تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805306566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عجم:700 مصوبه دستاورد سفر هيئت دولت به استان قزوين است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عجم:700 مصوبه دستاورد سفر هيئت دولت به استان قزوين است
700 مصوبه دستاورد سفر هيئت دولت به استان قزوين است
قزوين - خبرگزاري مهر: استاندار قزوين گفت: در پي سه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان قزوين بيش از 700 مصوبه در بخشهاي مختلف به تصويب رسيده است كه تحقق آنها موجب تحول استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم صبح امروز چهارشنبه با حضور در برنامه زنده تلويزيوني سلام صبح بخير در شبكه اول سيما بخشي از فعاليت هاي انجام شده دولت در اين استان را تشريح كرد.

عجم گفت: استان قزوين با داشتن بيش از 16 هزار كيلومترمربع وسعت در حوزه هاي صنعت، كشاورزي، گردشگري و آموزش عالي از موقعيت ويژه اي برخوردار است.

وي افزود: داشتن سه هزار و 340 واحد صنعتي با اشتغال بيش از 130 هزار نفر، دشت قزوين با وسعت 450 هزار هكتار و آموزش عالي با بيش از 140 هزار دانشجو و ثبت بيش از يك هزار اثر تاريخي استان را چون نگيني در كشور مطرح كرده است.

تحقق 109 درصدي تعهد اشتغال استان

استاندار قزوين تصريح كرد: نرخ بيكاري در استان زير 11 درصد است و سال گذشته توانستيم با اجراي نهضت اشتغال توسط دولت بيش از سه برابر تعهد اشتغال خود را محقق كنيم ودر هشت ماه امسال هم 109 درصد از تعهدات اشتغال خود را محقق كرده ايم.

عجم بيان كرد: حدود 30 تا 40 درصد اشتغال استان را مهاجران تشكيل مي دهند و اين كار بخوبي در استان مديريت شده است.

استاندار گفت: 98 درصد سرمايه گذاري انجام شده در استان مربوط به بخش خصوصي است و در بخش صنعت هيچ واحدي با سرمايه دولت احداث نشده است كه اين جايگاه ارزشمندي در واگذاري امور به مردم است.

عجم بيان كرد: در جذب سرمايه گذاري خارجي رتبه دوم كشور را داريم و در حال حاضر 43 سرمايه گذار خارجي در استان فعاليت مي كنند.

وي در خصوص مشكلات واحدهاي كارگري استان نيز گفت: حجم گسترده فعاليتهاي صنعتي با مشكلاتي نيز روبروست و در قبال بيش از سه هزار واحد صنعتي طبيعي است كه برخي واحدها نيز مشكلاتي داشته باشند اما واحدهاي مشكل دار استان كمتر از 10 واحد است كه با تشكيل كارگروه هاي ويژه با همكاري اداره كار، امور اقتصادي استانداري و ساير نهادها براي حل مشكلات پرداختهاي معوقه كارگران اقداماتي انجام شده كه تداوم خواهد داشت.

700 مصوبه دستاورد سفرهاي رئيس جمهور

استاندار قزوين با اشاره به سفرهاي رئيس جمهور و هيئت دولت به استان هم گفت: با انجام سه سفر توسط رئيس جمهور و هيئت دولت به استان قزوين بيش از 700 مصوبه داشته ايم كه در بخش هاي مختلف مانند صنعت، كشاورزي، گردشگري، آب و ساير موارد تصويب شده است.

وي افزود: اين مصوبات توجه ويژه اي به توسعه دانشگاهها، زيرساختهاي استان از جمله تامين آب، راه و نيازهاي عمومي مردم است كه اجرايي شدن آنها بخش زيادي از مشكلات مردم را حل خواهد كرد.

استاندار قزوين يادآورشد: در سفر اول 94 درصد مصوبات، در سفر دوم 77 درصد و سفر سوم كه يك سال از آن مي گذرد تاكنون 30 درصد اجرايي شده است.

ساخت 5 هزار واحد مسكن مهر

اين مسئول خانه دار كردن مردم را از دغدغه هاي دولت دانست و افزود: خوشبختانه با اجراي طرح مسكن مهر بارقه خانه دار شدن مردم امروز اجرايي شده است و در استان قزوين 5 هزار واحد در مناطق مختلف استان در دست ساخت است كه 10 هزار واحد آن در دهه فجربه متقاضيان واگذار خواهد شد.

وي بيان كرد: در طول هفت سال گذشته و در دولتهاي نهم و دهم 30 هزار واحد مسكوني در روستاهاي استان قزوين نوسازي و بهسازي شده و زمينه زندگي توام با آرامش را براي مناطق محروم فراهم كرده است.

12 هزار ميليارد تومان گردش مالي سرمايه در استان

استاندار قزوين تصريح كرد: استان قزوين با گردش مالي 12 هزار ميليارد توماني جايگاه خوبي دارد و اين وضعيت نشان مي دهد درآمدهاي عمومي مردم بالا رفته است.

وي از اجراي راه آهن قزوين به رشت را از پروژه هاي مهم استان دانست و افزود: اين طرح با 50 درصد پيشرفت از وضعيت مناسبي برخوردار است و جاده قزوين، الموت به تنكابن با 45 درصد پيشرفت فيزيكي كه 110 كيلومتر مسير در محدوده استان دارد و تا پايان سال 91 حدود 62 كيلومتر آماده بهره برداري خواهد شد كه با اين كار ارتباط استانهاي قزوين و مازندران برقرار شده و رونق اقتصادي دو استان بيشتر مي شود.

استاندار يادآورشد: با افتتاح اين مسير بار ترافيكي جاده هاي شمال مانند چالوس و هراز و نيز قزوين به رشت به نحو قابل توجهي كاهش خواهد يافت و چشم اندازهاي طبيعي و زيباي مسير هم در معرض ديد گردشگران قرار خواهد گرفت.

وي تامين زيرساختهاي سلامت در استان را از ديگر كارهاي انجام شده دانست و اظهارداشت: اولين استاني هستيم كه طرح جامع سلامت در آن اجرا مي شود و با اجراي شبكه فاضلاب در همه شهرهاي استان اين طرح در سال 91 به پايان خواهد رسيد كه نقش مهمي در تامين سلامت مردم خواهد داشت.

عجم از تكميل بيمارستان 200 تختخوابي ولايت مينودر قزوين هم خبر داد و اضافه كرد: اين بيمارستان در هشت طبقه و 24 هزار مترمربع مساحت در مرحله پاياني است و با تجهيز كامل آن بزودي با حضور مسئولان عالي رتبه كشور افتتاح خواهد شد كه روزانه پذيراي 500 بيمار خواهد بود.

وي گفت: براي تامين پرسنل و كادر درماني با مساعدت رياست محترم جمهئور مجوزهاي لازم گرفته شده و حدود 200 نفر در اين بيمارستان مشغول به كار خواهند شد.

استاندار يادآورشد: در مرحله اول 60 درصد ظرفيت بيمارستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در سال آينده اين بيمارستان به طور كامل با تكميل كادر درماني و تجهيزات پزشكي در خدمت مردم استان خواهد بود.

عجم از افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفري شهيد امامي قزوين هم خبرداد و گفت: اين ورزشگاه از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبري در حال تكميل است و در دهه فجر يا پايان امسال آماده بهره برداري خواهد شد.

وي در خصوص توسعه نيروگاه شهيد رجايي قزوين هم گفت: طرح توسعه اين نيروگاه با ظرفيت يك هزار و 700 مگاوات در دست اجراست كه در سه تا پنج سال آينده تكميل خواهد شد.

استاندار قزوين در خصوص شهرستان شدن آوج، آبگرم و محمديه نيز يادآورشد: تلاش مي كنيم خواسته هاي مردم تا حد ممكن و ضوابط قانوني محقق شود و اميدواريم اين موضوع پس از انتخابات مورد بررسي دقيق و تصميم گيري قرار گيرد.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن