تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام زريبافان به مناسبت درگذشت جانباز و پدر دو شهيد حاج ذبيح الله بخشي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: پيام زريبافان به مناسبت درگذشت جانباز و پدر دو شهيد "حاج ذبيح الله بخشي"


خبرگزاري آريا- حاج ذبيح الله بخشي با ايثار و اخلاصش در دل ملت ايران عزت يافت.
به گزارش خبرگزاري آريا، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين پيام آورده است: "حاج ذبيح الله بخشي" عمر خود را در جانفشاني و ايثار در راه خدا سپري نمود و با سادگي و اخلاص خويش، در دل ايثارگران، بسيجيان و ملت غيور ايران عزت يافت.
متن پيام به اين شرح است:
انا الله و انا اليه راجعون
من همه جا فرياد زده ام كه خط خامنه اي(مد ظله العالي) خط محمد رسول الله(صلي الله عليه و آله و سلم) و ائمه اطهار (عليهم السلام) است. "جانباز گرانقدر حاج ذبيح الله بخشي"
خانواده محترم جانباز گرانقدر حاج ذبيح الله بخشي
جانباز و رزمنده ي فداكار دفاع مقدس و پدر شهيدان "محمد رضا و عباس بخشي" كه در صحنه هاي نبرد حق عليه باطل نقشي به ياد ماندني بر جاي گذاشت و از عاشقان راه ولايت و فدايي امام و رهبر بود به آرزوي ديرينه ي خود -لقاي معشوق- رسيد.
"حاج ذبيح الله بخشي" عمر خود را در جانفشاني و ايثار در راه خدا سپري نمود و با سادگي و اخلاص خويش، در دل ايثارگران، بسيجيان و ملت غيور ايران عزت يافت.
در گذشت اين ايثارگر عزيز را تسليت عرض مي نمايم و از خداوند متعال علو درجات براي آن جانباز معظم و صبر جميل براي خانواده شهيد پرور ايشان مسئلت مي نمايم. روحش شاد، يادش گرامي و راهش پر رهرو باد.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن