تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشكده مهندسي برق وكامپيو‌تر دانشگاه تبريز: نهمين كنفرانس بين المللي رمز ايران شهريور ماه سال 91در دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رييس دانشكده مهندسي برق وكامپيو‌تر دانشگاه تبريز: نهمين كنفرانس بين المللي رمز ايران شهريور ماه سال 91در دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود
آخرين مهلت ارسال مقالات به اين كنفرانس را 31 ارديبهشت ماه سال 91 است.
ايلنا - آذربايجان‌شرقي: رييس دانشكده مهندسي برق وكامپيو‌تر دانشگاه تبريز از برگزاري نهمين كنفرانس بين‌المللي انجمن رمز ايران در ۲۳ و ۲۴ شهريور ماه سال ۱۳۹۱ در اين دانشگاه خبر داد.

دكتر ضياالدين دائي كوزه كناني در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، هدف از برگزاري اين كنفرانس را ارتقاء سطح علمي متخصصين و دانش‌پژوهان فعال در زمينه رمزنگاري، نهان‌نگاري، پنهان‌سازي و امنيت اطلاعات عنوان كرد و گفت: انجمن رمز ايران از سال ۱۳۸۰ اقدام به برگزاري كنفرانس‌هاي سالانه با تمركز بر زمينه‌هاي تخصصي كرده و در پي رفع چالش‌هاي علمي و فني و با ارائه راهكارهاي مبتني بر علم و دانش براي غلبه بر آسيب‌پذيري‌هاي اين فضا بوده است.

وي فراهم ساختن محيطي براي گردهمايي و تبادل دانش و دستاوردهاي علمي استادان و دانشجويان رشته‌هاي مهندسي كامپيو‌تر، مهندسي برق و علوم رياضي را از ديگر اهداف برگزاري نهمين كنفرانس بين المللي انجمن رمز ايران خواند و با بيان اينكه معيار امنيت همواره يكي از شاخص‌هاي تاثيرگذار در كيفيت زندگي انسان به شمار مي‌آيد گفت: در عصرهاي مختلف از زندگي بشريت، مسائل امنيتي به شكل‌هاي متفاوت و بر اساس امكانات مربوط به آن عصر مطرح شده و هم اكنون كه در عصر اطلاعات به سر مي‌بريم، حفظ امنيت داده‌ها و اطلاعات، پيش بيني خطر‌ها و تهديد‌هاي موجود و مقابله با آن‌ها مهم‌ترين مسئله و چالش امنيتي به شمار مي‌رود.

وي افزود:‌‌ همان قدر كه طراحي و پياده سازي سيستم‌هاي يارانه‌اي براي توليد، پردازش و تبادل حجم گسترده از داده‌ها در بستر شبكه‌ها و سامانه‌هاي مربوطه، نشانه پيشرفت و توسعه مي‌باشد، ناديده انگاشتن مسائل امنيتي آن‌ها تهديدي فزاينده و خطري غير قابل جبران بوده و از اين رو برقراري امنيت فضاي تبادل اطلاعات به يكي از چالش‌هاي بزرگ پژوهشگران و فعالان اين حوزه تبديل شده است.

رييس دانشكده مهندسي برق وكامپيو‌تر دانشگاه تبريز مباني نظري و الگوريتم‌هاي رمزنگاري، پروتكل‌هاي امنيتي و روش‌هاي صوري در امنيت اطلاعات، امنيت پايگاه‌ داده‌ها، سيستم‌ عامل و شبكه‌، آسيب‌پذيري، تشخيص نفوذ و آزمون نفوذپذيري، احراز هويت و اصالت، گمنامي و حريم خصوصي، امنيت تجارت الكترونيكي، دسترس‌پذيري، كنترل دسترسي و مديريت اعتماد، امنيت نرم‌افزار و مهندسي نرم‌افزارهاي‌امن، سخت‌افزارهاي رمزنگاري و سيستم‌هاي تعبيه شده، امنيت در محيط‌هاي محاسباتي جديد و مخابرات امن و امنيت در شبكه‌هاي نسل جديد را از جمله محورهاي اين كنفرانس خواند و اظهار داشت: دانشكده مهندسي برق و كامپيو‌تر دانشگاه تبريز ،اين كنفرانس را با مشاركت انجمن رمز ايران، وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات، استانداري آذربايجان‌شرقي، شركت مخابرات ايران، شركت مخابرات استان آذربايجان‌شرقي و گروه صنايع امنيت فاوا و صا‌ ايران ۲۳ و ۲۴ شهريور ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.

وي ارائه سخنراني‌هاي كليدي، توسط اساتيد برجسته داخل و خارج از كشور، برپايي نشست‌هاي علمي، كارگاه‌هاي آموزشي، ميزگردهاي علمي در حيطه محورهاي كنفرانس و برپايي نمايشگاهي از دستاوردهاي صنعتي را از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده نهمين كنفرانس انجمن رمز ايران ذكر كرد و با دعوت از تمامي پژوهشگران، متخصصان و صاحب‌نظران مراكز دانشگاهي و پژوهشي كشور جهت شركت و ارائه آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي خود در قالب مقالات به اين سمينار گفت: مقالات بايد به زبان انگليسي يا فارسي و مطابق فرمت IEEE آماده شوند و به صورت فايل Word ۲۰۰۷ و pdf ارسال گردند.

دكتر ضياالدين دائي كوزه كناني، آخرين مهلت ارسال مقالات به اين كنفرانس را ۳۱ ارديبهشت ماه سال ۹۱ عنوان كرد و گفت: علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با دبيرخانه سيمنار به آدرس: تبريز، بلوار ۲۹ بهمن، دانشگاه تبريز، دانشكده مهندسي برق و كامپيو‌تر، دبيرخانه نهمين كنفرانس انجمن رمز ايران، تلفن: ۳۳۹۳۷۵۵-۰۴۱۱ نمابر: ۳۳۰۰۸۳۲-۰۴۱۱، پايگاه اطلاع‌رساني: http: //iscisc۱۲. tabrizu. ac. ir و پست الكترونيكي: iscisc۱۲@tabrizu. ac. ir ارتباط برقرار نمايند.

به گفته وي، تمامي مقالات توسط هيات داوران و كميته علمي كنفرانس ارزيابي شده و مقالات پذيرفته و ارائه شده در مجموعه مقالات و لوح فشرده كنفرانس منتشر خواهند شد.

ضمنا مقالات بر‌تر كنفرانس به انتخاب كميته علمي ،جهت داوري مجدد و چاپ به مجله بين‌المللي انجمن رمز ايران ISeCure (علمي-پژوهشي) پيشنهاد خواهند شد.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن