تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرحله مقدماتي رزمايش شهداي وحدت در شرق كشور آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مرحله مقدماتي رزمايش شهداي وحدت در شرق كشور آغاز شد
تهران- فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام كرد: مرحله مقدماتي رزمايش شهداي وحدت از امروز شنبه در منطقه شرق كشور - منطقه عمومي خواف - آغاز شد.


به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه Tسردار سرتيپ پاسدار " محمد پاكپور" افزود: مرحله اصلي اين رزمايش از روز دوشنبه هفته جاري آغاز مي شود.

سردار پاكپور با تشريح اهداف برگزاري رزمايش شهداي وحدت، اظهار داشت: اين رزمايش به منظور تقويت امنيت مرزهاي جمهوري اسلامي ايران و نيز در راستاي انجام رزمايش‌هاي تقويمي نيروي زميني سپاه در جهت حفظ و ارتقاء آمادگي رزمي و يگاني اين نيرو برگزار مي‌شود.

وي افزود: انتقال تجربه از نسل دفاع مقدس به نسل جديد و افسران جوان و همچنين تمرين استراتژي‌هاي تاكتيكي نيروي زميني در بخش ‌هاي مختلف رزمي در نبرد ناهمگون از ديگر اهداف برگزاري رزمايش شهداي وحدت است.

فرمانده نيروي زميني سپاه تصريح كرد: در اين رزمايش بخشي از توانمندي‌ها و نوآوري‌هاي جديد نيروي زميني سپاه در ابعاد تاكتيكي و تجهيزاتي به نمايش در مي‌آيد.

سردار پاكپور حفظ آمادگي دفاعي و تمرين نيروها در شرايط سخت جوي را از ديگر اهداف برگزاري اين رزمايش خواند.

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران اظهارداشت: رزمايش شهداي وحدت در منطقه عمومي خواف در شرايطي برگزار مي‌شود كه برودت و سرماي هوا در آن منطقه به 15 تا 21 درجه زير صفر مي‌رسد.

سردار پاكپور در خصوص يگان‌هاي عمل كننده رزمايش شهداي وحدت گفت: در اين رزمايش بخشي از يگان هاي عملياتي قرارگاه ثامن الائمه (ع) نيروي زميني سپاه شركت مي‌كنند.

سيام**1478

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30752664

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن