تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812855456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان آشتيان خواستار شد جهت دهي وقف به سمت بيماريهاي خاص بيماريهاي صعب العلاج كارهاي قرآني و رسيدگي به ايتام


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان آشتيان خواستار شد جهت دهي وقف به سمت بيماريهاي خاص بيماريهاي صعب العلاج كارهاي قرآني و رسيدگي به ايتام
آشتيان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان آشتيان با تبريك فرارسيدن هفته وقف به واقفين و بيان اين مطلب گفت : تعداد موقوفات اين شهرستان 224 فقره و تعداد رقبات آن 1232 فقره و بقاع متبركه هفت باب مي باشد كه بقاع متبركه بي بي فاطمه صغري (س ) روستاي سياوشان طي 3 سال توسط خير مرحوم حاج علي شاكري با 15 ميليارد ريال و به وسعت 20 هزار مترمربع آينه كاري حرم و نصب ضريح طلا و سنگ فرش و امكانات زائرسرا و حسينيه و آشپزخانه انجام گرديد.
حجت الاسلام والمسلمين سيدناصر هاشمي عوايد حاصله از مال الاجاره رقبات موقوفات را بالغ بر 247 ميليون ريال در 9 ماهه گذشته بيان كرد و گفت : درآمد حاصله از نذورات بقاع متبركه نيز بالغ بر 90 ميليون ريال بوده است .
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان آشتيان تعداد مساجد و حسينيه هاي شهرستان را 81 باب بيان كرد و افزود در 9 ماهه گذشته بالغ بر 40 ميليون ريال اعتبار جهت تعمير و مرمت مساجد و حسينيه ها و اماكن متبركه جذب و هزينه شده است .
ايشان افزود 47 نفر از خادمين ثابت مساجد و اماكن مذهبي بيمه تامين اجتماعي شده اند و از مزاياي آن استفاده مي كنند .
حجت الاسلام هاشمي اضافه كرد : در سي و يكمين مسابقات حفظ و قرائت و ترتيل قرآن در دو رده سني شش نفر برگزيده و يك نفر نيز در شهرستان مقام اول و در سطح استان مقام دوم حفظ كل قرآن مجيد را كسب نموده اند.
رئيس اداره اوقاف شهرستان گفت : بالغ بر 850 ميليون تومان در سال جاري به عزاداري ها و اطعام و كمك به مستمندان و نشر معارف اسلامي هزينه شده است .
وي از اجراي طرح جامع امامزاده احمد بن اسماعيل روستاي محسن آباد در آينده خبر داد و افزود : طرح جامع بقاع متبركه امام زاده عبداله روستاي آهو نيز با ميزان هزينه اي بالغ بر 30 ميليون ريال و وسعت 700 مترمربع و صحن امام زاده به وسعت 100 مترمربع و كار فيزيكي آن به مقدار 60 درصد انجام گرديده است .
حجه الاسلام هاشمي ضمن تقدير از خيرين و واقفين گفت : 90 درصد وقفيات شهرستان آشتيان مربوط به روضه خواني است كه چون در سطح شهرستان وقف بيماريهاي خاص بيماريهاي صعب العلاج رواني و كارهاي قرآني و ايتام وجود ندارد از واقفين دعوت مي شود كه ضمن وقف عزاداري امام حسين (ع ) در اين زمينه نيز وقف انجام دهند.
ايشان در پايان ديدار طلاب حوزه علميه با امام جمعه تجليل از متوليان و واقفين خادمين بقاع متبركه توزيع رايگان نان در چهار روستاي شهرستان تجليل از بانوان واقف نشست علمي در دانشگاه غبارروبي بقاع و قرائت دعاي ندبه را از جمله برنامه هاي هفته وقف در شهرستان بيان كرد.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 806]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن