تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيدينك: اختلافي در چلسي نيست / دروگبا چلسي را ترك نمي كند / رقابت چلسي و آرسنال بر سر جذب ستاره جوان بوردو / وضعيت نامشخص پيزارو در وردربرمن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: هيدينك: اختلافي در چلسي نيست / دروگبا چلسي را ترك نمي كند / رقابت چلسي و آرسنال بر سر جذب ستاره جوان بوردو / وضعيت نامشخص پيزارو در وردربرمن
گاس هيدينك سر مربي موقت چلسي گفت در رختكن اين تيم هيچ اختلاف و دو دستگي وجود ندارد از سوي ديگر ديديه دروگبا مهاجم ساحل عاجي اين تيم عنوان كرد قصد ترك استمفوردبريچ را ندارد،چلسي براي جذب مهاجم 18 ساله بوردو رقابت سختي با آرسنال دارد و كلوديو پيزارو بازيكن چلسي كه به طور قرضي براي وردربرمن بازي مي كند هنوز تصميمي براي آينده خود نگرفته است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري گل، گاس هيدينك كه به تازگي هدايت آبي پوشان لندني را بر عهده گرفته در كنفرانس مطبوعاتي پيش ديدار روز شنبه برابر استون ويلا عنوان كرد با وجود آن كه مطبوعات از وجود چند دستگي و اختلاف در بين بازيكنان چلسي خبر مي دهند اما او در اين مدت چنين مسئله اي را نديده است.

بنابراين گزارش، هيدينك هلندي گفت: بازيكنان را زير نظر گرفتم تا ببينم چطور هستند و چگونه رفتار مي كنند تيم را زير نظر گرفتم و بايد بگويم چنين مسئله اي به نظر نمي رسد، طي چند روزي كه به تيم آمدم با توجه به چيزي كه ديده ام مطمئنم كه مي توانيم پيش برويم.

هيدينك در مورد احتمال كسب عنوان قهرماني گفت: هر چيزي امكان پذير است.

اين مربي هلندي گفت: در تاريخ فوتبال نتايج بازي ها در دقايق آخر مي تواند تغيير كند، اما از طرف ديگر هموطن من در يونايتد (فان درسا) ركورد گل نخوردن را در اختيار دارد و بنابراين جبران فاصله اي كه بين تيم هاي ديگر و منچستر يونايتد افتاده سخت خواهد بود.

**************دروگبا تا پايان قرارداد در چلسي مي ماند

ديديه دروگبا مهاجم ساحل عاجي چلسي خبرهاي منتشره در مورد دروگبا حاكي از آن است كه اين مهاجم 30 ساله در فصل تابستان راهي يكي از دو تيم اينترميلان يا مارسي فرانسه خواهد شد.

اما دروگبا در واكنش به اين خبرها ضمن تكذيب آنها گفت: من از همه كساني كه اينجا هستند راضي ام و مي خواهم بازيكن چلسي بمانم، من مي خواهم كساني كه از رفتن من به اينتر يا مارسي صحبت مي كنند، اين صحبت ها را متوقف كنند، وقتي مورينيو رفت من ناراحت شدم، اما اين مسئله براي گذشته است و من اجازه دارم تغيير عقيده دهم.

دروگبا افزود: من مي خواهم تا پايان قراردادم در چلسي بمانم، هواداران را دوست دارم و خانواده ام لندن را دوست دارند و مي خواهيم اينجا بمانيم. در مورد برنامه هاي پس از اتمام قراردادش نيز گفت:‌اگر چلسي قرارداد جديدي به من ارايه دهد اينجا مي مانم،‌البته هيچ صحبتي در مورد تمديد قراردادم (پس از سال 2010) نشده ولي هنوز فرصت داريم مي دانم كه اول بايد نشان دهم همان دروگبايي هستم كه چلسي مي شناسد.

وي افزود: من در يكي از بهترين تيم هاي جهان هستم و تنها افتخاري كه ما هنوز به آن نرسيده ايم قهرماني در ليگ قهرمانان اروپاست و مي خواهم با چلسي اين جام را به استمفوردبريچ بياورم،‌ گفته مي شود من در رستوراني با مدير اينتر ملاقات كرده ام كه درست نيست.

*************رقابت چلسي و آرسنال بر سر ستاره 18 ساله بوردو

چلسي در تلاش است هنري سايوت ستاره 18 ساله بوردوي فرانسه را به خدمت بگيرد و در اين راه با آرسنال رقابت دارد.

اين مهاجم جوان در اين فصل فقط دو بار در تركيب اصلي بوردو قرار گرفته، اما بسياري او را با تيري آنري مهاجم سرشناس فرانسوي مقايسه مي كنند.

آرسن ونگر سر مربي فرانسوي آرسنال در نظر دارد هموطن ملي پوش خود را كه عضو تيم ملي نوجوانان فرانسه است به خدمت بگيرد، او مدتي است كه او را زير نظر دارد اما چلسي كه تصميم گرفته چند بازيكن جوان اروپايي را به فهرست خود اضافه كند، براي جذب سايوت نبرد سختي را با آرسنال خواهد داشت.

سايوت بسياري از بازي هاي اين فصل را به دليل مصدوميت از دست داده اما در حال بهبودي و رسيدن به آمادگي است.

***************وضعيت نامشخص پيزارو در برمن

خبر چهارم از چلسي اين است كه كلوديو پيزارو مهاجم پرويي اين تيم كه به صورت قرضي در وردربرمن بازي مي كند هنوز تصميمي براي ماندن يا بازگشت به چلسي نگرفته است.

پيزارو كه تابستان گذشته به صورت قرضي راهي برمن شد،‌در اين تيم موفق ظاهر شده و گل هاي حساسي را براي تيمش به ثمر رسانده است به طوري كه سران برمن براي تبديل قرارداد قرضي او به قطعي ابراز تمايل كرده اند.

اما پيزارو در اين خصوص گفته هنوز زمان زيادي تا پايان فصل و تصميم گيري در خصوص آينده اش باقي مانده است.

پيزارو گفت: هنوز چيزي نهايي نشده و من براي تصميم گيري در مورد آينده ام تحت فشار نيستم، هنوز در مورد امضاي قرارداد قطعي با هم مذاكره نكرده ايم و فعلا خيلي زود است اگر من در بوندس ليگا و جام يوفا مرتب گلزني كنم آن وقت تيم هاي ديگري نيز خواهان من خواهند بود اين موضوع مي تواند تعيين كند كه آيا چلسي مايل خواهد بود مرا به وردربرمن بفروشد يا به تيم ديگري منتقل كند.

گفتني است، پيزارو كه به زحمت مي توانست در جمع بازيكنان چلسي حضور يابد در 14 بازي كه در بوندس ليگا انجام داد 11 گل به ثمر رسانده است.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن