تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح پزشك امين تداخل در طرح كشوري پزشك خانواده است


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: طرح پزشك امين تداخل در طرح كشوري پزشك خانواده است
طرح پزشك امين كه توسط وزارت رفاه برنامه ريزي شده است تداخل در طرح بسيار مهم و كشوري پزشك خانواده است و مي تواند دستاوردهاي مثبت طرح پزشك خانواده را خدشه دار كند.

به گزارش آريا،رئيس دانشكده علوم پزشكي نيشابور ضمن بيان اين مطلب افزود: مطابق قانون، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي متولي نظام سلامت در كشور است و سياستگذاري در عرصه بهداشت و درمان و پاسخگويي در خصوص آن وظيفه اين وزارتخانه است .

سيد كاظم فرهمند يادآورشد: پزشك خانواده يك طرح ملي است، تكاليف نهادها در خصوص اجراي اين طرح در برنامه پنجم توسعه مشخص شده و وزير رفاه وقت و وزير بهداشت طي امضاي تفاهم نامه اي پايلوت طرح پزشك خانواده را در سه استان برعهده گرفتند.

رئيس دانشكده علوم پزشكي نيشابور اظهار داشت: تكاليف و زارت رفاه و وزارت بهداشت در اين تفاهم نامه بطور كامل مشخص شده است، به نظر مي رسد فعاليت وزارت رفاه خارج از اين چارچوب، به شكلي مخدوش كردن اين تفاهم نامه است.

فرهمند در خصوص مشكل ازدحام بيماران تأمين اجتماعي در بيمارستان حكيم نيشابور گفت: بيمارستان حكيم نيشابور از بيمارستان هاي ساخته شده توسط تأمين اجتماعي بوده است كه در 9 سال قبل طي تفاهم نامه اي به وزارت بهداشت فروخته و مقرر شده است در اين بيمارستان بيماران تأمين اجتماعي خدمات رايگان دريافت كرده و هزينه هاي درمان آنان را سازمان تأمين اجتماعي پرداخت كند.

وي اظهار داشت: رايگان بودن اين خدمات و كيفيت خوب خدمات در اين بيمارستان ( كه جاي سپاس از همه مديران و همكاران شاغل در بيمارستان حكيم دارد) باعث هجوم بيش از حد بيماران به اين بيمارستان شده است و تاكنون تأمين اجتماعي نتوانسته است راهكاري قابل قبول براي حل اين مشكل ارائه نمايد .

رئيس دانشكده علوم پزشكي نيشابور در پايان يادآورشد: با توجه به جمعيت بالاي بيمه شده تأمين اجتماعي در نيشابور پيشنهاد ما گسترش خدمات به بيمارستان22 بهمن است كه تا كنون با مخالفت تأمين اجتماعي روبرو شده است.

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن