تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804334436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حدادعادل:افراد متكي به قدرت ديگران و كانون ثروت براي مجلس مناسب نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: حدادعادل:افراد متكي به قدرت ديگران و كانون ثروت براي مجلس مناسب نيستند
اصفهان- رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: كساني كه با تكيه بر قدرت ديگران و كانون هاي ثروت مي خواهند وارد مجلس شوند افراد مناسبي براي انتخاب شدن نيستند.


آفتاب: اصفهان- رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: كساني كه با تكيه بر قدرت ديگران و كانون هاي ثروت مي خواهند وارد مجلس شوند افراد مناسبي براي انتخاب شدن نيستند.

"غلامعلي حدادعادل" روز جمعه در همايش جبهه متحد اصولگرايان استان اصفهان كه در حسينيه حضرت "جوادالائمه(ع)" برگزار شد، افزود: اين افراد با هزينه هاي گزاف وارد مجلس مي شوند و قول بازپرداخت آن را به بعضي كانون هاي قدرت داده اند.

عضو جبهه متحد اصولگرايان تاكيد كرد: اهميت انتخابات مجلس اين است كه نمايندگان نه با استفاده از پول و قدرت بلكه با شخصيت و دانش خود وارد مجلس شوند.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: كساني بايد در نهمين دوره انتخاب مجلس برگزيده شوند كه در كنار تدين، پاكي و ايمان به اصول انقلاب اسلامي هم معتقد باشند.

وي با بيان اينكه قانون گذاري در مسايل سياسي، اقتصادي، اداري و فرهنگي كشور كار ساده اي نيست، افزود: كسي كه مي خواهد به مجلس وارد شود بايد از مجريان توانايي فكري و قدرت كارشناسي بيشتري داشته باشد.

حداد عادل با اشاره به ضرورت تبليغات براي آگاهي بيشتر مردم تصريح كرد: اين تبليغات نبايد با خرج اضافي باشد زيرا نتيجه اي براي آنها دربر نخواهد داشت.

وي با بيان اينكه رقابت در انتخابات لازم است و به مردم فرصت انتخاب نماينده اصلح را مي دهد، تاكيد كرد: رقابت ها نبايد به صحنه هاي غير اخلاقي نظير تهمت زدن ، بد گويي ، كينه توزي و دعوا مبدل شود.

وي با اشاره به اسلامي بودن انتخابات در ايران، اظهارداشت: اگر جريان جديدي به روي كار آمد و افرادي از روي شور و هيجان تشكلاتي را ايجاد كردند، صحنه انتخابات نبايد به صحنه كشمكش داخلي و نزاع تبديل و عكس العمل هاي تندي به همراه داشته باشد.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد مراقب بود تا افرادي كه سعي دارند با سياه نمايي كليت نظام را زير سوال ببرند و براي جلب آرا همه زحمت هاي ديگران و خدمات انقلاب را ناديده بگيرند، وارد مجلس نشوند.

وي تشكيل مجلس شوراي اسلامي را بر اساس بصيرت مردم نه بر اساس قدرت و ثروت دانست و گفت: مجلس مطلوب مجلسي است كه همراه و پيرو رهبر معظم انقلاب باشد.

عضو جبهه متحد اصولگرايان تاكيد كرد: رهبر معظم انقلاب امروز نعمت بزرگي براي كشور و انقلاب و نيز چراغ روشني براي جهان اسلام است.

وي افزود: حضرت آيت الله خامنه اي در هر مبحثي كه براي كشور پيش مي آيد، راه هاي درست و دقيق را پيش رو مي گذارند و با حضور در نشست هايي مانند انديشه هاي راهبردي با حوصله و دقت پاسخگوي مسايل هستند.

وي تاكيد كرد: مجلسي كه قرار است تشكيل شود بايد كمك كار و مددكار رهبر معظم انقلاب باشد.

حداد عادل با تاكيد براهميت مجلس به عنوان يك ركن مهم در كشور گفت: در اهميت آن بس كه امام راحل (ره ) فرمودند مجلس در راس امور و مظهر اراده ملت است.

وي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ديدار نمايندگان اولين سال مجلس هفتم فرمودند كه كار مجلس به منزله ريل گذاري براي حركت قطار قوه مجريه و دولت است.

وي افزود: قوه مجريه با قوت و قدرت و در مسيري كه مجلس با قانونگذاري براي آن وضع و تعيين مي كند، حركت دارد.

حداد عادل تاكيد كرد:اگر قانون گذاري باشد و نظارت نباشد ضمانت اجرايي براي قانون گذاري وجود ندارد.

وي با اشاره به اينكه دشمنان نظام اسلامي چشم طمع به انتخابات ايران دوخته اند، اظهار داشت: زمان انتخابات دريچه اي است كه دشمنان سعي دارد با باز شدن آن به كشور نفوذ و برنامه هاي خود را اجرا كنند.

حداد عادل با بيان اينكه ملت ايران در انتخابات 22 خرداد 88 با درصد بالا، شكوه و نظم پاي صندوق هاي اخذ راي حاضر شدند، گفت: دشمنان در آن زمان سعي كردند با تهمت تقلب در انتخابات به نظام ضربه زنند.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، انتخابات را موقعيتي خطير و حساسي دانست و يادآور شد: دشمن مي خواهد پاي صندوق هاي راي خالي باشد ولي مردم اين را نمي خواهند ودر تمام 33 سال گذشته نشان دادند كه حضور آنان مهم است و موضوعيت دارد.

عضو جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينكه دشمن براي انتخابات آتي مجلس برنامه هايي را براي برهم زدن آرامش فضاي انتخابات كشور دارد، گفت: دشمنان ايران درصدد هستند تا فضاي انتخابات به يك فضاي ضد وحدت و امنيتي تبديل شود ولذا با طرح ادعاي تقلب در انتخابات، مردم را تحريك به آمدن در خيابانها مي كنند.

وي با اشاره به ضرورت حضور تشكل هاي اسلامي و انقلابي در انتخابات اظهار داشت: اين گونه تشكل ها بايد وسيله اي باشند تا مجلس بر اساس بصيرت مردم شكل گيرد و آنان را در انتخاب صحيح ياري دهند.

حداد عادل با بيان اينكه جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز با تشكيل جبهه متحد اصولگرايان اين بار بهتر از هميشه به صحنه آمده اند، افزود: آنها با تشكيل اين جبهه به مردم كمك مي كنند تا نمايندگان پاك، مومن و آگاه را به مجلس بفرستند.

وي هدف مهم جبهه متحد اصولگرايان را تامين وحدت آنها دانست و با اشاره به اينكه جبهه پايداري و جبهه متحد اصولگرايان اختلاف سليقه ندارند، اظهار داشت: در اين دو گروه اختلاف اصولي وجود ندارد و هر دو سعي مي كنند در انتخابات بر مباني اصولگرايي پيش روند.

حداد عادل با بيان اينكه محور اصولگرايي تبعيت و پيروي از ولايت و رهبر معظم انقلاب است افزود: اين اصل بيان دارد كه حضرت آيت الله خامنه اي نماينده به حق و شايسته، سخنگوي به حق ملت ايران و وارث شايسته امام راحل در رهبري انقلاب اسلامي است.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اصولگرايان نه در انتخابات و نه در مجلس با دولت ستيزه جويي و مخالفت ندارند و اصل اهداف آنان خط و راهي است كه رهبر معظم انقلاب در كليه مسايل مهم كشور همچون سياست خارجي و داخلي پيش پا مي گذارند.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي درباره حضور مردم در صحنه گفت: مردم ايران با بصيرتي كه رهبرمعظم انقلاب آموزگار آن بودند، هميشه در مواقع ضروري با حضور در صحنه وظيفه خود را انجام دادند كه نمونه درخشان آن را مي توان در راهپيمايي سال 88 ديد.

وي افزود: مردم بعد از اينكه بعضي افراد با حركات عجيب و غريب و شيطنت ها و غفلت هاي يك عده ضد انقلابي مواجه شدند با حركتي خود جوش با حضور در خيابان ها و تظاهرات نشان دادند كه اين مردم همان مردم حاضر در صحنه روز 22 بهمن 57 و حتي مصمم تر ازآن سالها هستند.

نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: انقلاب اسلامي به طور طبيعي براي جهان عرب الگو شده بنابراين انتخابات ما بايد با وضع جهان امروز و جهان اسلام تناسب داشته باشد.

به گزارش ايرنا،رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: هر اندازه كه انقلاب اسلامي ما براي منطقه الهام بخش مي شود، عصبانيت استكبار جهاني هم از اين انقلاب بيشتر خواهد شد.

كد مطلب : 142491

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن