تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهره ارتباطات و فناوري اطلاعات سال 1387 بزودي معرفي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: چهره ارتباطات و فناوري اطلاعات سال 1387 بزودي معرفي مي‌شود
خبرگزاري فارس: براي سومين سال و بزودي، چهره برتر ارتباطات و فناوري اطلاعات كشور معرفي مي‌شود.


به گزارش فارس در اين ابتكار كه به منظور شناسايي و معرفي افراد شاخص، تاثيرگذار و مهم اين عرصه انجام مي‌گيرد، چهره‌اي از ميان فعالان صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات برگزيده مي‌شود كه كه در نگاه اين ماهنامه، توانايي ايفاي نقشي شايان توجه در جغرافياي صنعت فاواي ايران را داشته است.
از آنجا كه گسترش صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات، با فراهم ساختن امكان دسترسي همگان به منابع و اطلاعات، و نيز با پي‌ريزي زيرساخت مناسب براي بسياري حوزه‌هاي اقتصادي، اجتماعي و حتي فرهنگي، شرايط مساعدي را براي توسعه همه‌جانبه و متوازن كشور را فراهم مي‌كند، امروزه به ركني غيرقابل انكار در برنامه‌ريزي توسعه كشورها بدل شده است.
با همين منطق است كه توجه روزافزون به ICT در لايه‌هاي آموزشي، رسانه‌اي و عمومي، با هدف حركت به سمت توسعه مورد توجه قرار گرفته است.
ماهنامه "دنياي كامپيوتر و ارتباطات " به منظور معرفي و تشويق مديران و چهره‌هاي موثر عرصه ICT تاكنون دو دوره انتخاب چهره سال را برگزار كرده كه مورد استقبال دست‌اندركاران اين صنعت واقع شده است.
نصرالله جهانگرد(دبير سابق شوراي عالي اطلاع‌رساني و مشاور وقت رييس جمهور در امور ICT) چهره سال 1384 و رمضانعلي صادق‌زاده(نماينده پيشين پارلمان و رييس كميته مخابرات مجلس)، ‌دومين چهره بود كه در سال 1386 مورد تقدير قرار گرفت.
به گزارش ايتنا، سومين انتخاب سال نيز به عنوان چهره سال 1387 بزودي از سوي اين ماهنامه معرفي و از وي در مراسمي با حضور فعالان صنف و صنعت فاوا و رسانه‌ها تقدير مي‌شود.
انتهاي پيام/ط

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن