تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817374440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظام زاده: چهره زيباي اسلامي مالزي با واقعيت تطبيق ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نظام زاده: چهره زيباي اسلامي مالزي با واقعيت تطبيق ندارد
جام جم آنلاين: نمايند رهبر انقلاب در امور دانشجويان ايراني آسيا و اقيانوسيه درباره پديده "مالزي گرايي" ايرانيان هشدار داد و گفت:چهره زيباي اسلامي كه از مالزي ساخته اند به هيچ وجه با واقعيت تطبيق ندارد.


نظام زاده افزود: تبليغاتي كه درباره كشور مالزي به راه افتاده است با واقعيت تطبيق ندارد و دام هاي متعدد فساد اعتقادي و اخلاقي بر سر راه جوانان ما در اين كشور قرار دارد. نمايند? رهبر انقلا

به گزارش امروز شنبه ايرنا ، نماينده رهبر انقلاب در امور دانشجويان ايراني آسيا و اقيانوسيه با اشاره به گسترش روز افزون پديده "مالزي گرايي" در بين ايرانيان گفت : علت اصلي گرايش خانواده هاي ايراني براي فرستادن فرزندانشان به مالزي ، تبليغات نادرستي است كه در كشور ما درباره مالزي مي شود حال آنكه چهره زيباي اسلامي كه از مالزي ساخته اند به هيچ وجه با واقعيت تطبيق ندارد.

حجت الاسلام و المسلمين "محمد علي نظام زاده" با هشدار به خانواده هاي ايراني درباره دام هاي فساد ( اعم از اعتقادي و اخلاقي) كه در مالزي پهن شده است ، اظهار داشت : به گواهي كساني كه سال ها در مالزي زندگي كرده اند و بعضي از آن ها مقام مسئول در كشورمان هستند ، مالزي يك منطقه صاف و پاك و بي خطري براي جوانان ما نيست و تبليغات نادرستي كه درباره مالزي صورت مي گيرد موجب گمراهي مردم مي شود.

وي افزود : البته برخي تسهيلات مناسب براي اقامت دانشجويان خارجي در مالزي وجود دارد ولي تصوير بسيار زيبا و امني كه از اين كشور ساخته اند ، نادرست است و خانواده هاي ايراني بايد احتياط بيشتري در مورد فرستادن فرزندانشان به مالزي داشته باشند.

"نظام زاده" با تأكيد بر روند نگران كننده عزيمت ايرانيان به مالزي گفت : در حال حاضر چيزي حدود 40 هزار ايراني در مالزي زندگي مي كنند اما با روند پر شتابي كه هم اكنون در جريان است پيش بيني مي شود در 2 سال آينده اين رقم به 300 هزار نفر برسد.
نماينده رهبر انقلاب با تأكيد بر كيفيت پايين علمي مراكز دانشگاهي در مالزي اظهار داشت : استادان بسياري از رشته هاي تحصيلي در مالزي بدون مدرك دكترا هستند و بعضي از استادان ايراني شاغل در اين كشور تأكيد مي كنند كه كيفيت مراكز علمي معمولي ايران به مراتب بالاتر از دانشگاه هاي مالزي است.

حجت الاسلام و المسلمين نظام زاده با اشاره به مفاسد اعتقادي و اخلاقي موجود بر سر راه جوانان ايراني در مالزي گفت : ضد انقلاب ، بهائي ها و وهابي ها در مالزي فعال هستند و گروه هاي مروج فساد اخلاقي نيز حضور پر رنگي دارند و اگر از فرزندان مان مراقبت نكنيم در دام هاي فساد و اعتياد گرفتار خواهند شد.

وي گسترش تمايل به مالزي در ميان ايرانيان را منحصر به عزيمت دانشجويان ندانست و افزود: گرايش به اقامت در مالزي در بخش غير دانشجويي بيشتر است و بايد يك مطالعه و آسيب شناسي از حيث تمايل ايرانيان براي زندگي و كار در مالزي كه محيط چندان مناسبي از نظر فرهنگي نيست ،انجام شود.

نماينده رهبر انقلاب در امور دانشجويان ايراني آسيا و اقيانوسيه مجموع دانشجويان ايراني شاغل به تحصيل در كشورهاي مختلف دنيا را 60 هزار نفر اعلام كرد و گفت : تعداد بسيار كمي از اين رقم دانشجويان بورسيه كشور ما هستند كه با هزينه دولت تحصيل مي كنند و تعدادي هم بورسيه كشور هاي ميزبان هستند اما بخش اعظم و بالغ بر 90 درصد دانشجويان ايراني با هزينه شخصي درس مي خوانند.

وي افزود : بيشترين تعداد دانشجويان ايراني منطقه آسيا و اقيانوسيه در شبه قاره هند هستند كه بالغ بر 12 هزار نفر مي شوند و نيمي از اين تعداد در شهر دانشگاهي "پونا" اقامت دارند.

نظام زاده با اشاره به دانشجويان ايراني شاغل به تحصيل در استراليا گفت : از 2 هزار دانشجوي ايراني اين كشور فقط 85 نفر بورسيه دولت هستند.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن