تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817126462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار حوادث


كاميون بدون راننده، 4 خودرو را درهم كوبيد

سرويس حوادث: كاميون بدون راننده پس از برخورد شديد با چهار دستگاه خودرو سواري، متوقف شد.

علي اسدي، افسر آماده منطقه 4 عمليات سازمان‌ آتش‌نشاني در اين‌باره گفت: شهروندان ساكن كوي نصر (گيشا) بامداد ديروز در تماس با سامانه 125 از برخورد چند دستگاه خودرو سواري و مچاله ‌شدن آنها درخيابان 31 خبر دادند كه آتش‌نشانان ايستگاه 10 راهي محل وقوع حادثه شدند.

وي افزود: راننده كاميون حامل بلوك ساختماني پس از توقف كاميون خود دركنار خيابان از آن پياده شد كه در اين هنگام ناگهان كاميون ترمزش رها شد و در مسير شيب تند خيابان رو به پايين به حركت درآمد.

اسدي گفت: اين كاميون لحظاتي پس از سرعت گرفتن، ناگهان به سمت چندين دستگاه خودرو پارك‌شده منحرف شد و تعدادي از آنها را درهم كوبيد و بدنه خودروها را مچاله كرد.

افسر آماده منطقه 4 عمليات سازمان‌ آتش‌نشاني مدت عمليات آتش‌نشانان را بيش از سه ساعت ذكركرد و افزود: در جريان اين حادثه به هيچ فردي آسيب جاني نرسيد.

دستگيري 60 نفر از مديران اردبيل به اتهام تخلف اقتصادي

اردبيل ـ دادستان عمومي و انقلاب اردبيل از دستگيري حدود 60 نفر از مديران مياني اردبيل از سال 85 تاكنون در بخش‌هاي مختلف به اتهام تخلف اقتصادي خبر داد.

به گزارش ايرنا، فردين ارژنگي در نخستين جلسه كميته مبارزه با مفاسد اقتصادي و شوراي حفظ بيت‌المال استان اردبيل گفت: اين افراد شامل مديران و كاركنان شاغل در بازرگاني و بانك‌ها بوده‌اند ضمن اين‌كه سه شهردار نيز به دليل تخلفات اقتصادي دستگير شده‌اند.

او با تاكيد بر داشتن تعامل و هماهنگي دستگاه‌هاي مختلف امنيتي، انتظامي، قضايي و اطلاعات براي شناسايي متخلفان اقتصادي اين اقدام را در جهت جلوگيري از پايمال شدن بيت‌المال ضروري دانست.

دادستان اردبيل با بيان اين‌كه شمشير دادستان زماني برنده است كه قانون مورد نياز با مفاسد در دسترس داشته باشد، يادآورشد: وظيفه نمايندگان مردم در مجلس وضع قانون است و در حال حاضر كه قضاوت شديدا به قانون‌هاي جديد نياز دارد نمايندگان بايد در فكر وضع قوانين مورد نياز قضاوت و مبارزه با مفاسد باشند.

كشف 330 تن موادمخدر در كشور

سرويس حوادث ـ رئيس‌پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي از كشف 330 تن انواع موادمخدر در كشور از ابتداي امسال تا پايان آذر خبر داد.

سردار علي مؤيدي گفت:‌ اين ميزان موادمخدر كشف شده در مقايسه با مدت مشابه پارسال كه 300 تن بود، 10 درصد افزايش نشان مي‌دهد.

وي افزود: نكته قابل توجه اين است كه 80 درصد از 330 تن مواد مخدر كشف شده در مدت ياد شده در مرز و حاشيه مرز استان‌هاي فارس، هرمزگان، يزد، سيستان و بلوچستان، كرمان، خراسان جنوبي و خراسان رضوي كشف شده است و 20 درصد بقيه وارد استان‌هاي داخلي شده است.سردار مويدي افزود: نزديك به 20 درصد كشفيات ما در مرز و حاشيه مرز نسبت به سال گذشته افزايش پيدا كرده، يعني سيستم پدافندي ما در مرز و استان‌هاي مرزي و استان‌هاي حاشيه مرز متمركز شده است.

مرگ چهارمين مجروح حادثه ريزش ساختمان در تبريز

سرويس حوادث: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تبريز از مرگ چهارمين كارگر حادثه ريزش ساختمان درخيابان بهار اين شهر خبر داد.

آتش پاد انوشيروان كرماني نژاد در گفتگو با مهر گفت: در پي ريزش آوار ساختمان پنج طبقه بتي خيابان بهار با تلاش بي وقفه ماموران آتش نشاني، سرانجام ششمين كارگر باقي مانده زير آوار پس از سه روز بيرون آورده شد كه متاسفانه پيش از عمليات نجات جان باخته بود.حادثه خيابان بهار بر اثر بتن ريزي سقف واحد مسكوني رخ داد كه طي آن شش نفر از كارگران زير آوار ماندند كه دو نفر مصدوم و چهار نفر از كارگران كشته شدند. ‏

17 كشته در انفجار انبار تجهيزات پزشكي ميانمار

به گفته مقامات ميانمار و ساكنان محلي، وقوع انفجار مشكوك و آتش‌سوزي ناشي از آن در شهر «يانگون» به مرگ 17 نفر و مجروح شدن دهها نفر انجاميد.

به گفته شاهدان، اين انفجار در يك انبار تجهيزات پزشكي در منطقه «ستان مينگالار تاونگ نيونت» رخ داد و موجب بروز آتش‌سوزي گسترده شد.

يك مقام امنيتي كه در صحنه حضور داشت، گفت:12 مرد از جمله 3 مامور آتش‌نشاني و پنج زن بر اثر اين انفجار و آتش‌سوزي ناشي از آن جان باختند و 65 نفر ازجمله 30 مامور آتش‌نشاني زخمي شدند.

مقامات ميانمار اعلام كردند كه در حال تحقيق در مورد علت وقوع انفجار هستند.

دستگيري سارق يارانه سالمندان در شيروان

بجنورد ـ فرمانده انتظامي شيروان از دستگيري متهمي خبر داد كه به بهانه كمك به سالمندان، يارانه نقدي آنان را از خودپردازها سرقت مي‌كرد.

به گزارش ايرنا، مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي خراسان شمالي، سرهنگ عبديوسفخاني گفت: متهم با سوء استفاده از ناآگاهي سالمندان و وارد نبودن آنان با نحوه دريافت يارانه نقدي، اقدام به برداشت يارانه آنها مي‌كرد.وي تأكيد كرد: پس از ارائه چندين مورد شكايت از سوي سالمندان به نيروي انتظامي شيروان، فرد متهم از طريق دوربين‌هاي مدار بسته بانك‌ها شناسايي و دستگير شد.

9 شكارچي غيرمجاز در فارس به دام افتادند

شيراز ـ مديركل حفاظت محيط زيست استان فارس از دستگيري 9 شكارچي متخلف از مناطق تحت حفاظت اين استان خبر داد.

به گزارش ايرنا، حسينعلي ابراهيمي كارنامي گفت: مأموران يگان اجرايي حفاظت محيط زيست شهرستان فراشبند، هنگام گشت‌زني شبانه در منطقه هزار پازني متوجه حضور چند نفر شكارچي متخلف شدند كه مبادرت به شكار در اين منطقه كرده بودند.

وي افزود: با درايت مأموران يگان حفاظت محيط زيست پس از 9 ساعت تعقيب و گريز، متخلفان دستگير و پرونده آنان تحويل مقامات قضايي شد.

ابراهيمي كارنامي تأكيد كرد: از اين شكارچيان متخلف دو قبضه سلاح به دست آمد.وي يادآور شد: همچنين مأموران يگان اجرايي حفاظت محيط زيست در شهرستان خرامه موفق شدند دو شكارچي غيرمجاز را كه با يك قبضه سلاح ساچمه‌زني، سه قطعه اردك شكار كرده بودند، دستگير كنند.

او يادآور شد: افزون بر اين نيز، محيط‌بانان يگان محيط زيست شهرستان آباده موفق به غافلگيري يك متخلف كه قصد شكار پرندگان وحشي را داشت، شدند.

82 فقره سرقت در پرونده سارقان معتاد كشف شد

اصفهان ـ كارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با دستگيري دو سارق معتاد و سابقه‌دار، در تحقيقات انجام شده به 82 فقره سرقت توسط آنان پي بردند.

به گزارش پايگاه خبري نيروي انتظامي اصفهان، رئيس پليس آگاهي اصفهان در اين باره گفت: در پي وقوع كيف‌قاپي و سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان موضوع در دستور كار پايگاه غرب پليس آگاهي استان قرار گرفت.

سرهنگ حسين حسين‌زاده افزود: تيم ويژه‌اي از كارآگاهان مبارزه با سرقت اين پايگاه مأمور رسيدگي به اين موضوع شد و تحقيقات خود را پيرامون اين سرقت‌ها آغاز كرد.

وي اظهار داشت: مأموران در تحقيقات خود سرنخ‌هايي از دو سارق سابقه‌دار كه به تازگي از زندان آزاد شده بودند يافتند كه آنها را به كشف حقيقت نزديك كرد.

در ادامه مأموران پس از هماهنگي با مقام قضايي اين دو نفر را در دو عمليات جداگانه دستگير و مقاديري اموال مسروقه و مدارك هويتي از آنان كشف كردند.

رئيس پليس آگاهي اصفهان تأكيد كرد: در تحقيقات صورت گرفته از سارقان، آنها به 40 فقره كيف‌قاپي و 42 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كردند.

كشف 400 كيلوگرم مواد غذايي فاسد

اصفهان ـ شبكه بهداشت و درمان شهرستان خميني‌شهر از كشف 400 كيلوگرم مواد غذايي تاريخ گذشته، غيرمجاز و فاسد در اين شهرستان خبر داد.

دختر زاهداني در آتش استفاده غيراصولي از گاز مايع سوخت

زاهدان ـ اقدام دختر نوزده ساله براي باز كردن لوله چاه حمام و سيلندر از گاز مايع موجب انفجار گاز شد.

فرهاد فراهي مسئول روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني زاهدان با اعلام اين خبر گفت: يك مورد انفجار سيلندر گاز در خيابان رسالت زاهدان به ايستگاه آتش‌نشاني شماره 4 اعلام شد كه نيروهاي آتش‌نشاني بلافاصله با حضور در محل حادثه اقدام به نجات فرد يا افراد داخل خانه و اطفاي حريق كردند.

او اظهار داشت: در پايان عمليات اطفاي حريق و نجات، مشخص شد كه انفجار گاز موجب سوختگي شديد دختر و وارد آمدن خسارت زيادي به واحد مسكوني شده است.

فراهي گفت: كارشناسان با انجام بررسي‌هاي لازم اعلام كردند كه فرد مصدوم براي رفع گرفتگي چاه حمام، از شير سيلندر گاز استفاده كرده و همين موضوع سبب نشت گاز و انفجار شده است.

وي يادآور شد: مأموران اورژانس بلافاصله فرد مصدوم را به بيمارستان انتقال دادند و بنا به اعلام پزشكان، حال وي وخيم است.





چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن