تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش دو برابري حانه هاي سلامت و اسباب بازي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: افزايش دو برابري حانه هاي سلامت و اسباب بازي تهران
مدير كل سلامت شهرداري تهران از افزايش تعداد خانه‌هاي سلامت و اسباب بازي به دو برابر نسبت به سال گذشته خبر داد.


به گزارش ايرنا، عباس تقي‌زاده اظهارداشت: در سال 87 تعداد خانه هاي سلامت به 150 مركز رسيد و بر اساس نظرسنجي انجام شده، شهروندان تهراني بعد از وزارت بهداشت و درمان، شهرداري تهران را دومين نهاد متولي در زمينه بهداشت و سلامت مي دانند.
وي افزود: تعداد خانه‌هاي اسباب‌بازي نيز در مقايسه با سال گذشته دو برابر افزايش داشته و به 130 مركز رسيده است. خ
انه‌هاي اسباب بازي در افزايش تحرك كودكان در خارج از چارچوب خانه و نيز مراقبت از آنها به منظور كمك به خانواده‌ها موفق عمل كرده‌اند. به طور مثال با ايجاد خانه‌هاي اسباب‌بازي در مجتمع‌هاي ورزشي، خانواده‌ها بدون دغدغه نگهداري از كودكان به فعاليت ورزشي خود مي‌پردازند.
مدير كل سلامت شهرداري تهران با اشاره به انتخاب خادمان سلامت براي هزار و 200 مسجد شهر تهران گفت: اين خادمان سلامت با بررسي مسايل و مشكلات موجود در مساجد، پنج اولويت هر مسجد را استخراج مي كنند تا براي تامين و تجهيز آنها اقدام شود. همچنين نيمي از اين خادمان، دوره هاي آموزش و كمك هاي اوليه را پشت سر گذاشته اند.
تقي زاده درباره ديگر اقدامات اداره كل سلامت شهرداري تهران در سال 87 گفت: ارائه بيش از 10 ميليون نفر ساعت آموزش هاي سلامت به گروه هاي شهروندي، امدادي و مشاوره اي، تشكيل 40 شوراي سلامت در محلات تهران، ايجاد كانون هاي مختلف شهروندي همچون كانون هاي سالمندي، مادر و كودك و پيشگيري از اعتياد و نيز فعاليت هزار و 200 پزشك محله به صورت داوطلبانه براي مشاوره، ويزيت رايگان و آموزش شهروندان از جمله مهمترين اقدامات شهرداري تهران در زمينه سلامت بوده است.
وي قرار گرفتن 500 مدرسه در طرح مدرسه سالم، حضور هزار و 300 سلامت يار در سطح شهر تهران، راه اندازي 4 مركز فرآموز و تهيه كتاب و كتابچه آموزش مهارت هاي رفتاري به كودكان و نوجوانان را از ديگر اقدامات اداره كل سلامت شهرداري تهران در يك سال گذشته برشمرد.
9100//1348

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن