تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
برپايي كارگاه پژوهشي مقاله نويسي در مركز تحصيلات تكميلي واحد تهران جنوب
خبر دانشگاه :به همت امور پژوهشي مركز تحصيلات تكميلي اين واحد ، كارگاه پژوهشي يك روزه با عنوان مقاله نويسي در سالن همايش هاي اين مركز بر پا مي شود.
به گزارش روابط عمومي واحد تهران جنوب هدف ازتشكيل اين كارگاه تقويت مهارتهاي دانشجويان مقطع تحصيلي در نگارش مقاله و روش تحقيق مي باشد.
طي اين كارگاه يك روزه كه در سه بخش بر پا مي شود دكتر منصور شيخان مدير مركز تحصيلات تكميلي اين واحد به اصول افزايش مهارتها و مراحل نگارش مقالات علمي - پژوهشي مي پردازد ، سپس دكتر محمد شاه عليزاده كلخوران ، مدير گروه مهندسي صنايع (مديريت سيستم و بهره وري ) اين مركز در خصوص روش تحقيق با رويكرد پايان نامه نويسي سخنراني مي كند و در بخش پاياني دكتر غلامرضا امين ، رئيس باشگاه پژوهشگران جوان اين واحد، مطالبي را با موضوع چگونه مقاله ISI چاپ كنيم ارائه مي شود.
سيستم ويدئو كنفرانس واحدهاي منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي شد
خبر دانشگاه :سيستم ويدئو كنفرانس در سطح دانشگاه هاي آزاد اسلامي واحدهاي منطقه 10 توسط اعضاي شوراي ICT طراحي و راه اندازي شد.
به گزارش "ايسكانيوز" اين تكنولوژي در سطح مناطق دانشگاه آزاد اسلامي منحصرا اولين بار در اين منطقه صورت گرفته است. يكي از مزاياي اين تكنولوژي بهره گيري از خط اينترانت اختصاصي در سطوح منطقه بين واحدها بوده و با راه اندازي اين سيستم تمامي جلسات واحدها از طريق اين سيستم انجام خواهد پذيرفت.
رئيس ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامي:
وظيفه ما آماده سازي فضا براي اقامه نماز است
خبر دانشگاه :يازدهمين اجلاس منطقه اي ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامي با حضور رئيس ستاد اقامه نماز اين دانشگاه و جمعي از مسوولان واحدهاي منطقه 2 برگزار شد.
شهبازيان: اولين نشست چشم انداز 20 ساله نماز دانشگاه آزاد اسلامي در واحد قزوين برگزار خواهد شد
به گزارش ايسكانيوز، شهبازيان رئيس ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامي در اين مراسم با اشاره به كسب مقام برتر كشور طي سالهاي 84 و 85 در اقامه نماز گفت:وظيفه ما آماده سازي فضا براي اقامه نماز است و بايد دردانشجويان براي اقامه نماز ايجاد علاقه وانگيزه بيشتري نماييم.
وي در ادامه با استناد به فرمايشات مقام معظم رهبري افزود: ارزيابي مثبت و رضايت برانگيز اين فريضه انسان ساز زماني صورت مي گيرد كه اين فريضه بزرگ فضاي دل و زندگي انسانها راروشن كند.شهبازيان به تبيين و نحوه ارزيابي عملكرد ستاد اقامه نماز واحدها در سال جديد پرداخت و گفت:دانشگاه آزاد اسلامي تبريز دومين دانشگاه كشور است كه به تدوين چشم انداز 20 ساله نماز پرداخته و در اين راستا اولين نشست چشم انداز 20 ساله نماز دانشگاه آزاد اسلامي در واحد قزوين برگزار خواهد شد.
كارگاه آموزشي ويژه دانشجويان دانشكده مديريت و حسابداري واحد تهران جنوب
خبر دانشگاه :به همت گروه آموزشي مديريت صنعتي دانشكده مديريت و حسابداري اين ، كارگاه آموزشي يك روزه اي ويژه دانشجويان برگزار مي كند.
عناوين اين كارگاه آموزشي كه با رويكردي كاملا كاربردي و مطابق با مهارتهاي مورد نياز دانشجويان جهت ورود به بازار كار برگزار مي شود ، عبارتند از : ارزيابي طرح هاي صنعتي به كمك نرم افزار COMFAR ، مديريت و كنترل پروژه به كمك نرم افزار MSP و Primavera ، كاربردهاي Excell در مديريت صنعتي و آمار كاربردي به كمك نرم افزار Minitad لازم به ذكر است كه شركت در اين دوره ها رايگان بوده و در پايان دوره به نفرات برگزيده گواهي اعطا مي شود. علاقمندان مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي گروه آموزشي مديريت صنعتي به آدرس : ir.inbustrialgroup.www ضمن كسب اطلاعات بيشتر ، اقدام به ثبت نام كنند.
همايش ملي نماز (وصال) در واحد ورامين برگزار مي شود
خبر دانشگاه :همايش ملي نماز(وصال) چهارشنبه 14 اسفند ماه 1387، در محل دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامين برگزار مي شود.
به گزارش ايسكانيوز" معاونت فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامين - پيشوا،با هدف ايجاد انگيزه و فعال نمودن دانش پژوهان به انجام فعاليت هاي تحقيقاتي و پژوهشي وحوزه دين وفرهنگ در نظر دارد "همايش ملي نماز(وصال) را چهارشنبه14اسفند ماه 1387، در اين دانشگاه برگزار كند.
لذا از كليه استادان، پژوهشگران و دانشجويان فعال در اين رشته، دعوت به عمل مي آيد، به يكي از دو روش مندرج در بخش نحوه ارسال مقاله (ها)، چكيده فارسي، چكيده انگليسي و متن كامل فارسي مقاله(هاي) خود، كه تاكنون در هيچ مجله يا مجموعه مقالات همايشي چاپ و ارايه نشده باشد را به دبيرخانه همايش ارسال كنند.
افتتاح دفتر مشاوره و راهنمايي دانشگاه آزاد اسلامي واحد پارس آباد مغان
خبر دانشگاه :در مراسمي كه در محل دفتر معاونت آموزشي و دانشجويي واحدپارس آباد مغان بر گزار شد ، عظيم قاسم زاده عضو هيات علمي واحد طي حكمي از سوي مهندس شيرپور رئيس واحد پارس آباد بعنوان مسئول مركز مشاوره و راهنمايي واحد منصوب شد.
به گزارش ايسكانيوز" در اين جلسه پرويز طلوعي معاون آموزشي و دانشجويي واحد با اشاره به فعاليتهاي اين دفتر و لزوم مركز مشاوره و راهنمايي در يك واحد دانشگاهي يكي از حركت هاي علمي و رو به رشد مراكز دانشگاهي دانست .
وي با توجه به اهميت موضوع مشاوره خواستار تلاش مسئولين مربوطه و استفاده از نيروهاي متخصص در زمينه مشاوره شد.

عضو فراكسيون دانشگاهيان مجلس:
دانشگاه آزاد با اين همه رشد و بالندگي بايد سطح رقابت خود را بين المللي و جهاني ببيند

خبر دانشگاه :عضو فراكسيون دانشگاهيان مجلس گفت: وضعيت كشوري طوري است كه در نقاط آرماني رقابت نداريم وسمت گيري دانشگاه آزاد بايد در جهتي باشد كه برنامه ها و سياست گذاري هاي آن براي رقابت با دانشگاه هاي مطرح و بين المللي طراحي شود.
نماينده تاكستان در مجلس افزود: با توجه به عمرو سابقه كم دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه هاي دولتي مي توان دريافت كه امروز دانشگاه آزاد توانسته با اين حجم برنامه ها و موفقيت ها نه تنها كمتر از دانشگاه هاي سراسري نباشد بلكه در خيلي از واحدها در سطح ملي برتري نيزداشته باشد.
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد حركت هاي بسيار خوبي را در سطح كشور انجام داده و تاثيرگذاري بالايي را در بالا بردن سطح آموزش عالي داشته است و در اقصي نقاط كشور توانسته پاسخگوي بسياري از كساني كه متقاضي تحصيل اند باشد.
وي دانشگاه آزاد را تحول عظيم در سطح آموزش عالي خواند و گفت: تاسيس دانشگاه آزاد در بسياري از مناطق محروم به عينه موجب تمركززدايي در امر آموزش عالي شده و كيفيت قابل رقابت با دانشگاه دولتي و حتي برتري از آن را داشته كه اين نكته بسيار مهمي است.
امير طاهرخاني افزود: از علل ديگر كيفيت اين دانشگاه جذب استادان و هيات علمي است كه داراي امتيازات بالايي هستند. وي در پايان گفت: دانشگاه آزاد اسلامي علي رغم تمامي كم و كاستي هاي پيش رو، راه خود را به سوي موفقيت روز افزون ادامه مي دهد .

نايب رئيس كميته آموزش عالي مجلس:
دانشگاه آزاد اسلامي هزينه سنگيني را از دوش دولت برداشته است

خبر دانشگاه :نايب رئيس كميته آموزش عالي مجلس گفت: دانشگاه آزاد اسلامي اقدامات مفيدي را انجام داده و بيش از يك ميليون فارغ التحصيل نتيجه تلاش هاي آن مي باشد كه هزينه سنگيني را از دوش دولت برداشته با و خدمات خود ، در روستاها و نقاط محروم و شهرها و در هرجايي كه وارد شده باعث آباداني و رونق شده و در فضاي كلي كشور باعث اشتغال زايي مستقيم و غيرمستقيم گرديده كه اين مهم غيرقابل چشم پوشي است.
وي افزود: خدمات دانشگاه در راستاي راه اندازي كارگاه ها و آزمايشگاه هاي مجهز و كتابخانه در اقصي نقاط كشور وهمچنين چاپ مقالات علمي توسط دانشجويان و اعضاي هيات علمي در معتبرترين مجلات بين المللي غيرقابل انكار است.
به گزارش انا نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس گفت: دانشگاه آزاد اسلامي در عرصه سازندگي كشور نيز قدم هاي موثري را برداشته و همچنين در عرصه هاي علمي و پژوهشي ، حتي در خارج از كشور تاثيرگذاري خود را با ايجاد دانشگاه در برخي از كشور ها نشان داده است.
وي افزود:از اين رواگر دانشگاه آزاد اسلامي نبود، الان در چه وضعيتي بوديم و از لحاظ جايگاه علمي در جهان در كجا قرار داشتيم.سليمي در پايان خاطرنشان كرد: با اين كه دانشگاه آزاد اسلامي در مقايسه با دانشگاه هاي دولتي يك دانشگاه نوپا است ولي روند رو به رشدي را طي كرده و در بيشتر موارد از دانشگاه هاي دولتي جلوتر بوده است.

نماينده جنبش حماس در تهران:
دانشگاه آزاد اسلامي پايگاه بزرگ علمي ايران است

خبر دانشگاه :دكتر ابو سامه نماينده جنبش حماس در تهران در ديدار با رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل از دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان پايگاه بزرگ علمي در ايران ياد كرد.
ابو سامه ضمن تقدير و تشكر از دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در زمينه قول مساعدت ايجاد شعبه دانشگاه آزاد اسلامي در غزه قدرداني كرد.
به گزارش "ايسكانيوز" وي از وجود پايگاه علمي بعنوان دانشگاه ازاد اسلامي در ايران ابراز خرسندي كرد و گفت: موجب افتخار جوانان اين مرز و بوم است.
نماينده جنبش حماس افزود: در غزه نبود كلاسهاي كافي و بمباران كردن كلاسهاي درس تحصيل را براي دانش آموزان و دانشجويان بسيار سخت دشوار كرده است، آنها در حالي به تحصيل ادامه مي دهند كه مجبورند زير چادر و گاهي زير تيغ آفتاب تحصيل كنند.
ابو سامه در ادامه ضمن تقدير و تشكر از دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در زمينه قول مساعدت ايجاد شعبه دانشگاه آزاد اسلامي در غزه قدرداني كرد.
به گزارش ايسكانيوز، حجه الاسلام والمسلمين قلي پور رئيس واحد بابل با عرض خوش آمد گوئي ابراز همدردي خود و جامعه دانشگاهي با مردم مظلوم و بي دفاع غزه و محكوم كردن جنايات رژيم غاصب صهيونيستي گفت: آمادگي همكاري خود را اعلام مي داريم و در حد توان به مردم مظلوم غزه كمك خواهيم كرد. به اميد پيروزي تمام مسلمانان بر كافران جهان .

بيانيه تشكل سياسي اسلامي مجمع محققين و مدرسين واحد خلخال

خبر دانشگاه :تشكل سياسي اسلامي مجمع محققين و مدرسين دانشگاه آزاد اسلامي واحد خلخال در اعلام حمايت از مديريت و عملكرد موفق دانشگاه آزاد اسلامي و محكوميت جريان هاي فرصت طلب بيانيه اي را صادر كرد.
به گزارش آنا، در اين بيانيه آمده است; بدون شك دانشگاه آزاد اسلامي يكي از بركات و دستاورد هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه حاصل خون هزاران شهيد و ايثارگري ايثارگران و جانبازان و آزادگان و رزمندگان عزيز مي باشد كه در سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند آن بار ديگر با حضور خود، دشمنان اين مرز و بوم را ناكام خواهيم گذاشت.
دانشگاه آزاد اسلامي يكي از موفق ترين نهاد هاي علمي و آموزشي كشور، پس از فراز و نشيب هاي فراوان، با توسعه روزافزون در اقصي نقاط كشور يكي از مصاديق عدالت اجتماعي و رفع محروميت نيز به شمار مي آيد ولي عليرغم چنين واقعيت هايي كه كسي نمي تواند آن را انكار كند برخي از افراد و جريان هاي فرصت طلب صرفا با اغراض سياسي گروهي و جناحي دست به اقداماتي عليه مديريت و عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي، اين شجره طيبه شهدا مي زنند.
در اين بيانيه تاكيد شده است: ما امضا» كنندگان اعضاي تشكل سياسي و اسلامي مجمع محققين و مدرسين واحد خلخال ضمن اعلام حمايت قاطع از مديريت و عملكرد اين نهاد علمي و آموزشي، هجمه ها با هر ترفند سياسي و غوغاسالاري توسط هر فردي يا افرادي را محكوم اعلام كرده و اميدواريم مسئولان قضايي اجازه سو» استفاده به چنين افرادي را ندهند.
اين بيانيه خاطرنشان مي سازد: كشور عزيز اسلامي مان بيش از هر زماني ديگر نياز به اتحاد و انسجام و وحدت و همدلي دارد. جاي بسي تاسف است كه با طرح چنين برنامه هاي شخصي و خصوصي از اهداف بلند انقلاب اسلامي مان باز مانيم. به اميد آن روزي كه همه به توسعه كشور و سعادت و كمال جامعه بينديشيم.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 452]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن