تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813244203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه استان كرمان/پاكسازي 1872 نقطه آلوده شهري و روستايي توسط پليس كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه استان كرمان/پاكسازي 1872 نقطه آلوده شهري و روستايي توسط پليس كرمان
خبرگزاري فارس: پاكسازي هزار و 872 نقطه آلوده شهري، كشف 10 هزار قوطي مواد الكلي و ...از جمله عناوين خبرهاي كوتاه پليس از استان كرمان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، احمد رحيم‌پور معاون عمليات فرمانده انتظامي كرمان در تشريح نتايج طرح ولايت پنج گفت: طرح ولايت پنج با هدف مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ، پاك‌سازي نقاط آلوده از ناامني، دستگيري مجرمان و جمع‌آوري سلاح غير‌مجاز به مدت 10 روز با استفاده از تمام توان و امكانات موجود در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.
وي افزود: در اين طرح با تلاش مأموران انتظامي مقدار چهار تن مواد مخدر كشف و ضبط شده و 111 نفر قاچاقچي و 403 نفر معتاد در اين زمينه دستگير شدند.
رحيم‌پور از ديگر اولويت‌هاي طرح ولايت پنج را جمع‌آوري سلاح غيرمجاز دانست و گفت: كشف 59 قبضه سلاح غيرمجاز و مقاديري مهمات و دستگيري 9 نفر در اين زمينه از نتايج اين طرح است.
وي به دستگيري 18 نفر ارازل و اوباش در اجراي اين طرح اشاره كرد و افزود: 9 نفر سارق مسلح، 170 سارق عادي، 70 نفر قاتل فراري، 40 نفر جاعل و هزار و 973 نفر مشمول فراري و غايب دستگير شدند.
وي با اشاره به كشف 62 دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه، 105 هزار و 890 ليتر سوخت قاچاق خاطرنشان كرد: در اين طرح 457 واحد صنفي پلمپ و 18 هزار و 60 حلقه نوار كاست و سي‌دي غيرمجاز كشف شد.
رحيم پور در پايان تصريح كرد: امنيت پايدار بدون مشاركت مردم محقق نمي‌شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ناامني يا موارد مشكوك، بلافاصله موضوع را به اطلاع پليس 110 برسانند.

* اعضاي باند توزيع مشروبات الكلي گرفتار پليس كرمان شدند
مهدي شفيعي رئيس پليس امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: پليس امنيت اخلاقي كرمان در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و در پي‌اطلاع از اينكه فردي به نام ابوذر با همدستي دو نفر ديگر اقدام به فروش گسترده مشروبات الكلي خارجي در سطح استان مي‌كنند، شناسايي وي در دستور كار قرار گرفت.
وي با اشاره به شناسايي اين باند پس از دو ماه كار اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت‌هاي نامحسوس يادآور شد: مأموران ضمن شناسايي محل دپوي مشروبات الكلي توسط اعضاي اين باند در يكي از شهر‌هاي اطراف كرمان دستگير شدند.
شفيعي اظهار داشت: در بازرسي از منزل يكي از متهمان قريب 10 هزار قوطي و بطري مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.
وي خاطر‌نشان كرد: در اين عمليات همچنين دو نفر متهم همراه و همدست افغاني آنها كه مشروبات الكلي را از مرز استان‌هاي غربي به وسيله كاميون به كرمان وارد مي‌كردند، دستگير و براي سير قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

*انهدام باتد مسلحانه توزيع مواد مخدر و كشف 487 كيلوگرم ترياك در كرمان
احد دانايي رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: در پي اطلاع ماموران اين يگان بر فعاليت يك باند خريد و فروش مسلحانه مواد مخدر، شناسايي اعضاي اين باند در دستور كار قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه اعضاي اين باند پس از انتقال مواد مخدر از استان سيستان و بلوچستان به شهرستان بم، با كاروان موتوري مسلح به شهر كرمان حمل مي‌كردند، يادآور شد: ماموران پس از يك ماه كار اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت مستمر در شهرستان‌هاي بم و كرمان، موفق به شناسايي مكان اختفاي آنها و كشف 487 كيلو و 800 گرم ترياك با لفافه و يك قبضه سلاح كلاش و مقداري مهمات شدند و دو قاچاقچي را نيز دستگير كردند.
وي تصريح كرد: در ادامه اين عمليات مخفيگاه اعضا ديگر اين باند شناسايي و در يك اقدام ضربتي دستگير و يك دستگاه خودرو پژو كه مواد مخدر به وسيله آن حمل مي‌شد به همراه دو دستگاه تلفن همراه توقيف شد.

* كشف 137 كيلوگرم ترياك در سيرجان
هوشنگ‌‌ پور‌رضاقلي‌پور فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان گفت: ماموران فرماندهي انتظامي پاسگاه گلستان شهرستان سيرجان در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ حين كنترل خودرو‌هاي عبوري سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه نيسان وانت مضنون و آن را متوقف كردند.
وي يادآور شد: در بازرسي از اين خودرو مقدار 95 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف و راننده دستگير شد.
‌وي كشف 42 كيلوگرم ترياك با لفافه را از ديگر اقدامات مأموران تحت‌الامر در 48 ساعت گذشته برشمرد و افزود: اين مقدار مواد حين كنترل خودروهاي محور بندرعباس‌ـ سيرجان در بازرسي از يك دستگاه پيكان وانت كشف و دو نفر متهم در اين ارتباط دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.
پوررضاقلي با اشاره به اجراي طرح جمع‌آوري اتباع غير مجاز خاطر‌نشان كرد: ماموران پاسگاه انتظامي خير‌آباد نيز با اجراي عمليات تعقيب و گريز تعداد 28 افغاني فاقد مجوز اقامت را كه قصد عبور به وسيله خودرو نيسان داشتند به همراه راننده و سرنشين خودرو دستگير كردند.

* متهم سابقه‌دار با 435 بطري و قوطي مشروبات الكلي در دام پليس رفسنجان
ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان در پي اطلاع از اينكه فردي به نام كاظم با سوابق متعدد در امر تهيه و توزيع مشروبات الكلي كه با تماس با عوامل توزيع مواد الكلي در استان‌هاي ديگر قصد ادامه فعاليت در اين ارتباط داشت، وي را تحت نظر قرار دادند.
بر اساس اين گزارش، پليس ضمن توجه به شگرد‌هاي قبلي متهم و تعقيب و مراقبت، محل اختفاي مشروبات الكلي وي را شناسايي و در بازرسي 360 قوطي و 75 بطري مشروبات الكلي خارجي و 13 ليتر مشروب دست‌ساز به همراه هزار و 514 سي‌دي و 125 عدد نوار كاست مبتذل كشف و ضبط شد و عامل اصلي خريد و توزيع مشروبات الكلي دستگير و به مراجع قضايي معرفي گرديد.
بر اساس اين گزارش ماموران انتظامي رفسنجان در دو اقدام جداگانه چهار كيلوگرم مواد مخدر را از دو مسافر اتوبوس كشف، يك سارق را دستگير و تعداد 25 نفر افغاني فاقد مجوز اقامت را در يك عمليات تعقيب و گريز دستگير كردند.
انتهاي پيام/ل10

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن