تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816783164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موج جديد مبارزه با پديده دلاليسم در فوتبال‎


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موج جديد مبارزه با پديده دلاليسم در فوتبال‎
مربيان فعال در حوزه دلالي فوتبال بالاجبار از فعاليت در فوتبال كشور منع مي‌شوند/ از مبارزه با دلالان عقب نمي‌نشينيم/ براي مديران و مربيان مرتبط با دلالي سوء سابقه در نظر گرفته مي‌شود.
دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي در فوتبال از ممنوع‌الكار شدن چند مربي مرتبط با موضوع دلالي در آينده‌اي نزديك خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين عليپور در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با تاكيد بر تداوم پيگيري پديده دلاليسم در فوتبال كشور تاكيد كرد: برخي‌ها فكر مي‌كنند مبارزه با دلالان و پديده دلالي در طول روزهاي گذشته و مطرح شدن آن در رسانه‌ها به خاطر كم شدن حاشيه فوتبال به خاطر تعطيلي ليگ بر‌تر و كم سوژه بودن اين بخش، رسانه‌ها و ما پيگير اتفاقات حوزه دلالي در فوتبال بوده‌ايم در حالي كه اصلا اين گونه نبوده و شك نداشته باشيد كه ما با قدرت روزهاي گذشته اين بحث را دنبال ‌مي‌كنيم و تا به سرانجام رساندن آن از تلاش دست بر نخواهيم داشت.

وي افزود: البته ممكن است در آينده بحث دلالي در رسانه‌ها و علي‌الخصوص برنامه ۹۰ كمرنگ‌تر از روزهاي تعطيلي ليگ جلوه كند كه آن هم با توجه به حواشي فوتبال و حتي بازي‌هاي ملي اجتناب ناپذير است اما نكته مهم اين است كه ما در سازمان ليگ و ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال قطعا به تلاش خود در مسير پاكسازي فوتبال از دلالان ادامه خواهيم داد.
عليپور گفت: ضمنا اطمينان داشته باشيد كه ستاد رسيدگي به تخلفات به طور كاملا مستقل اين پديده را دنبال خواهد كرد و پرداختن رسانه‌ها به آن تاثيري در تلاش ما نخواهدداشت.

دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال با اشاره به اينكه ۴ طيف پرونده در اين خصوص در اين ستاد وجود دارد، گفت: برخي از موارد اين موضوع كه ‌مي‌شد در قالب قوانين فوتبال كشور با آن برخورد شود ما در قالب حكم‌هايي نظير لغو پروانه باشگاه‌داري، منحل شدن باشگاه‌ها، معرفي متخلفان به هيات‌هاي فوتبال استان‌ها و... با آن‌ها برخورد كرديم و تا حدودي از اخاذي‌ها اين حوزه جلوگيري شد.

وي افزود: طيف ديگر پرونده‌هاي ما مربوط به برخي مفسدان دلالي بود كه پرونده‌هاي آن‌ها به مراجع قضايي ارجاع داده و قطعا تصميمات لازم از جانب مراجع قضايي در خصوص آن‌ها گرفته خواهد شد. ما اكنون ۸ پرونده بحث دلالي را به مراجع قضايي ارجاع داده‌ايم و حتي دو نفر آن‌ها هم راهي زندان شده‌اند. ضمن آنكه حكم جلب برخي ديگر از افراد مرتبط صادر شده و قطعا برخوردهاي لازم با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

عليپور در ادامه تصريح كرد: از ديگر موارد اين پرونده‌ها برخي‌ها هستند كه نياز به كار انتظامي و آگاهي دارند و بعد از گذران اين مرحله قطعا از جانب خود ارگان‌هاي انتظامي و آگاهي به مراجع قضايي ارجاع ‌مي‌شوند‌.

وي در رابطه با طيف چهارم پرونده‌هاي موجود در ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال، خاطرنشان كرد: ما در بحث سوء سابقه افراد هم ورود خواهيم كرد، به اين شكل كه براي متخلفان پديده دلالي سوء سابقه در نظر خواهيم گرفت و اگر اين افراد قرار به گرفتن پستي در حوزه‌هاي مديريتي‌، مربيگري، سرپرستي‌ وحتي عضويت در هيات مديره باشگاه‌ها داشته باشند، قطعا سوء سابقه موجود در وضعيت اين افراد لحاظ خواهد شد.

دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال در ادامه از حضور نفرات جديد براي افشاگري در خصوص دلالان فوتبال اشاره كرد و گفت: خوشبختانه بحث هفته‌هاي اخير برنامه ۹۰ در مورد پديده دلالي زمينه حضور افراد بيشتري را در فدراسيون فوتبال براي افشاگري در اين خصوص فراهم كرده و گويا ترسي بسياري از صحبت در اينباره ريخته است.

حجت الاسلام والمسلمين عليپور در پايان از ممنوع الكارشدن چند مربي فوتبال در آينده نزديك خبر داد و گفت: بعد از بررسي‌هاي ما و تكميل پرونده افراد به زودي تعدادي از مربيان فعال در حوزه دلالي فوتبال بالاجبار از فعاليت در فوتبال كشور منع شده و فوتبال ما براي هميشه از لوث وجود اين افراد پاك خواهد شد.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن