تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از كسب عنوان بهترين ورزشكار زن ايران در سال 2011 خديجه آزادپور: من در ووشو تاريخ ساز شدم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پس از كسب عنوان بهترين ورزشكار زن ايران در سال 2011 خديجه آزادپور: من در ووشو تاريخ ساز شدم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

ملي پوش ووشوي بانوان ايران كه چندي پيش از سوي انجمن ورزشي‌نويسان ايران به عنوان بهترين ورزشكار زن ايران در سال 2011 انتخاب شد، علت اصلي انتخابش را كسب مدال طلا در بازيهاي آسيايي گوانگجو اعلام كرد.

خديجه آزادپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره انتخابش به عنوان بهترين ورزشكار زن سال 2011 ايران گفت: فكر مي‌كنم انتخاب من به خاطر كسب مدال طلا در مسابقات «گوانگجو» بوده است،‌ چون ارزش اين مدال نسبت به ديگر مدال‌هاي كسب شده بيشتر است.

وي با بيان اين كه من هم طلاي جام جهاني را كسب كرده‌ام و هم توانستم براي اولين بار طلاي آسيا را براي ايران به دست آورم، افزود: من توانستم در ووشو بانوان تاريخ ساز شوم و اگر با مصدوميت روبرو نمي‌شدم، مي توانستم در مسابقات جهاني تركيه هم مدال طلا بگيرم و فكر مي‌كنم انتخاب من به اين دليل بوده است.

بانوي ووشوكار ايران افزود: در مجموع عملكرد بانوان رزمي‌كار ايران بسيار خوب بود و حتي توانستند سهميه المپيك را كسب كنند، ما ورزشكاران ديگري را هم داشتيم كه در رشته ووشو مدال گرفتند، اما به نظر مي‌رسد كه معيار انتخاب مسابقات «گوانگجو» است.

وي با بيان اين كه تلاش مي‌كنم عملكرد بسيار مطلوبي در سال 2012 داشته باشم، افزود: مصدوميتم رو به بهبودي است و تمريناتم را به صورت مرتب انجام مي‌دهم و مشكل خاصي هم در اين رابطه ندارم، اميدوارم بتوانم امسال نيز مدال آور باشم.

انتهاي پيام

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن