانك كمتر در پرداخت معوقات خود تعلل مي كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 356]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن