تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815051969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پينوكيو به جشنواره تئاتر مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: پينوكيو به جشنواره تئاتر مي‌رود
مسعود موسوي با نمايش"به دهكده جهاني خوش آمدي پينوكيو" در جشنواره سي‌ام تئاتر فجر حضور دارد.


هموطن آنلاين -موسوي در اين باره گفت: نمايش"به دهكده جهاني خوش آمدي پينوكيو"در بخش چشم‌انداز جشنواره سي‌ام تئاتر فجر روي صحنه مي‌رود. از آنجايي كه اين نمايش از18 صحنه برخوردار است و هر صحنه نياز به امكانات نوري متفاوتي دارد پيشنهاد دادم كه در يكي ازسالن‌هاي قشقايي يا چهارسو نمايش را اجرا كنم.
وي ادامه داد: قبل از بازبيني‌ نمايش‌ها به دليل اينكه گروه‌هاي زيادي در اداره تئاتر تمرين مي‌كردند

" در اين نمايش پينوكيو از فرشته مهربان تقاضا مي‌كند تا او را تبديل به آدم كند. اما پدر ژپتو با شناختي كه از دنياي آدمها دارد با اين كار به شدت مخالف است... "

متاسفانه هر گروه هفته‌اي 9 ساعت امكان تمرين داشت. اما درحال حاضر كه تكليف نمايش‌ها مشخص شده اداره تئاتر بازهم امكان تمرين بيشتري به گروه‌ها نمي‌دهد. اميدوارم به زودي امكان اينكه ساعتهاي تمرين بيشتري داشته باشم، فراهم شود چون با هفته‌اي 9 ساعت نمي‌توان به راحتي و با فراغ بال تمرين كرد.
وي افزود: در اين نمايش پينوكيو از فرشته مهربان تقاضا مي‌كند تا او را تبديل به آدم كند. اما پدر ژپتو با شناختي كه از دنياي آدمها دارد با اين كار به شدت مخالف است.... پرستو كرمي، حسام منظور، شاهين علايي‌نژاد، محسن بابايي، معين عشاقي و خودم بازيگران اين نمايش هستند.
اين كارگردان و استاد دانشگاه گفت: از آنجائيكه با فرشاد منظوفي‌نيا تجربه هاي مشترك زيادي داشتم و همفكري خوبي در زمينه‌هاي مختلف با يكديگر داريم طراحي نور و صحنه نمايش را بر عهده او گذاشته‌ام. همچنين زهرا كريمي طراح لباس نمايش است و چون اين نمايش 18 صحنه متفاوت دارد بايد تمهيدات ويژه‌اي براي تعويض لباس بازيگران انديشيده شود. بهنام قاسم‌زاده نيز آهنگساز نمايش است.
ديگرعوامل نمايش عبارتند از: دستيار اول كارگردان: پويا موسوي، دستيار دوم كارگردان مهشيد سجادي، منشي صحنه: ثمين تحويل‌داري، طراح پوستر و برشور: كمال كوچييان، همكاران صحنه: ندا محسني، نگين ابدالي و غلامرضا صفرزاده.

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن