تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815742309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشمعاون وزير كشور در نشست رسانه اي همايش آيه هاي ايثار ؛بايد برخورد با ايثار گران را بازخواني كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گزارشمعاون وزير كشور در نشست رسانه اي همايش آيه هاي ايثار ؛بايد برخورد با ايثار گران را بازخواني كنيم
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد سياسي معاون فرهنگي ،اجتماعي وزير كشور گفت: دستگاههاي اجرايي كشور بايد در هر شرايطي از ايثارگران تجليل و در نحوه برخورد با اين قشر،باز خواني فرهنگي و فكري صورت گيرد.


معاون فرهنگي ،اجتماعي وزير كشور در ادامه گفت: دستگاههاي اجرايي كشور بايد در هر شرايطي از ايثارگران تجليل وبه مشكلات آنان رسيدگي كرده و در نحوه برخورد با اين قشر يك باز خواني فرهنگي و فكري صورت گيرد.
به گزارش موج عليرضا افشار،معاون امور اجتماعي،فرهنگي و شوراهاي وزارت كشور و رييس ستاد آيه هاي ايثار و تلاش در نشست رسانه اي اين همايش در جمع خبرنگاران گفت: اين همايش داراي 8 محور است كه در مشهد مقدس با حضور زنان فرهيخته ايثار گر برگزار مي شود.
وي در ادامه در توضيح اين 8 محور گفت: توسعه هنرارزشي،نقش تربيتي و توسعه سرمايه انساني با تكيه بر IT ،نقش آفريني در توسعه مديريت كشور،سلامت و بهداشت ،جايگاه و شخصيت حقوقي زن مسلمان ،نگرش فرهنگي ،اجتماعي به ايثار ،توسعه ايثار گري در جهان اسلام،تلفيق راهكارهاي مناسب براي اجراي تحقيقات محورهاي اين همايش خواهد بود.
افشار افزود: در جريان تهديد نرم از سوي دشمنان و به خصوص آمريكا همواره جايگاه و حقوق زن مسلمان ايراني زير سوال بوده است،در حالي كه مي توان به جرات گفت،جايگاه زن ايراني حتي از زنان در اروپا رفيع تر است.

براي انعكاس نقش و حقوق زنان در كشور بيان خوبي نداريم
وي در ادامه با ذكر اين موضوع كه "براي انعكاس نقش و حقوق زنان در كشور بيان خوبي نداريم" تصريح كرد: در تبليغات و فضا سازي ها شايد ايثار گران به عنوان نيازمند معرفي شوند در حالي كه بسياري از اين افراد حتي از امكانات نهادهاي مرتبط با نسائل ايثار گران استفاده نمي كنند،كه بايد از يان افراد تجليل شود.
معاون فرهنگي ،اجتماعي وزير كشور در ادامه گفت: دستگاههاي اجرايي كشور بايد در هر شرايطي از ايثارگران تجليل وبه مشكلات آنان رسيدگي كند،در واقع بايد در نحوه برخورد با اين قشر يك باز خواني فرهنگي و فكري صورت گيرد.

ترويج فرهنگ ايثار مانع وتوي فرهنگي در جهان اسلام مي شود
رييس ستاد همايش آيه هاي ايثار تاكيد كرد: آنچه در جنگ 33 روزه لبنان و در 22 روز مقاومت مردم در غزه و پيروزيها اتفاق افتاد بيانگر فرهنگ ايثار گري و تاثير آن در جهان اسلام است،و در حال حاضر مهمترين راه مقابله با وتوي فرهنگي به بيان مقام معظم رهبري در جهان اسلام همبستگي و ترويج اين فرهنگ است.

بايد راهكار اجراي پروژه هاي تحقيقاتي مشخص شود
معاون فرهنگي ،اجتماعي وزير كشورتصريح كرد: يكي از مشكلات اساسي در جامعه ما فاصله زياد بين پروژه هاي تحقيقاتي تا اجراي آنها ست،در واقع تحقيقات در زمينه هاي مختلف انجام شده ولي راه كارهاي اجرايي و استفاده از آنها وجود ندارد.

وزارت كشور از NGOها حمايت مي كند
معاون فرهنگي ،اجتماعي وزير كشورگفت: سازمانهاي مردم نهاد (NGO) )فعال در خصوص زنان مورد حمايت وزارت كشوراست ودر حال حاضر با ارسال نامه اي به وزارتخانه ها از آنها در خواست كرديم بعضي از وظايف خود را در قالب يك قراردادبه اين سازمانهاي غير دولتي واگذار كنند.
افشار ادامه داد:با برگزاري كنگره شعر زنان عاشورايي، از زنان عاشورايي در زمان انقلاب و دفاع مقدس ونيز شناسايي آنها و سرودن شعر در وصفشان از آنها تقديرشد، مسابقه فيلم نامه نويسي ياس زرين،جشنواره فيلم ميلاد ميلاد كوثر كه بعد از جشنواره فيلم فجر موفقترين در نوع است.
وي در پايان گفت: در حال حاضر با رائه فهرستي از وي در پايان گفت: در حال حاضر با ارائه فهرستي NGO ها و معرفي آنها يه وزارتخانه ها و ما اكنون در حال انعقاد يك تفاهم نامه با وزارتخانه ها در اين خصوص هستيم كه در واقع اجراي 44 بعد ملي و مالي داشته به اين صورت اجرا مي شود.
لازم به ذكر است كه براي ترويج فرهنگ ايثارگري، كتاب با تيراژ 390 هزاربه صورت ميني مال و توزيع آنها در اماكن عمومي مانند مترو،فرودگها و... در رابطه با ترويج فرهنگ برجسته ايثارگري فعاليت چشمگيري صورت گرفته است.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن