تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805537844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي كامل ديدار سپاهان - پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: حاشيه‌هاي كامل ديدار سپاهان - پرسپوليس


هزاران نفر پشت در بسته
ساعت ۱۲ و ۳۰ دقيقه يعنى ۲ ساعت و نيم قبل از شروع بازى، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بسته شد تا ۷ ، ۸ هزار نفر از هواداران ۲ تيم پشت در بمانند.
پخش بازى
اسكوربورد ورزشگاه فولادشهر قبل از شروع بازى صحنه هايى از بازى معروف جام حذفى را كه ۴ بر يك به نفع سپاهان تمام شد پخش كرد تا با اين كار به سپاهانى ها روحيه بدهد.
سرود جديد سپاهان
سرود جديد سپاهان به نام «زرد طلايى» به صورت زنده و قبل از شروع بازى در ورزشگاه فولادشهر اجرا شد.
تشويق الونگ و عماد رضا
الونگ الونگ بازيكن سابق پرسپوليس و عماد رضا كه سابقه گلزنى به پرسپوليس را در كارنامه خود دارد بيشتر از ديگر بازيكنان سپاهان توسط هواداران اين تيم تشويق شدند.
تقدير از تيم كاراته
قبل از شروع بازى از تيم كاراته سپاهان كه ۳ روز قبل قهرمان سوپر جام ليگ كاراته كشور شده بود، تقدير شد.
سپاهان زودتر آمد
قبل از بازى و براى گرم كردن، سپاهان ۱۰ دقيقه زودتر از پرسپوليس وارد زمين فولادشهر شد.
كريمى و پترويچ نبودند
با وجود صحبت هاى قبل از بازى كه گفته مى شد ممكن است على كريمى به اين بازى برسد اما او و ايوان پترويچ در ليست ۱۸ نفره پرسپوليس نبودند.
باقرى محروم نبود
قبل از بازى گفته مى شد كه كريم باقرى با اخطارى كه مقابل برق شيراز گرفته بود ۳ كارته شده و در بازى مقابل سپاهان محروم است اما او محروم نبود و در تركيب اصلى تيمش بازى كرد.
ساكت اعتراض كرد
با وجود صحبت هايى كه قبل از بازى شده بود و اختصاص ۱۰ درصدى سكوى تماشاگران به هواداران پرسپوليس، تماشاگران پرسپوليس خيلى بيشتر بودند و يك سوم استاديوم را به خود اختصاص داده بودند. ساكت مديرعامل سپاهان به مسئول برگزارى بازى اعتراض كرد و گفت: «با اين وضعيت ،۷ ۸ هزار نفر از هواداران ما پشت در استاديوم ماندند و به خانه خود برگشتند. اين حق طبيعى ميزبان است كه رعايت نشده است.»
خوش و بش با وينگادا
قبل از بازى آرماندو، هادى عقيلى و محسن بنگر به سمت نيمكت پرسپوليس رفتند و با وينگادا خوش و بش كردند. آرماندو و وينگادا با چه زبانى با هم صحبت مى كردند در نوع خودش جالب بود.
تشويق ذوب آهن
نتيجه بازى ذوب آهن و استقلال اهواز هر چند دقيقه يك بار از اسكوربرد ورزشگاه فولادشهر اعلام مى شد و تماشاگران سپاهان كه پيروزى ذوب آهن را مى ديدند اين تيم را تشويق مى كردند.
وينگادا و شال گردن پرسپوليسى
وينگادا همچنان شال گردنى را كه از هواداران پرسپوليس در دربى هديه گرفته بود همراه خود دارد. هواداران سپاهان مى گفتند: «نمى دانيم او چه خيرى از اين شال گردن ديده كه در تمام بازى هاى پرسپوليس اين شال گردن را همراه خود دارد.»
سكونشينان سپاهان
اميرهوشنگ سعادتى، فرشاد بهادرانى و هادى اصغرى كه در ليست ۱۸ نفره سپاهان نبودند از روى سكوهاى فولادشهر بازى را ديدند.
ورود نيكبخت با تشويق تماشاگران
۱۰ دقيقه از نيمه دوم بازى گذشته بود كه نيكبخت توسط هواداران پرسپوليس تشويق شد. دقايقى بعد وينگادا او را به زمين فرستاد تا نشان دهد فشار تماشاگران روى او كارساز است.
اعتراض شديد كريم به حاج صفى
احسان حاج صفى بازيكن جوان سپاهان نيمه اول در يك صحنه، بازى جوانمردانه را رعايت نكرد كه با اعتراض شديد كريم باقرى مواجه شد.
داور يادش رفت كارت بدهد
در صحنه درگيرى محسن بنگر و ابراهيم توره داور اسم ۲ بازيكن را يادداشت كرد اما كارت به آنها نداد و بازى را شروع كرد اما لحظاتى بعد يادش آمد كه كارت نداده و به همين دليل بازى را قطع كرد و به اين ۲ بازيكن كارت داد.
اعتراض شديد خطيبى
در دقيقه ۷۸ آرماندو كه مى خواست ضربه كرنر بزند خيلى معطل كرد و همين مسأله باعث شد كه رسول خطيبى بشدت به او اعتراض كند تا سريع تر بازى را شروع كند.
كريمى كاپيتان شد
با حضور محمود كريمى در زمين جلال اكبرى بازوبند كاپيتانى سپاهان را به بازوى او بست تا نشان دهد به پيشكسوت و بزرگتر خود چقدر احترام مى گذارد.
شعار عليه رئيس هيأت فوتبال
تماشاگران اصفهانى به علت حضور بيش از حد هواداران پرسپوليس نتوانستند وارد ورزشگاه فولادشهر شوند به همين دليل عليه ابرقويى نژاد رئيس هيأت فوتبال اصفهان شعار دادند.
هواداران روى بلندى ها
تماشاگران سپاهان كه موفق به ورود به ورزشگاه نشدند پشت نرده هاى اتوبان مشرف به ورزشگاه فولادشهر براى ديدن بازى استقرار يافتند و تلاش مى كردند به هر طريقى وارد ورزشگاه شوند. با هجوم هواداران چند خودروى شخصى كه بيرون ورزشگاه فولادشهر پارك شده بودند، دچار خسارت شدند. همچنين به دليل هجوم بيش از حد، يكى از درهاى ورزشگاه شكسته شد و تعدادى از تماشاگران دچار جراحت سطحى شدند.
پرسپوليسى ها در مراسم تقدير شركت نكردند
افشين پيروانى، احمدرضا عابدزاده و محمود خوردبين در مراسمى كه براى قدردانى از آنها از سوى باشگاه سپاهان صورت گرفته بود شركت نكردند. اين در حالى بود كه از چند روز قبل، هماهنگى هاى لازم براى برگزارى اين مراسم انجام شده بود اما آنها در آخرين لحظات و در حالى كه همه اقدامات براى اين كار صورت گرفته بود، از حضور در اين مراسم خوددارى كردند.
نيكبخت نيمكت را ترك كرد
عليرضا نيكبخت در دقيقه ۳۰ نيمكت پرسپوليس را به دلايل نامعلومى ترك كرد. او پس از ۲ دقيقه از رختكن به نيمكت برگشت. دليل اين حركت نيكبخت مشخص نشد.
صحبت وينگادا با آرماندو
وينگادا سرمربى پرسپوليس پس از اتمام بازى ۱۰ دقيقه با آرماندو به صورت خصوصى صحبت كرد. همين صحبت اين شايعه را به وجود آورد كه وينگادا اگر فصل بعد در پرسپوليس بماند آرماندو را به اين تيم خواهد آورد.
سپهر عليه سپاهانى ها
سپهر حيدرى كه توسط هواداران سپاهان حسابى تحويل گرفته شد بعد از بازى عليه سپاهانى ها حرف هاى جالبى زد. او مى گفت: « آقاى ساكت اينقدر نگويد ايزو ۹۰۰۲ و۹۰۰۴ و۹۰۰۵ گرفته ام. ساكت برود فرهنگ تماشاگران سپاهان را بالا ببرد. من اين همه در اصفهان بازى كردم و بايد جلوى خانواده ام فحش بخورم و آقاى ساكت به جاى اين كارها برود كار فرهنگى بكند.»
وينگادا منتظر كاظمى
وينگادا سرمربى پرسپوليس بعد از بازى براى حضور در كنفرانس مطبوعاتى منتظر بود كه اول فرهاد كاظمى صحبت كند و بعد او وارد سالن كنفرانس شود تا ببيند كاظمى چه مى گويد و او با خيال راحت صحبت كند.
حسرت باقرى و رضايى
كريم باقرى و رحمان رضايى با اخطارى كه مقابل سپاهان گرفتند ۳ كارته شدند و بازى تيمشان مقابل مقاومت سپاسى را از دست دادند. بعد از بازى و در رختكن اين ۲ بازيكن حسرت مى خوردند كه چرا به اين راحتى از بازى بعد محروم شده اند.
نيكبخت شاكى بود
صبح بازى كادر فنى پرسپوليس تركيب اين تيم را خواند و عليرضا نيكبخت متوجه شد كه در تركيب اصلى تيمش نيست به همين دليل خيلى شاكى و عصبانى بود. اين درحالى است كه نيكبخت مدت هاست براى پرسپوليس نه گل زده و نه پاس گل داده است.
واعظى شاكى شد
بعد از بازى بازيكنان پرسپوليس وقتى مى خواستند دوش بگيرند متوجه شدند كه آب سرد است. مهدى واعظى كه حسابى شاكى شده بود در رختكن داد زد: «آقايانى كه اين همه ادعا دارند بروند آب گرم ورزشگاهشان را درست كنند تا بازيكنان ما سرما نخورند.»
ناراحتى اعضاى هيأت مديره
در ورزشگاه فولادشهر دوباره يك عضو خاص هيأت مديره پرسپوليس تشويق شد كه اين مسأله به مذاق ديگر اعضاى هيأت مديره پرسپوليس خوش نيامده است. آنها مدعى اند كه چرا فقط اين عضو خاص در بازى هاى پرسپوليس تشويق مى شود.
خوش وبش الونگ با پرسپوليس
الونگ الونگ بازيكن سابق پرسپوليس كه در حال حاضر عضو باشگاه سپاهان است با همبازى هاى سابق خود خيلى خوش وبش مى كرد و شوخى هاى جالبى بين آنها رد وبدل شد.
پيروانى براى مقاومت آماده مى شود
افشين پيروانى از حالا براى بازى با مقاومت سپاسى آماده مى شود.او به وينگادا گفته كه سه شنبه با تيم برادرش بازى دارد و با افتخار هم گفته كه همين تيم ۴ تا به استقلال زده است.
طلسم فرضيات شكسته نشد
نزديك بود طلسم بازى نكردن مهران فرضيات شكسته شود. فصل قبل افشين قطبى چندبار او را در ليست ۱۸ نفره قرار داد اما بازى به او نرسيد. وينگادا هم در اين بازى در دقيقه ۳۰ به او گفت كه خودش را گرم كند اما او را به زمين نفرستاد. جالب اينكه فرضيات براى رفتن به زمين مضطرب بود. نكته قابل توجه اينكه حميد على عسكرى و مهران فرضيات را فصل قبل حميد استيلى كشف كرده بود و بارها به قطبى توصيه كرده بود كه از آنها استفاده كند.
تشكر از واعظى
عليرضا حقيقى دروازه بان جوان پرسپوليس اعلام كرده بود كه بازى با برق شيراز را به دليل مصدوميت از دست داده است اما كادر فنى پرسپوليس در بازى با سپاهان باز هم به واعظى اعتماد كرد. وينگادا پس از بازى در رختكن از واعظى تشكر كرد، هرچند كه موقعيت خطرناكى روى دروازه پرسپوليس نبود.
وينگادا در اماكن تاريخى
وينگادا سرمربى پرسپوليس به همراه ۲ دستيار خارجى اش قبل از بازى ۲ ساعت در اماكن تاريخى اصفهان به گشت وگذار پرداخت.
ساعت ۱۱ پرسپوليس برگشت
پرسپوليسى ها پس از بازى به هتل برگشتند، شام را در هتل صرف كرده و ساعت ۱۱ شب به سمت تهران پرواز كردند.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن