تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815719150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نوروز امسال صورت مي‌گيرداستقرار 10 بالگرد در 10 نقطه خطر‌پذير كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نوروز امسال صورت مي‌گيرداستقرار 10 بالگرد در 10 نقطه خطر‌پذير كشور
خبرگزاري فارس: سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر كشور نوروز امسال، 10 فروند بالگرد را در 10 نقطه خطر‌پذير كشور مستقر مي‌كند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس بهزاد پورمحمد، معاون برنامه‌ريزي و آمادگي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر كشور با بيان اين مطلب از استقرار تيم‌هاي واكنش سريع جستجو و نجات ايثار، در تعطيلات نوروز در پايگاه‌هاي امداد هوايي كشور خبر داد.
وي افزود: در اجراي طرح استقرار تيم هاي واكنش سريع، 120 نفر در قالب پنج تيم در پايگاه‌هاي امداد هوايي كشور به صورت شبانه‌روزي در زمينه سوانح و حوادث به ياري مردم خواهند شتافت.
وي در ادامه درباره افزايش تعداد بالگرد‌هاي امدادي گفت: «امسال براي اولين بار 10 فروند بالگرد امدادي در 10 نقطه خطر‌پذير كشور از جمله در استان‌هاي خوزستان و مازندران و استان‌هاي مسافر‌پذير فعال مي‌شوند. اين تعداد نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
به گفته وي اكنون امداد هوايي در استانهاي خراسان رضوي، كرمانشاه، كرمان و تهران فعال است.
وي با اشاره به اين كه استاندارد امداد‌رساني در حوادث جاده‌اي حدود 15 دقيقه و در غير جاده‌اي حدود 6 ساعت است^ گفت: در حال حاضر تلاش بر اين است كه اين زمان را به كمتر از 15 دقيقه در حوادث جاده‌اي برسانيم.
وي در ادامه از ديگر فعاليت‌هاي هلال احمر امداد نجات جاده‌اي كه در قالب مراكز امدادي و يا پست‌هاي ثابت و سيار فعالند گفت: مدر نوروز امسال نسبت به سال گذشته در سطح كشور 665 پايگاه امدادي خواهيم داشت كه 201 پايگاه امداد و نجات جاده‌اي ثابت، 283 پست موقت و 181 پست سيار فعال خواهند بود.
وي همچنين از فعال شدن تيم‌هاي امدادي روستايي در سال آينده خبر داد و گفت: بيش از 35 درصد از جمعيت كشور در مناطق روستايي زندگي مي‌كنند. بيشتر تلفات و تصادفات در مناطق روستايي نيز در جاده‌هاي فرعي رخ مي‌دهد در حالي كه با توانمند‌سازي روستاييان و آموزش به آنها مي‌توان از تلفات كاست.
به گفته معاون برنامه‌ريزي و آمادگي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر كشور سند تيم‌هاي امدادي روستايي تدوين شده كه يا آخر امسال يا اوايل سال آينده به استان‌ها ابلاغ مي‌شود.
وي در اين باره گفت: در سال 88 به مناسبت 30 سال پيروزي انقلاب اسلامي 30 تيم در 30 روستا يا به طور متوسط 1000 روستا تحت پوشش اين طرح قرار مي گيرند و اميدواريم در طول برنامه چهارم توسعه بتوانيم بيش از 50 درصد روستاييان را تحت پوشش آموزش امدادي قرار دهيم.
به اعتقاد پورمحمد، آموزش در كاهش تلفات بسيار تاثير دارد و برگزاري كنفرانس‌هايي جتون ايمني راه براي ترويج آموزش و در نتيجه كاهش تلفات موثر است.
وي در اين باره گفت: آموزش اگر مستمر و مداوم و هدفمند باشد تاثير‌گذار است. ما به دنبال ايجاد فرهنگ ايمني هستيم و برگزاري اين كنفرانس بستر مناسبي را براي همفكري و ايجاد يك مديريت واحد و هماهنگ در جهت ايمني راه فراهم مي‌كند.
انتهاي پيام/ر

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن