تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با بهره‌گيري از گزيده‌ سخنراني‌هاي رهبر معظم انقلاب؛ كتاب «زن و بازيابي هويت حقيقي» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با بهره‌گيري از گزيده‌ سخنراني‌هاي رهبر معظم انقلاب؛ كتاب «زن و بازيابي هويت حقيقي» منتشر شد
كتاب «زن و بازيابي هويت حقيقي» با بهره‌گيري از گزيده‌ سخنراني‌ها و پيام‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي منتشر شد.
ايلنا: كتاب «زن و بازيابي هويت حقيقي» با بهره‌گيري از گزيده‌ سخنراني‌ها و پيام‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي منتشر شد.

به گزارش ايلنا، اين كتاب كه همزمان با برگزاري نشست راهبردي «زن و خانواده» منتشر شده است در چهار بخش و 311 صفحه به تبيين مسائل مختلف مربوط به حوزه زنان با موضوع بازيابي هويت حقيقي و با نگاهي به شرايط موجود در جوامع مختلف، خصوصاً جوامع اسلامي و جوامع غربي پرداخته است. در بخشي از مقدمه اين كتاب آمده است: «استكبار جهاني در كنار حمايت از جنبش‌هاي فمينيستي، القاي جهاني‌سازي يعني تبديل همه عالم به دهكده‌اي كوچك و واحد را متمم فاعليت خويش ساخت تا هرچه سريع‌تر بر طراحي ساختار هويتي مطلوب خويش و جهان‌شمولي تئوري‌ها و خواسته‌هايش نايل آيد.»

دكتر طوبي كرماني (عضو هيات علمي دانشگاه تهران) در مقدمه اين كتاب با برشماري برخي اقدامات آمريكا و ناتو در كشتار مستقيم و غير مستقيم و وارد آوردن آسيب‌هاي جاني بسيار به زنان و كودكان در كشورهاي مختلف، به مصاديق متعدد عدم رعايت حق زنان و آزار آنها و نيز استفاده تحقيرآميز از زن در تبليغ كالاهاي اقتصادي و موارد ديگري از اين دست در كشورهاي آمريكا و انگليس اشاره كرده و مي‌نويسد: «اين‌ها از پيامدهاي ناگوار نهضت‌هاي فمنيستي است، حركتي كه برپايه‌هاي متزلزل افكار سكولار "هوس‌مداري" و "آزادي مطلق" و عدم توجه به وحي و احكام ديني استوار است.»

اين كتاب با توجه به اهميت و جايگاه ويژه زن در حوزه‌هاي فردي، خانوادگي و اجتماعي در چهار بخش، توسط جمعي از محققان و پژوهشگران، زير نظر مؤسسه‌ پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي تهيه شده است. بخش اول اين كتاب به «كليات مباحث زن و خانواده» در چهار فصل پرداخته است. در بخش دوم آن، موضوع «سيماي زن در بعد فردي» در پنج فصل مورد بررسي قرار گرفته است. «سيماي زن در بعد خانوادگي» موضوع بخش سوم اين كتاب است كه در هفت فصل تهيه و تدوين شده است. «سيماي زن در بعد اجتماعي» موضوع بخش چهارم كتاب «زن و بازيابي هويت حقيقي» است.

در بخشي از اين كتاب با استفاده از بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار گروهي از بانوان نخبه در آستانه‌ي سالروز ميلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌عليها در تاريخ 13 تير 1386 آمده است: «... اين ما هستيم كه (به دنياي غرب) مي‌گوئيم شما به بشريت عموماً و به زن خصوصاً خيانت كرده‌ايد؛ با كشاندن زن و مرد به وادي ابتلائات جنسي و برافروختن و دامن زدن به آتش زياده‌روي‌هاي جنسي بي‌قانون و بي‌نظم در جامعه، آوردن زن به شكل متبرج به وسط ميدان.»

اين كتاب كه جديدترين محصول انتشارات انقلاب اسلامي وابسته به موسسه انقلاب اسلامي (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامي) است همزمان با برگزاري نشست راهبردي "زن و خانواده" روانه كتابفروشي‌ها شده است. علاقه‌مندان براي تهيه اين كتاب مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 66483695 و 66483975-021 تماس حاصل نموده و يا به نشاني پست الكترونيكي [email protected] مكاتبه نمايند.

پايان پيام

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن