تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816456153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اعتراض به سخنان موهن مجتهد شبستري؛دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان بيانيه صادر كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در اعتراض به سخنان موهن مجتهد شبستري؛دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان بيانيه صادر كردند
خبرگزاري فارس: پس از سخنراني توهين‌آميز محمد مجتهد شبستري در زير سئوال بردن عصمت پيامبر (ص) و اهل البيت(ع)، مباني اسلام و تشيع در دانشگاه صنعتي اصفهان،‌ تشكل‌هاي مذهبي دانشجويي اين دانشگاه بيانه‌اي را منتشر كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، پس سخنراني سراسر توهين‌آميز محمد مجتهد شبستري در خصوص عصمت پيامبر اكرم (ص)‌، مباني اسلام و تشيع تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه صنعتي اصفهان بيانيه‌اي را در اين خصوص منتشر كرده‌اند كه متن آن به شرح ذيل است:
انا لله و انا اليه راجعون
آن هنگام كه دانشگاه‌هاي كشور مورد هجوم افكار ضد ديني ليبرالي و كمونيستي احزابي بود كه براي حذف دين شمشير خود را از رو بسته بودند، غيرت دانشجويان مسلمان‌، انجمني را پا نهاد كه پسوند اسلامي را براي دفاع از دين و اسلام در مقابل روشنفكران غرب‌زده و شرق‌زده برگزيده بود. جواناني كه خود را مفتخر به پيروي از ولي فقيه زمان خود، خميني كبير (ره) مي‌دانستند و گوش به فرمان پير و مراد خويش بودند. انجمن‌هاي اسلامي مأوا و سرچشمه اقدامات انقلابي عليه استكبار جهاني و نظام طاغوت بود. فتح لانه جاسوسي آمريكا نشان از هوشياري و پايبندي دانشجويان انقلابي اين مجموعه مي‌داد. شهيدان بزرگواري چون چمران و علم‌الهدي و بسياري ديگر از شهداي دانشجو از دل همين انجمن‌ها پا به جبهه‌هاي حق عليه باطل نهاده و ملكوتي شدند.
انجمن اسلامي دانشگاه صنعتي اصفهان امروز به گفته خود سركردِگانش، فضايي است براي فعاليت ليبرال‌ترين‌ها تا كمونيست‌ترين‌ها و در اين ميان اسلام فقط آلت دستي است براي پيش برد افكار التقاطي ايشان.
آنچه در پيش مي‌آيد نكاتي است پيرامون اين تشكل ضد‌اسلامي براي روشن‌تر شدن افكار عمومي‌:
چه طور ممكن است اينان هم دم از مسلماني بزنند و هم افكار ليبرالي جان لاك و پوپر و هم افكار چپ ماركس را ترويج كنند. اسلام التقاطي اينان همان اسلام خوارج، فرقان و مجاهدين خلق است؛ اينان نه چون مؤسسان مسلمان و انقلابي انجمن‌، در صدد ترويج و دفاع از اسلام‌‌اند، بلكه با ترويج افكار التقاطي به نام اسلام تيشه به ريشه اسلام مي‌زنند. عصمت پيامبر اعظم (ص) را به زير سئوال مي‌برند تا پيامبري بسازند زميني چون ديگر آدميان‌! در ايام عزاي پيامبر و سبط اكبرش كف مي‌زنند و معجوني را از افكار غربي و شرقي به نام اسلام ترويج مي‌كنند، وحي و قداست قرآن به سخره گرفته مي‌شود.
متاسفانه اساسنامه انجمن اسلامي چون اسلام در اين تشكل مهجور واقع شده است. التزام به ولايت فقيه امريست كه موسسان اين انجمن بر اساس اعتقاد قلبي خود به اصل مترقي ولايت فقيه در اساس نامه گنجانده‌اند، اما در سال‌هاي اخير با نفوذ احزاب سياسي ِ ليبرالِ به ظاهر مسلمان‌، افرادي وارد انجمن شده‌اند كه نه تنها اعتقادي به ولايت فقيه ندارند بلكه گاه علناً مخالفت خود را با اين بند اساسنامه بيان مي‌كنند!
روند برنامه‌هاي انجمن كه نام ضد‌اسلامي بيشتر برايش سزاوار است جز توهين و افترا و ابتذال و بي‌بند و باري عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي نيست. روشن است از كساني كه عروسك خيمه‌شب‌ بازي ‌احزاب سياسي منفعت‌طلب هستند بيش از اين هم انتظاري نيست. انجمن امروز مهره‌ بازي سياست مرداني است كه جز هنگام انتخابات به فكر مردم نمي‌افتند. جلسات آقايان اعلمي، مزروعي، عبدي و ... گواه بر اين مدعا است كه اينان بلندگوي احزاب طرد شده از سوي مردم هستند كه تريبون دانشگاه را براي توهين و فحاشي به نظام و مسئولان برگزيده‌اند. روند طي شده از سوي انجمن دانشگاه به گونه‌ايست كه اين روزها تأسف اعضاي دوره‌هاي قبل خود را هم برانگيخته است!
انجمن دانشگاه صنعتي داعيه عضويت در طيفي از دفتر تحكيم وحدت را دارد كه نه از جانب دولت نهم بلكه از جانب دولت اصلاحات غير قانوني اعلام شده است. طيف علامه دفتر تحكيم وحدت كه با تروريست خواندن رزمندگان مقاومت فلسطين، حماس، همصدا با رسانه‌هاي صهيونيسم جهاني در مقابل دفاع مظلومانه مردم غزه موضع گرفتند، دل مردم مسلمان كشور را خون كردند. آيا پاسداشت خون چمران‌ها و علم‌الهدي‌ها حمايت از قاتلان و محكوم كردن مظلومان است؟ اينان با هزينه بيت‌‌المال عليه دين و كشورِ عزيزمان ايران فعاليت مي‌كنند و دل دشمن صهيونيستي را شاد مي‌كنند.
بي‌تفاوتي مسئولان دانشگاه نسبت به حضور اين طيف غيرقانوني علامه جاي بسي سئوال دارد؟
ما دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان مجدانه خواستار آنيم كه يا پسوند اسلامي از نام اين مجموعه برداشته شود تا بيشتر از اين به اسلام اهانت نشود و يا از فعاليت‌هاي اين طيف غير قانوني جلوگيري شود و اين مجموعه را كساني هدايت كنند كه به راستي نمايندگان دانشجويان بوده و به آرمان‌ها و ارزش‌هاي موسسان و شهداي بزرگوار انجمن‌هاي اسلامي پايبند باشند.
در پايان متذكر مي‌شويم كه مسئولان دانشگاه بدانند، كه غيرت ديني و انقلابي دانشجويان بيش از اين به سركردگان اين مجموعه اجازه توهين و هتاكي و شبهه‌پراكني نسبت به آرمان‌هاي اسلام و انقلاب نخواهند داد.
اگر اينان امروز مسيري مخالف شهداي دانشجوي انجمن هاي اسلامي در پيش گرفتند، ما خود را مديون خون پاك آنان و از جان گذشتگي‌هايشان براي دفاع از حريم اسلام مي‌دانيم و بيش از اين سكوت در مقابل اقدامات غير‌ديني و غير‌ملي آنان را جايز نمي‌دانيم و در صورت بي‌توجهي مضاعف مسئولان وظيفه شرعي خود را در قبال اين مسئله ادا خواهيم كرد كه ما فرزندان انقلابي خميني كبير هستيم كه فرمودند: « ما باز تا چندي مهلت مي‌دهيم به اين قشرهاي فاسق و اين اعلام آخر است و اگر چنانچه در كار خودشان تعديل نكنند و به ملت برنگردند و دست از توطئه‌ها برندارند خدا مي‌داند انقلابي عمل مي‌كنم.»
انتهاي پيام/ش10

سه|ا|شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن