تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/آغاز نمايشگاه عرضه مستقيم كالا و مواد غذايي از امروز/ رييس سازمان بازرگاني استان تهران: شاهد حراج‌ها و كاهش قيمت‌ها حتي تا ‌٥٠ درصد هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /آغاز نمايشگاه عرضه مستقيم كالا و مواد غذايي از امروز/ رييس سازمان بازرگاني استان تهران: شاهد حراج‌ها و كاهش قيمت‌ها حتي تا ‌٥٠ درصد هستيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بازرگاني

نمايشگاه عرضه مستقيم كالا و مواد غذايي در چهار نقطه تهران شامل حكيميه، پارك ارم، شهيد باستاني و باهنر در روزهاي نهم تا بيست و سوم اسفندماه برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار بازرگاني ايسنا، عباس قلي‌زاده ـ رييس سازمان بازرگاني استان تهران ـ در جمع خبرنگاران از برپايي 24 نمايشگاه عرضه مستقيم كالا با مشاركت سه هزار و 600 غرفه و طراحي 900 مركز توزيع در سطح استان تهران براي توزيع ميوه خبر داد.

قلي‌زاده گفت: در حال حاضر ذخيره‌سازي، تامين و توزيع ميوه ايام عيد شرايط مطلوبي دارد و تعداد مراكز توزيع نيز نسبت به سال گذشته كه 600 مركز بوده به 900 مركز توزيع در استان تهران افزايش يافته است.

وي افزود: در بخش برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم مواد غذايي و كالا در سال جاري نيز 24 نمايشگاه پيش‌بيني شده كه تا سطح 30 نمايشگاه در سطح استان تهران قابل افزايش است.

رييس سازمان بازرگاني با اشاره به استقبال اصناف از مشاركت در برپايي نمايشگاه‌ها و فروش‌هاي فوق‌العاده عنوان كرد: در حال حاضر يكي از اهداف اصلي برپايي نمايشگاه كه دستيابي حراج‌هاي واقعي بوده است محقق شده و در حال حاضر در سطح استان تهران شاهد برپايي حراج‌ها و كاهش قيمت‌ها حتي تا مرز 50 درصد هستيم.

قلي زاده در ادامه خاطرنشان كرد: در هفته‌هاي اخير شاهد كاهش قيمت قندو شكر، لاستيك، سيمان، روغن، برنج و بسياري از كالاها بوده‌ايم و تلاش كرده‌ايم تا با مقاومت‌هايي كه در برابر كاهش قيمت طبيعي وجود دارد برخورد كنيم كه البته بسياري از آنان كاهش قيمت را پذيرفته‌اند و در برخي موارد كه هنوز توجه نشده‌اند در پي آن هستيم كه در جبهه كاهش قيمت آمده و حقوق مصرف كنندگان را رعايت كنند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر وضعيت قيمت‌ها آرامتر و طبيعي‌تر از اوايل سال است، خاطرنشان كرد: با وجود اينكه با رشد قيمت نفت و فرآورده‌هاي آن چشم‌انداز سختي براي پايان سال قابل پيش‌بيني مي‌شد اما با كاهش قيمت نفت شرايط بهتري براي بازار قيمت‌ها رقم خورده است.

رييس سازمان بازرگاني همچنين اقدامات اين سازمان در ايام ماه مبارك رمضان و پرداخت به روز جوايز صادراتي را ستود و گفت: در ايام ماه مبارك رمضان وضعيت خوبي به لحاظ قيمت داشتيم به طوري كه قيمت گوشت مرغ به زير دو هزار تومان رسيد البته از همين زمان نيز تشديد بازرسي‌ها آغاز شد.

قلي‌زاده در ادامه در پاسخ به سوالي درباره پرداخت جوايز صادراتي و معوقات جوايز صادراتي نيمه اول سال 87 گفت: با تلاش‌هاي انجام گرفته جوايز صادراتي در سال 87 صفر شد و در حال حاضر پرونده‌هاي صادراتي سال 87 بعد از تاريخ سي‌ام مهرماه به صورت نقدي پرداخت مي‌شود ولي پرونده‌هايي كه بيش از اين تاريخ بوده و مشمول سهام به جاي جايزه صادراتي شده‌اند به صورت معوقه مانده و هنوز دستورالعملي براي پرداخت نقدي جوايز اين پرونده‌ها دريافت نكرده‌ايم.

رييس سازمان بازرگاني استان تهران همچنين در واكنش به اين سوال كه آيا صدور مجوز واردات لباس تاناكورا صحت دارد و يا نه ؟ تصريح كرد: مشخص نيست اين اطلاعات ريشه در كجا دارد اما در واقع چنين چيزي صحت ندارد و قطعا منبع آن مشكل داشته است.

وي گفت: نكته اساسي در بازار سطح استان تهران اين است كه حراج‌ها از 25 روز پيش شروع شده است و معتقدم كه حراج‌ها واقعي است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم كالا و مواد غذايي ايام نوروز برندهاي معروف پوشاك و ساير توليدات حضور مي‌يابند؟ گفت: قطعا شركت‌هاي صاحب برند هم در نمايشگاه‌ها حضور مي‌يابند و چون از تنوع بالايي برخوردار است زمينه انتخاب فراهم خواهد بود.

قلي‌زاده با بيان اينكه مجوز برپايي نمايشگاه‌ها به محلي داده مي‌شود كه بتوان نام آن را نمايشگاه گذاشت تاكيد كرد: وزارت بازرگاني هيچگاه مجوز بازار مكاره را نمي‌دهد.

رييس سازمان بازرگاني همچنين در واكنش به انتقاد نمايندگان رسانه‌ها از ادبيات اطلاع‌رساني درباره كاهش قيمت‌ها وايجاد فضاي رواني غير واقعي تاكيد كرد: هيچ سوء استفاده‌اي از اين جهت انجام نگرفته و هيچ‌گاه از رسانه‌ها نخواسته‌ايم كه براي خوشايند ما بنويسند لذا همواره به دنبال آن هستيم هر آنچه آرامش رواني جامعه را به دنبال دارد اطلاع‌رساني شود، درباره كاهش قيمت‌ها هم بايد بگويم كه موج برگشت قيمت‌ها براي همه كالاها نيست و در مورد كالاهايي صدق كرده كه قيمت آنها در دنيا تغيير داشته است.

قلي زاده گفت: در بحث كاهش قيمت‌ها ما مدعي 124 (سيستم دريافت شكايات مردمي) هستيم.

وي همچنين در پاسخ به سوالي درباره دلايل واردات ميوه از سوي وزارت بازرگاني اظهار كرد: وزارت بازرگاني واردكننده ميوه نيست و در تهران هم مباشري براي واردات ميوه نداشته است؛ البته بر اساس سياست تعرفه‌اي واردات ميوه تا 15 بهمن ماه تعرفه خاصي دارد و هر سال از 15 بهمن ماه به بعد صفر مي‌شود از سويي وجود ميوه وارداتي را در بازار رد نمي‌كنم اما قطعا دولت واردات ميوه انجام نمي‌دهد.

در ادامه اين نشست خبري قاسم نوده فراهاني ـ رييس شوراي اصناف ـ نيز با اشاره به برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا و مواد غذايي از 9 تا 23 اسفندماه در حكيميه، پارك ارم، باستاني و باهنر عنوان كرد: اجناس عرضه شده در نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم شامل پوشاك، لوازم ورزشي، كيف، كفش، آجيل و خشكبار، صنف قناد، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن، ميوه و ساير كالاهاست.

به گفته وي كالاهاي عرضه شده در نمايشگاه از سوي كارشناسان اتحاديه‌هاي صنف مربوطه در كميته كارشناسي به لحاظ كيفيت و قيمت بررسي مي‌شوند و چنانچه غرفه‌ها غير از كالاي كارشناسي شده فروش داشته باشند بازرسان در محل حضور دارند و به شكايات مصرف‌كنندگان رسيدگي خواهند كرد.

فراهاني گفت: در سال جاري قيمت كالاها نبت به سال‌هاي قبل ارزانتر شده و پيش‌بيني مي‌شود كالاهاي عرضه شده در نمايشگاه بين 10 تا 20 درصد پايين‌تر از قيمت سطح شهر باشد.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 488]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن