تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار ماكو:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ماكو:
خبرگزاري فارس: فرماندار ماكو گفت: اجازه بي‌قانوني را به كسي نمي‌دهيم و با قانون‌شكنان به شدت برخورد مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از ماكو، حميد احمديان عصر امروز در جمع اعضاي هيئت‌هاي اجرايي و نظارت بر انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شهرهاي ماكو و بازرگان اظهار داشت: طبق قانون و موازين قانوني به وظيفه خود در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي عمل خواهيم كرد.
وي افزود: در حال حاضر تمام فعاليت‌هاي كانديداهاي احتمالي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به دقت رصد مي‌شود كه اميد مي‌رود با همكاري و تعامل بيش از پيش اين عزيزان شاهد انتخاباتي آگاهانه از سوي مردم باشيم.
فرماندار ماكو با بيان اينكه در اين شهرستان از بين 60 نفر معتمد از شهرهاي ماكو و بازرگان 16 نفر به عنوان عضو هيئت اجرايي با راي‌گيري اعضا انتخاب شده‌اند، اضافه كرد: با فعاليت مناسب هيئت‌هاي نظارت و بازرسي انتخابات اقدامات مناسبي صورت گرفته است كه منجر به برگزاري هرچه مطلوب‌تر اين انتخابات مي‌شود.
به گفته وي در شهرستان ماكو پنج نفر عضو اصلي انتخاب شده‌اند كه كار بررسي صلاحيت نامزدها را برعهده خواهند داشت و در بررسي صلاحيت‌ها علاوه بر استعلام از مراجع چهارگانه قانوني، تحقيقات محلي نيز صورت مي‌گيرد.
امام جمعه شهرستان ماكو هم گفت: برگزاري انتخابات سالم و باشكوه از افتخارات نظام جمهوري اسلامي ايران است.
حجت‌الاسلام ايوب رنجبري افزود: سرنوشت كشور در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بستگي به مشاركت مردم و حضور آنها در صحنه انتخابات دارد و مردم با حضور حداكثري در اين انتخابات بايد موجبات ياس دشمنان را فراهم كنند.
وي از هيئت‌هاي اجرايي و نظارت خواست در بررسي صلاحيت‌ها با دقت و طبق قانون عمل كنند و در مقابل فشارها و تهديدها تسليم نشوند تا حقي از كسي ضايع نشود.
رنجبري با اشاره به اينكه تمام تدابير لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و با مشاركت حداكثري در اين شهرستان فراهم شده است، گفت: رعايت قوانين و مقررات لازمه برگزاري انتخابات سالم است.
امام جمعه ماكو اضافه كرد: حضور حداكثري و باشكوه مردم در انتخابات يك ضرورت مهم و اساسي است كه سبب خشم دشمنان و شكست توطئه‌هاي آنها براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي مي‌شود.
انتهاي پيام/ش20

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن