تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813128429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهارمين نمايشگاه كتاب اصفهان گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چهارمين نمايشگاه كتاب اصفهان گشايش يافت
اصفهان - چهارمين نمايشگاه بزرگ كتاب استان اصفهان عصر شنبه در محل دايمي نمايشگاههاي بين المللي استان اصفهان گشايش يافت.


به گزارش خبرنگار ايرنا، اين نمايشگاه در قالب 300 غرفه و با حضور 500 ناشر و با 70هزار عنوان كتاب از سراسر كشور در مجتمع نمايشگاهي اصفهان برپا شده است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان در آيين افتتاح نمايشگاه بزرگ كتاب اصفهان برگزاري اين نمايشگاه به صورت پي در پي را يكي از دغدغه هاي اهالي فرهنگ و هنر اصفهان عنوان كرد.
وي اظهار داشت:در اين راستا طي تفاهم نامه اي با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر پايي نمايشگاه بزرگ كتاب در استان اصفهان در جدول نمايشگاه ها قرار گرفت و دومين سال است كه اين نمايشگاه به صورت پي در پي در اصفهان برگزار مي شود.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان برپايي اين نمايشگاه را فرصت خوبي براي فرهيختگان ، اهالي فرهنگ ، طلاب ،دانشگاهيان ، محققان و پژوهشگران عنوان كرد .
سيد عليرضا حسيني با اشاره به استقبال بسيارو تعداد زياد بازديد كنندگان در روزهاي پاياني نمايشگاه به علاقه مندان توصيه كرد براي تسهيل و تسريع در بازديد و خريد كتاب در روزهاي آغازين ، به نمايشگاه مراجعه نمايند .
همچنين 40 نفر از ناشران شركت كننده در اين نمايشگاه از استان اصفهان هست.
در اين نمايشگاه 60 هزار عنوان كتاب ايراني و خارجي با موضوعات مختلف به نمايش و فروش گذاشته است.
همچنين 40 نفر از ناشران شركت كننده در اين نمايشگاه از استان اصفهان مي باشند و علاقه مندان مي توانند كتب مورد نياز خود را با تخفيف 40درصدي خريداري كنند.
برگزاري كلاس آموزش شابك (ISBN) شماره استاندارد بين المللي كتاب با حضور نماينده خانه كتاب تهران از جمله برنامه هاي جنبي اين نمايشگاه مي باشد.
از ديگر برنامه هاي اين نمايشگاه برپايي كارگاههاي داستان نويسي و قصه كودكان و نشست قرآني با حضور اصحاب و خادمان قرآن، برگزاري شب شعر و نيز نقد دو عنوان كتاب است.
چهارمين نمايشگاه بزرگ كتاب به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان و با همكاري معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، استانداري، شركت نمايشگاههاي بين المللي استان و موسسه نمايشگاههاي فرهنگي ايران برپا شده است.
اين نمايشگاه به مدت هفت روز تا 16اسفندماه سالجاري براي بازديد عموم داير است.
1042 / 510 / 607/1011

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن