تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816664700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاضي سعيد مرتضوي محاكمه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: قاضي سعيد مرتضوي محاكمه مي‌شود
در اين پرونده به جهت كامل بودن ادله انتساب اتهامات به قضات ياد شده، دادسراي انتظامي قضات موضوع را محرز دانسته و نسبت به تعليق آنان از خدمت قضايي و لزوم تعقيب كيفري دادستان سابق تهران و ساير قضات مرتبط تصميم گرفته شد.
با تعليق قضايي دادستان سابق تهران از سوي دادسراي عالي انتظامي قضات، رسيدگي به پرونده وي در شعبه 15 دادسراي كاركنان دولت به جريان افتاده است.

پيمان حاج محمود عطار در گفت‌وگو با خبرنگار قانون از آغاز رسيدگي به اتهامات قاضي سعيد مرتضوي در دادسراي كاركنان دولت خبرداد و گفت:‌ با توجه به اينكه دستگيري اينجانب و ساير متهمان پرونده موسوم به باند پاليزدار با دستور آقاي مرتضوي دادستان سابق تهران و بدون رعايت تشريفات قانوني انجام پذيرفت و متهمان مدت قابل توجهي را در بازداشت غيرقانوني در سلول انفرادي به سر بردند و همچنين در تشكيل پرونده و رسيدگي به اتهامات منتسب به متهمان، رعايت قانون آيين دادرسي كيفري و قانون حفظ حقوق شهروندي نشد، با توجه به اينكه اكثريت متهمان اين پرونده در دادگاه تجديدنظر استان تهران از اتهامات وارده تبرئه شدند، شكايتي از سوي اينجانب و ساير متهمان به كميسيون حقوق شهروندي تهران تقديم شد و با دستور رييس كل دادگستري استان تهران، پرونده به دادسراي انتظامي قضات ارجاع شد.
وي با بيان اينكه دادسراي عالي انتظامي قضات پس از طي مراحل قانوني،‌ قضات دخيل در پرونده مورد نظر را از سمت قضايي تعليق و بدين ترتيب پرونده آنان به دادسراي عمومي تهران ارسال شد،‌ اظهار كرد: در حال حاضر شكات از سوي بازپرس شعبه 15 دادسراي ويژه جرائم كاركنان دولت جهت تكميل پرونده دعوت شده‌اند.

شاكي دادستان سابق تهران افزود:‌ اميدواريم اين دادسرا پس از تكميل پرونده و با توجه به تصميم دادسراي عالي انتظامي قضات و شواهد و مدارك موجود كه دلالت بر ارتكاب جرم از سوي قضات سابق دادسراي تهران دارند، نامبردگان را به مجازات قانوني برساند.
اين وكيل دادگستري خاطرنشان كرد: اصولا دادسراي عالي انتظامي قضات با موشكافي، ‌وسواس و تامل بسيار زياد نسبت به شكايت افراد عليه قضات دادگستري اتخاذ تصميم مي‌كند و چنانچه دلايل و مدارك كافي براي انتساب اتهام به قاضي متهم وجود نداشته باشد،‌ قضات دادسراي عالي انتظامي قضات، شكايت شاكي را مردود اعلام مي‌كنند كه در اين پرونده به جهت كامل بودن ادله، دادسراي انتظامي قضات موضوع را محرز دانسته و نسبت به تعليق دادستان سابق تهران و ساير قضات مرتبط از خدمت قضايي و لزوم تعقيب كيفري آنان تصميم گرفته شد.

نظر شما:
------------

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن