تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816256256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو كميسيون تلفيق در گفت‌وگو با فارس خبر داد:الزام دولت به پرداخت معوقه حقوق برپايه قانون خدمات كشوري از سال 86


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو كميسيون تلفيق در گفت‌وگو با فارس خبر داد:الزام دولت به پرداخت معوقه حقوق برپايه قانون خدمات كشوري از سال 86
خبرگزاري فارس: عضو كميسيون تلفيق مجلس از الزام دولت به پرداخت معوقه حقوق كارمندان و بازنشستگان دولت بر پايه قانون مديريت خدمات كشوري از زمان تصويب اين قانون در آذرماه سال 86 خبر داد.


موسي الرضا ثروتي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: قانون مديريت خدمات كشوري در نيمه آذرماه سال 86 براي كاركنان دولتي مصوب و لازم‌الاجرا شد.
وي ادامه داد: در بعضي مواد 3 ماه و در بعضي مواد 6 ماه و يك سال مهلت براي نوشتن آئين نامه‌هاي اجرايي زمان تخصيص يافت و اين آيين نامه‌هاي اجرايي در 15/9/87 به تصويب رسيد.
وي تصريح كرد: از نيمه آذرماه سال 87 در حقيقت اين قانون بايد به مرحله اجرا در مي‌آمد و مهلت دولت براي ارئه آئين‌نامه‌ها به پايان ‌رسيد و دولت مؤظف به اجراي قانون شد.
عضو كميسيون تلفيق خاطرنشان كرد: دولت در راستاي اجراي قانون مديريت خدمات كشوري 9 هزار ميليارد تومان اعتبار در لايحه بودجه 88 تخصيص داده است كه كه 4 هزار ميليارد تومان آن سهم بازنشستگان و 5 هزار ميليارد تومان آن سهم كارمندان دولتي است كه در صورت اجراي صحيح 5 هزار ميليارد تومان براي كارمندان دولت كافي نيست.
ثروتي افزود: آيين‌نامه‌هاي مربوطه توسط دولت به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها ابلاغ شده است و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مؤظف به صدور احكام در اين زمينه هستند.
وي زمان اجراي دقيق قانون خدمات كشوري را 1/1/88 عنوان و تصريح كرد: سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بايد اجراي اين قانون را در دستور كار خود قرار دهند و آن‌را اجرا كنند.
عضو كميسيون تلفيق خاطرنشان كرد: مابه‌التفاوت حقوق كارمندان از مورخه 15/9/86 براي بازنشستگان و از مورخه 6/7/86 براي كارمندان طبق قانون بايد پرداخت شود.
وي در ادامه گفت: اين قانون مصوب و دستورالعمل آن صادر شده است و لذا كليه سازمان‌ها و ارگان‌ها بايد آن را اجرا و مابه‌التفاوت حقوق‌ها را بپردازند، دولت، مجلس و نمايندگان بايد پيگير اين موضوع باشند و پيگيري و حل آن حائز اهميت خواهد بود.
عضو كميسيون برنامه و بودجه نحوه پرداخت مابه‌التفاوت و مطالبات كارمندان را نقدي اعلام كرد و اظهار داشت: در بند 12 ماده واحده لايحه بودجه 88، دولت اجراي خدمات كشوري را لحاظ نكرده بود و نوع نگرش دولت به اين موضوع به گونه‌اي بوده كه از جهات مختلف تامين كننده قانون نخواهد بود.
وي تصريح كرد: البته پيشنهاد دولت اجراي پلكاني قانون مد نظر است و اين به اين مفهوم است كه دولت قصد اجراي بخشي از قانون خدمات كشوري را دارد كه اين موضوع تامين كننده نظر قانونگذار نيست.
وي ادامه داد: طبق تبصره ماده 64، بايد ضريب ريالي توسط مجلس در نظر گرفته شود و بر اساس ماده 125 قانون خدمات كشوري حقوق كارمندان بايد برابر حداقل نرخ تورم افزايش داده شود.
وي گفت: از آنجا كه دولت در اين مسير اين دو مطلب مهم را مد نظر نداشته است، از سوي نمايندگان پيشنهاداتي به مجلس ارائه شده كه در بر گيرنده كامل قانون است كه بعد از بررسي در كميسيون علني مطرح قانون را به شكل كامل اجرا خواهد كرد.
وي در خصوص مصوبات اخير كميسيون تلفيق گفت: در راستاي هدفمند سازي يارانه‌ها دولت اعتباري بالغ بر 8 هزار و 500 ميليارد تومان درخواست كرده بود كه با 8 هزار و 400 ميليارد تومان آن در كميسيون موافقت شد و به تصويب رسيد.
وي افزود: با 10 هزار ميليارد توماني كه از محل عدم پرداخت يارانه تامين مي‌شود در مجموع 18 هزار و 500 ميليارد تومان در هدفمند سازي يارانه‌‌ها به تصويب رسيده است.
ثروتي در خصوص قيمت حامل‌‌هاي انرژي گفت: سقف درآمدي در خصوص حامل‌هاي انرژي مصوب شده اما هنوز قيمت نهايي اين حامل‌ها به صورت تفكيك يافته هنوز در دست بررسي است.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن