تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812899689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره‌ منطقه‌اي سينما جوان در دزفول آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جشنواره‌ منطقه‌اي سينما جوان در دزفول آغاز مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوانان ايران _ منطقه سه فردا 11 اسفند ماه جاري در شهر دزفول آغاز به كار مي‌كند.

به گزارش بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان – منطقه سه دزفول در بخش‌هاي فيلم كوتاه، عكس ، فيلمنامه و پوستر فيلم با شركت استانهاي اصفهان ، بوشهر ، چهارمحال و بختياري ، كهگيلويه و بوير احمد ، قم ، تهران ، كرمانشاه ، ايلام ، لرستان ، همدان و خوزستان به ميزباني شهر دزفول تا 14 اسفند ماه جاري به مدت 4 روز برپا مي‌باشد.

در سومين منطقه از هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان بيش از هزار و صد اثر به دبيرخانه اين جشنواره رسيده است كه در بخش فيلمنامه 163 اثر كه به ترتيب 10 اثر مستند ، 17 اثر تجربي ، 12 اثر پويانمايي ، 128 اثر داستاني و 6 اثر ويژه هستند و در بخش فيلم نيز 359 اثر به دبيرخانه رسيده است كه از ميان آنها 230 اثر داستاني ، 71 اثر مستند ، 24 اثر انيميشن و 34 اثر تجربي هستند . همچنين در بخش عكس و پوستر فيلم نيز 633 قطعه عكس و 24 پوستر مي‌باشد.

بر اساس اين گزارش، هيات داوراني متشكل از پرويز صمدي مقدم ، سعيد عقيقي و تيرداد سخايي_انتخاب و داوري بخش فيلم نامه و دكتر شهاب الدين عادل، حميد جمدر و محمود يار محمدلو انتخاب و داوري بخش فيلم را برعهده دارند. همچنين دكتر محمد ستاري ، يدا... عبدي و ميرصفي انديكلايي انتخاب و داوري عكس و پوسترهاي اين جشنواره را عهده دارند.

لازم به ذكر است، از ميان آثار ارسال شده در بخش هاي مختلف، از ميان بيش از هزار و صد اثر رسيده به دبيرخانه 125 عنوان فيلم، 9 عنوان فيلم نامه، 46 قطعه عكس و 10 قطعه پوستر انتخاب شده‌اند كه قرار است در بخش مسابقه با يكديگر به رقايت بپردازند.

هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان – منطقه سه توسط انجمن سينماي جوانان با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دزفول ، انجمن سينماي جوان دفتر اهواز و دزفول برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن