تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819229992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلينت ايستوود نخل طلايي افتخاري كن را برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: كلينت ايستوود نخل طلايي افتخاري كن را برد


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: نخل طلايي افتخاري جشنواره فيلم كن روز چهارشنبه در يك مهماني خصوصي به كلينت ايستوود كارگردان و بازيگر سرشناس آمريكايي اهدا شد.

به گزارش روز جمعه بخش انگليسي گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از رويترز؛ اين جايزه كه دومين تقدير مديران كن از يك سينماگر به خاطر يك عمر فعاليت و موفقيت هنري است، در پاريس به ايستوود اهدا شد.
پيش از اين، چنين جايزه‌اي تنها به اينگمار برگمان و در جريان پنجاهمين دوره جشنواره كن در سال 1997 به سينماگر فقيد سوئدي اهدا شده بود.
ايستوود هنگام دريافت جايزه گفت: من خيلي خيلي سپاسگزارم كه شما مرا براي اين جايزه انتخاب كرديد. سينمادوستان فرانسوي هميشه در طول مسير كاري نگاه مثبتي به من داشته‌اند.
وي افزود: وقتي اولين فيلم‌ام را كارگرداني كردم، سينمادوستان و منتقدان فرانسوي بودند كه مرا تشويق كردند، درحالي‌كه در كشور خودم همه با احتياط برخورد كردند.
ايستوود به دليل سفر به آفريقاي جنوبي براي فيلمبرداري در ماه مي نمي‌تواند در جشنواره كن حضور يابد، به همين دليل برگزار كنندگان جشنواره كن از سفر او به پاريس جهت اكران فيلم گرن تورينو استفاده و جايزه افتخاري را در يك مهماني در پاريس به او اهدا كردند.
آنها ايستوود را تركيب سينماي كلاسيك و مدرن آمريكا توصيف كردند و او را به دليل مجموعه فعاليت‌هايش شايسته دريافت جايزه دانستند./120

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن