تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816147203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در 9 ماه سال جاري صورت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در 9 ماه سال جاري صورت گرفت
خبرگزاري فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طي 9 ماه سال جاري 107 هزار و 650 بازرسي از واحدهاي صنفي، توليدي، خرده فروشي و عمده فروشي توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صورت گرفته است.


به گزارش خبرگزاري فارس در زنجان، سيد‌جلال نبوي ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در 9 ماه سال جاري 2 هزار و 742 مورد تخلف ثبت شده است.
وي با اشاره به اينكه تعداد پرونده‌هاي ارسال شده به اداره كل تعزيرات استان زنجان طي 9 ماه سال جاري يك هزار و 913 فقره است، اضافه كرد: ارزش ريالي اين پرونده‌ها 6 ميليارد و 952 ميليون و 412 هزار و 645 ريال برآورد شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بيان اينكه طي 9 ماه سال جاري 2 هزار و 82 مورد شكايت و گزارش مردمي ثبت شده است، ادامه داد: از اين تعداد به 2 هزار و 62 مورد رسيدگي شده است.
وي به كشف كالاهاي قاچاق از جمله لوازم خانگي، لوازم بهداشتي و آرايشي و دخانيات از واحدهاي صنفي اشاره كرد و گفت: طي 9 ماه سال جاري 3 هزار و 750 فقره بازرسي در اين راستا صورت گرفته است.
نبوي همچنين با بيان اينكه طي 9 ماه سال جاري معاونت نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان 146 فقره گشت مشترك با دانشگاه علوم پزشكي، نيروي انتظامي و شركت دخانيات داشته‌اند، تصريح كرد: مقدار سيگار قاچاق كشف شده در اين گشت‌ها 516 هزار و 411 نخ اعلام شده است.
وي با اشاره به اينكه 385 فقره پرونده قاچاق طي 9 ماه سال جاري تشكيل شده است، ادامه داد: ارزش ريالي اين پرونده‌ها 128 ميليون و 568 هزار و 940 ريال برآورد شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بخشي از سخنان خود با اشاره به كنترل قيمت و نظارت بر كيفيت كالا و خدمات اظهار داشت: در اين راستا طرح تشديد نظارت و بازرسي از 15 دي در سطح استان آغاز مي شود.
وي با تاكيد بر اينكه 45 نفر از بازرسان و 110 نفر از ناظران افتخاري بر قيمت و كيفيت كالاها نظارت دارند، اضافه كرد: اولويت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بازار مصرف، شامل نظارت بر رستوران‌ها، مراكز اقامتي و پذيرايي، لبنيات، ميوه و تره‌بار، مواد پروتئيني، انواع نان، حبوبات، سيلندر گاز مايع، انواع لاستيك خودرو، لوازم خانگي، خدمات پستي و مخابراتي، حمل و نقل برون شهري و درون شهري و ... مي‌شود.
وي به حضور متمركز كارشناسان مواد غذايي با هماهنگي اداره كل ميراث فرهنگي استان زنجان به منظور نظارت بر غذاخوري‌هاي بين راهي اشاره كرد و گفت: نظارت بر كيفيت، بسته‌بندي و قيمت كالاها در واحدهاي توليدي نيز از جمله اقدامات ديگر سازمان صنعت، معدن و تجارت در طرح تشديد نظارت محسوب مي‌شود.
نبوي تاكيد داشت: بر‌اساس مصوبات ستاد تنظيم بازار تا پايان سال 90 هيچ گونه افزايش قيمتي از طرف واحدهاي صنفي صورت نمي‌گيرد.
وي با بيان اينكه نظارت و سركشي به انبارها و سردخانه‌هاي موجود در استان از برنامه‌هاي ديگر سازمان محسوب مي‌شود، خاطر نشان كرد: همه انبارها و سردخانه‌هاي موجود در استان موظف به ارائه موجودي خود در پايان ماه هستند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: طي آذر ماه سال جاري 3 هزار و 200 تن انواع كالاي اساسي و مورد نياز مردم در انبارها و سردخانه‌هاي استان زنجان وجود دارد.
وي همچنين به توزيع ميوه شب عيد در مدت مقرر اشاره كرد و گفت: در اين راستا 200 تن پرتقال و 500 تن سيب خريداري و در مناطق تعيين شده، توزيع مي‌شود.
نبوي در پايان با اشاره به فعال‌سازي ستاد خبري سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از طريق سامانه پيام‌گير افزود: اين سامانه از ساعت 8 صبح تا 20 شب آماده دريافت شكايات و نظرات مردمي است.
انتهاي پيام/ش20

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن