تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817139344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تهران، ميزبان رقابتهاي مقدماتي جام جهاني واليبال


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تهران، ميزبان رقابتهاي مقدماتي جام جهاني واليبال


تهران از دوم تا چهارم خرداد 88 ميزبان رقابتهاي دور مقدماتي جام جهاني خواهد بود.‌

محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال با بيان مطلب بالا، از حضور تيم‌هاي هند، پاكستان و قطر به عنوان تيمهاي هم‌گروه ايران در اين رقابتها ياد كرد و گفت: هيچ يك از حريفان را دست‌كم نخواهيم گرفت و با قدرت در اين رقابتها حاضر مي‌شويم.

وي با بيان اينكه از اين گروه دو تيم به مرحله بعدي مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا صعود مي‌كنند، افزود: در مرحله بعد تيم‌هاي چين، استراليا، ژاپن و كره جنوبي حضور دارند كه رقابت اصلي ايران با اين تيم‌ها خواهد بود.

رئيس فدراسيون واليبال، از تيم ملي بلغارستان به عنوان يكي از تيم‌هاي مهم و جدي ديدارهاي تداركاتي تيم ملي در مسير رسيدن به جام جهاني ياد كرد و افزود: تيم ايران پيش از بازيهاي مقدماتي جام جهاني در تهران و صوفيه پايتخت بلغارستان، اردوي تداركاتي و بازي دوستانه برگزار مي‌كند.

رقابتهاي جام جهاني واليبال سال 2010 به ميزباني ايتاليا برگزار مي‌شود.

وي به تلاش براي حضور در ليگ جهاني واليبال اشاره كرد و گفت: از مدتها قبل تلاش خود را براي حضور در جمع ستارگان واليبال جهان آغاز كرده‌ايم.

وي گفت: خوشبختانه رشد قابل توجه واليبال در ايران رئيس كنفدراسيون واليبال آسيا را به صورت يكي از حاميان و مدافعان اصلي حضور ايران در ليگ جهاني واليبال درآورده است.

وي با بيان اينكه در ليگ جهاني 16 تيم برتر جهان حضور دارند، افزود: خوشبختانه انتظارهاي عمومي از تيم ملي در كشور و در سطح آسيا همچنان بالا، مناسب و رو به افزايش است.

وي با اشاره به اينكه در جلسه مجمع عمومي فدراسيون جهاني كه ارديبهشت سال آينده برگزار مي‌شود، شرايط ايران براي حضور در ليگ بررسي خواهد شد، ابراز اميدواري كرد در اين مجمع با حضور ايران در ليگ جهاني واليبال موافقت شود.

وي، قهرماني در رده‌هاي نوجوانان و جوانان در جهان و پيشرفت‌هاي خوب واليبال در سطوح مختلف راعامل مثبتي براي پذيرفته‌شدن ايران در ليگ جهاني واليبال دانست.

ليگ‌ برتر

به جز ديدارهاي تيم‌هاي پيكان و دانشگاه آزاد كه با نتيجه سه‌برصفر پايان يافت و ديدار تيم‌هاي شهرداري همدان و پاديسان گنبد كه به تعويق افتاد، همه ديدارها انجام شده به پيروزي و شكست سه بر يك انجاميد.

در شرايطي كه اغلب تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر واليبال براي انجام ديدارهاي خود در هفته دهم از دور برگشت مسابقات هفت روز وقت داشتند، تيم‌هاي بانك صادرات، فولاد اروميه، پتروشيمي بندرامام و سنگ‌آهن بافق پيروزي خود را در كنار تيم‌هاي مدعي سايپا و پيكان جشن گرفتند.

جالب توجه‌ترين برد هفته را تيم بانك صادرات در بابل بدست آورد. آن هم در شرايطي كه سفر پرمخاطره‌اي را تا رسيدن به اين شهر شمالي پشت‌سر گذاشته بود. بعد از اينكه مشهدي‌ها شنبه گذشته و پس از بازي با تيم ارتعاشات به خانه بازگشتند، برنامه سفر به گرگان و بابل را ترتيب دادند. با اين حال لغو پرواز و سفر با تاكسي‌هاي فرودگاه و تاخير يكروزه در رسيدن آنها به استان سرسبز مازندران، عامل بازدارنده‌اي نشد تا بازي‌هاي موثر حامد صمدي، هادي پناهي و بهروز شاكري به چشم نيايد. اين بازيكنان عامل پيروزي تيم بانك صادرات بودند.

در تيم بيم مازندران هم كه كماكان رده سوم جدول رده‌بندي را در اختيار دارد، بلغارستاني و محمدرضا سليماني بازي قابل توجهي نشان دادند، اما تلاش آنها صرفا به كسب پيروزي در گيم نخست اين ديدار خلاصه شد.

تيم پتروشيمي بندرامام در يك ديدار پرحاشيه و پربرخورد مقابل تيم گل‌گهر سيرجان به برتري دست يافت. بعد از اينكه تيم پتروشيمي توانست شكست گيم نخست خود را با پيروزي در سه گيم بعدي جبران كند، برخي تماشاگرنماهاي حاضر در سالن به بازيكنان تيم ميهمان ناسزا گفتند تا تنش در بين بازيكنان جوان پتروشيمي و هواداران تيم سيرجان اوج بگيرد. گرچه عكس‌العمل‌هاي طرفين حادثه‌اي ايجاد نكرد، اما باعث شد تا بازيكنان تيم پتروشيمي يك ساعت در رختكن حبس شوند.

تيم سيرجان با وجود حركات تاثيرگذار رضا ناييني، مباشري و صفايي نتوانست پيروزي هفته گذشته خود را تكرار كند. گرچه آنها در گيم نخست اين ديدار نهايت استفاده را از اشتباهات حريف در خط سرويس بردند، اما اين تيم پتروشيمي بود كه با درخشش حمزه زريني و آرش صادقياني دو امتياز حساس غيرخانگي را از آن خود كرد.

تيم واليبال سايپا، نايب قهرمان ليگ سال گذشته در تهران مقابل تيم برق كرمان، كارآساني نداشت.

اين تيم مقابل ستاره‌هاي نامدار و نوظهور كرماني با وجود برد در گيم‌هاي يكم و دوم، گيم سوم را با شكست پشت‌سر گذاشت. برق به لطف درخشش مهدي بازارگرد و تعويض طلايي سرمربي جديدش يك گيم از سايپا گرفت. در تيم سايپا مثل هميشه سعيد معروف و‌‌ ‌محسن عندليب روزپرفروغي داشتند.‌ ‌

ديدار تيم‌هاي سنگ آهن بافق و‌ ‌ارتعاشات صنعتي، يكي از ديدارهاي معمولي سال بود كه كمتر مي‌توان درمورد بار‌‌ ‌فني آن صحبت كرد. نوسان هر دو تيم درطول بازي گاهي به سود تيم يزد و بعضا ‌‌تيم ارتعاشات بود. در اين بازي سرد ، تيم سنگ آهن بافق به برتري دست يافت.‌‌

تيم واليبال فولاد اروميه، اين هفته تماشاگران متعصب خود را‌‌‌ ‌خوشحال به خانه فرستاد به طوري كه حتي اختلاف نظر داور اول و داور خط اين ديدار در‌ ‌معدود صحنه‌هاي مشكوك هم عامل پيروزي تيم داماش نشد. در اين بازي تلاش محمد منصوري‌‌ ‌چشمگير بود. بابك مظفري هم سعي زيادي داشت تا به عنوان برادر در لباس‌‌ ‌پاسوري به سرمربي تيم (ايرج مظفري) يك پيروزي با ارزش هديه كند، اما شكست‌‌‌ ‌‌در گيم‌هاي دوم و چهارم آن قدر تلخ بود كه نه تنها فرصت كسب پيروزي را گرفت،‌ ‌بلكه يك ناكامي ديگر را در كارنامه آنها ثبت كرد.‌‌ ‌

راحت‌ترين برد هفته را مصطفي كارخانه و بازيكنانش‌ ‌بدست آوردند. تيم جوان و پراشتباه دانشگاه آزاد، آن قدر ضعيف ظاهر شد كه تيم مقتدر‌‌ ‌پيكان در هر گيم كسب بردي آسانتر را نسبت به گيم‌هاي قبلي جشن گرفت.‌‌ ‌

ضعف دريافت كه مشكل عمده تيم‌هاي ليگ برتري است، بهترين‌‌ ‌فرصت را به تيم دارنده بهترين خط حمله ليگ داد تا دو امتياز ارزشمند را بدست آورد.‌ ‌

به اين ترتيب و با پايان ديدارهاي هفته بيست و سوم،‌‌ ‌‌(منهاي ديدار تيم‌هاي همدان و گنبد) جدول رده‌بندي با كمترين تغيير در صدر جدول‌‌ ‌همچنان شاهد حضور تيم‌هاي پيكان، سايپا و بيم مازندران است.‌ ‌

تيم‌هاي فولاد اروميه، دانشگاه آزاد، بانك صادرات‌‌ ‌ و پتروشيمي بندرامام هم در تعقيب تيم‌هاي بالانشين هستند.‌‌





شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن