تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816738548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان:هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزي استان همدان شركت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان:هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزي استان همدان شركت دارند
خبرگزاري فارس: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان گفت: هلال احمر دو طرح «امداد و نجات» و «راهنمايي مسافران نوروزي» را در ايام نوروز بر عهده دارد كه نزديك به هزار نفر آن شركت دارند.


حميد ره‌انجام در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آمادگي جمعيت هلال‌احمر همدان در ايام نوروز اظهار داشت: در اين ايام معاونت امداد و نجات هلال‌احمر طرح امداد و نجات نوروزي را برگزار مي‌كند و به همين منظور اكيپ‌هاي هلال احمر استان در جاده‌ها مستقر مي‌شوند.
وي با اشاره به چگونگي انجام طرح امداد و نجات نوروزي افزود: در طرح امداد و نجات براي كمك‌رساني به مصدومان حوادث جاده‌اي، كمك به در راه ماندگان و افرادي كه گرفتار كولاك و برف شده‌اند، تلاش مي‌شود.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان با بيان اينكه 12 پايگاه هلال احمر در استان وجود دارد، گفت: از اين تعداد شش پايگاه ثابت، چهار پايگاه موقت و دو پايگاه سيار است.
وي با اشاره به همكاري 960 نفر در طرح امداد و نجات نوروزي تصريح كرد: در پايگاه‌هاي نوروزي يك پزشك، سه امداد‌گر و يك راننده حضور دارد كه البته اين تفكيك در تمام پايگاه‌ها به اين شكل نيست.
ره‌انجام اضافه كرد: 12 دستگاه آمبولانس، ابزار هيدروليك نجات سنگين و سبك و يك اكيپ امداد كوهستان از جمله امكانات موجود است و همچنين يك اكيپ امداد كوهستان در ايام نوروز در ميدان ميشان مستقر شده و از 27 اسفند تا 14 فروردين فعاليت دارد.
وي گفت: پايگاه‌هاي امداد جاده‌اي ثابت در گردنه اسد‌آباد، گردنه آوج، گل‌تپه، فيروزان، گردنه زاغه، تجرك مستقر شده و پايگاه‌هاي موقتي نيز در پري‌زنگنه، سرابي، پليس راه همدان ـ كرمانشاه و پليس راه همدان ـ تهران فعال است و دو واحد گشت سيار در همدان و روستاي همه‌كسي مستقر مي‌شود.
مديرعامل جمعيت هلال احمر همدان با اشاره به وضعيت پايگاه‌هاي امداد افزود: پايگاه‌هاي ثابتي در ساختمان جمعيت هلال احمر مستقر هستند، در پايگاه‌هاي موقت كانكسي با تجهيزات كامل قرار داده شده و واحد گشت سيار نيز شامل آمبولانس، امداد‌گر و راننده است.
وي با اشاره به اينكه امداد‌گران دوره‌هاي عمومي و تكميلي را گذرانده‌اند،‌ افزود: امدادگران در جلسات توجيهي با موضوعات امداد جاده‌اي شركت كرده و با مباحثي همچون حوادث جاده‌اي، ابزار مناسب و تجهيزات نجات آشنا شده‌اند.
ره‌انجام وظيفه دوم هلال احمر را در ايام نوروز فعاليت اكيپ‌هاي راهنمايي مسافران نوروزي دانست و گفت: اين وظيفه بر عهده معاونت جوانان هلال‌احمر استان است كه از هشت صبح تا 19 عصر در 25 پايگاه حضور دارند و با 867 نفر روز، از 28 اسفند تا 14 فروردين مشغول به فعاليت مي‌شود.
وي با اشاره به فعاليت هفت پايگاه راهنمايي مسافران در همدان تصريح كرد: اين پايگاه‌ها در ميدان فرودگاه، ميدان امام حسين(ع)، ميدان كربلا، آرامگاه بابا‌طاهر، آرامگاه بوعلي، تپه هگمتانه و شهرداري قرار دارند.
مديرعامل جمعيت هلال‌احمر همدان با بيان اينكه در هشت شهرستان استان نيز اكيپ‌هاي راهنمايي مسافران فعال هستند، خاطر نشان كرد: در اسدآباد و فامنين يك پايگاه و در نهاوند، تويسركان، ملاير سه پايگاه وجود دارد، همچنين در رزن و بهار دو مورد و در كبودر‌آهنگ چهار پايگاه در ايام نوروز فعال هستند.
وي با اشاره به چاپ 50 هزار نقشه راهنما و اماكن ديدني شهر‌هاي استان توسط هلال احمر استان افزود: به دليل مشكلاتي مانند دير ‌حاضر‌شدن نقشه‌ها و محدود بودن تعداد آنها در سال گذشته، امسال هلال‌احمر‌ به طور مستقل اقدام به تهيه نقشه و راهنما كرد.
انتهاي پيام/م20

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن